voorsteltopic

Discussion in 'Dutch' started by nananie, May 30, 2008.

1. nananie

nananie Member

welkom!

dat klinkt intressant, hoe kom je daaraan??? ierland is een droom voor mij...

2. Rivier

Rivier Member

Europees Vrijwilligerswerk (of EVS -> European Voluntary Service) is een project van de Europese Unie waarbij je een project uitkiest om tussen twee maand (denk ik) en een jaar in te werken. Dat kan in elk Europees land. Het grootste voordeel daarbij is dat je wel gratis werkt, maar toch zakgeld krijgt (dat verschilt van land tot land, maar in ierland is dat €135 op het moment). Je gastorganisatie (waarbij je werkt) betaald je accomodatie en eten en zo. in principe is het een jaar waarin je gratis kan leven. Als je natuurlijk niet te veel uitgaat. Voor de mensen tussen 18 en 30 hier is dat iets dat ik zeker zou aanraden!

3. dutchontheroad

dutchontheroad Member

Ik ben 22 en woon in Deventer. Ben vorige week net terug gekomen uit India, heb daar 8 maanden gezeten (vrijwilligerswerk). Ben nu weer aan het 'inburgeren', vrienden ontmoeten enz.

4. nananie

nananie Member

thanks voor de info Rivier.

welkom alle nieuwelingen :D

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice