Iemand al plannen voor de zomervakantie?

Discussion in 'Dutch' started by WorldPeace, Jun 8, 2005.

1. guest1234

guest1234 Visitor

dankje, ikzelf ook

2. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Ik ook ik ook :)

3. Laura-the-flowergirl

Laura-the-flowergirl Long haired child

Ik ben net terug van twee weken Italië met tussenstopjes in Frankrijk, en eind deze maand ga ik nog drie dagen naar Londen.

4. Skelter

Skelter Helter

Ik ben net terug van Tunesië. Deze vakantie ga ik nog naar Oostenrijk, nog een keer naar Wenen en nog eens rondtrekken door Schotland.

5. Kabbalist

Kabbalist Member

Maandag vertrek ik voor vier weken naar Israël! Lekker backpacken in het Heilige Land! Eilat... 47 graden...:D

6. Laura-the-flowergirl

amai, jullie maken allemaal leuke reizen zo te horen! ik wens iedereen dan ook een toffe reis toe! en veel succes met die temperaturen, Kabbalist, 47° zou toch wat te veel voor mij worden :eek:

7. Kabbalist

Kabbalist Member

Gewoon gaan duiken. Eilat heeft een van 's werelds mooiste duikgebieden. Onderwater is dan beter dan boven [​IMG]

8. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Ik zou ook erg graag nog eens naar Israel gaan. Veel plezier daar iig! :)

9. Laura-the-flowergirl

ja, dat moet wel heerlijk zijn! ik wens je alvast veel plezier toe in Israël!

10. dutch_diciple

dutch_diciple Member

Jazeker, superveel plezier! Israel, wow he! Cool!

Maandag avond ga ik weg. Weer op zendingsreis, maar deze keer niet met een voorbereide bestemming zoals vorig jaar naar Litouwen. Tijdens de voorbereidingen met de andere teams op de zendingsbasis gaat het team waar ik bij hoor, de faith experience, vragen aan God wat Hij met ons wil, waar wij naartoe moeten gaan. We hebben busjes en een budget tot onze beschikking, en geen flauw idee waar in Europe we langs zullen komen, in welke situaties we onszelf zullen vinden, en welke mensen we kunnen dienen, en hoe. Want dat blijft het: mensen dienen. Deze week is dus de voorbereidingen, eind van de week het vertrek, 12 of 13 augustus de terugkomst.

11. guest1234

guest1234 Visitor

Stoer

12. dutch_diciple

dutch_diciple Member

Ik ben gister terrugkeerd, ik ben in Zeeland, Brussel en Zwitserland geweest, maar ik kan nu nog niet erover vertellen. De ervaringen zijn nog te dichtbij, de herrineringen nog te intensief, ik moet het eerst allemaal op een rijtje krijgen in mn hoofd, ben er nog helemaal vol van...k zal nog wel ff dr in blijven, want morgen ga ik, samen met 2 anderen van mn team, naar iemand uit mn team toe in nijmegen, om daar haar te gaan helpen met een vloer inleggen (ze wordt namelijk snel moe, moest onderweg ook vaak rusten). Verder ben ik van plan daarna naar keulen te reizen om vrienden van de zendingsreis van vorig jaar te ontmoeten, yes, mensen uit litouwen dus.

13. Kabbalist

Kabbalist Member

Heel gaaf, ben benieuwd naar je ervaringen! :)

14. dutch_diciple

dutch_diciple Member

Vrijdag vertrek ik naar de world youth days in duitsland, ja, dat rooms-katholieke internationale jongerenevenement. De meeste nederlanders zijn maandag al in bussen en boten naar duitsland vertrokken, maar er gaan ook nog groepen op vrijdag en zaterdag. Ik ga met een oecumenische groep mee, tot nu toe 25 RK en 8 protestantse jongeren (mijzelf als evangelische ff bij de protestanten gerekend:D) maar misschien zijn er al meer aanmeldingen gister of vandaag want t is een last-minute reis dus. K heb er echt superzin in, k ga dr met mn laatste centen heen, ga ik echt goed blut het nieuwe schooljaar in :D. Ben net amper terug van mn zendingsreis, en nu ga ik weer op pelgrimsreis, yes! Ben echt van plan te leren van die rooms-katholieke jongeren, maar ook mensen te vertellen over Jezus volgen, want er zullen er vast tussen zitten die gewoon 'kerkelijk' zijn. Als ik geld heb zal ik een wegwerpcamera kopen, maar jullie hebben tenminste de verhalen van mij tegoed :) !

15. Kabbalist

Kabbalist Member

Te gek! Ik zou zelf ook heel graag gaan maar ik moet volgende week maandag al beginnen in Antwerpen en ik moet nog zo veel regelen...
    Ik heb trouwens ook geen geld ;)
    Veel plezier!

16. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Fuck de zomervakantie, ik wil naar school.

17. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Voel je je wel lekker :S

18. dutch_diciple

dutch_diciple Member

t gaat nie goed met jeanine :p

19. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Haha, nee t zou niet goed gaan als ik het omgekeerde zou claimen.

20. hippieseba

hippieseba Member

wat is er mis met de zomervakantie? ik krijg maar niet genoeg van de vrijheid...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice