ik zou best mee willen, weet niet hoe ik dan zit. En het is ook nog zo dat het weekend voor me handiger is dan doordeweeks...
Onder voorbehoud. Als het in het weekend is, kan ik de 31e mei niet. Ik weet dat dat geen juni is, maar het is wel het eerste weekend van juni.
Week 24, vrijdag de 13e (Juni)... ...ipsYlon... www.ipsylon.nl Getuigen Verklaring... (van de binnen editie dit is natuurlijk de buiten editie, met nog meer frisse lucht!) Kom ook, kost niks...
maar wat moet er precies geregeld worden dan? plek uitgekozen worden die makkelijk vindbaar is voor derest en verder/
ik stel voor dat er een paar mensen op zaterdagochtend ergens op een station in de buurt van de veluwe afspreken en dan samen op zoek gaan naar een leuk plekkie en dan derest informeren waar ze zitten...
Vonden wij zelf ook Vrijdag de 13e...Week 24... (ik val misschien in herhaling, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen...) 24 = X, X marks the Spot... X is ook 42 crossed...ondersteboven, omgekeerde wereld...42 Beeing the answer to life, the universe and everything... Vandaar Epiphany 42...(zie andere topic, for your pleasure)
er worden al plannen gemaakt om zaterdag rond 2 uur s middags af te spreken op t perron van harderwijk. nog mensen die mee willen?
er is een kansje dat de meeting word verplaatst naar t vondelpark en er is ook een kansje dat de meeting word verplaatst naar een andere week vanwege de weersverwachting