omdat duitsers laag volk zijn want, omg, daar kwam anders wel hitler uit voort. :dupe: ik ben niet anti-engels hoor, ze hebben wel een mooi land. en scones. enenen vind ik ze best aardig! even voor de duidelijkheid
Ja, ik vond ze vorig jaar ook erg aardig toen ik in hun land vertoefde. Ze zijn gewoon een beetje typisch, maar dat is ook wel weer een aardigheid. Maar ik heb dan gelukkig ook geen engelsen gesproken met van die bekrompen trekjes zoals ze op jouw school lijken te hebben.
haha 'mijn school' tis van mij, blijf eraf! nou weetje wat ik denk, de studenten (niet de mature students want die werken tegen kost + inwoning), maar de jongeren die hier studeren zijn kinders van rijke ouders. die betalen 14.000 euro per jaar. veel he... en dit is dan nog wel wel de goedkoopste private school in deze buurt. maar ja ik denk dus, dat rijke engelsen enigszins bekrompen zijn, niet zozeer you're average bolhoed die in de 'tesco' werkt.
fawlty towers rocks ik begrijp een beetje wat je bedoelt. ik ben belgisch en woon sinds enkele maanden in Oklahoma en pfffff ik krijg hier ook wel erg vreemde vragen soms. gelukkig is het nog niet zo erg als bij u zo lijkt het hehehe ik loop nogal vaak te fronsen als het op onwetendheid aankomt. de vreemdste vragen als "kan je het kraantjeswater drinken?":leaving: mja hehe wat kan je er aan doen he.
Oh, ik ben er al achter dat je dat in een vreemd land beter wel even kunt vragen. Edit: hee, volgens mij werd ik er in Brussel trouwens ook voor gewaarschuwd, nadat ik al een flesje kraanwater leeg had uiteraard. Maar gelukkig weinig last van gehad.
... op sommige plaatsen (zoals trein enzo) kan je het kraantjeswater niet drinken maar dan is er een bordje dat je verwittigd. maar wat ik bedoelde is dat ik soms vragen krijg waar ik duidelijk de indruk van krijg dat sommige mensen hier denken dat europa een beetje een derdewereldland is bijna. klinkt beetje extreem ik weet het maar de vragen die ik soms krijg of het beeld dat sommigen hebben over europa. ik schrik er wel van. oh om even op kraantjeswater terug te komen, ik kan het water hier niet binnenhouden. er is zoveel chloor in, tis net alsof je van een zwembad drinkt. zelfs al krijg je enkel ijsblokjes van kraantjeswater je ruikt de chloor gewoon. dus als je ooit hier komt en je bent niet geweldig gek van chloor, doe als ik en vraag altijd zonder ijs