oh..some American input into this Dutch forum?? come to Holland..DUTCH are great folks.. they are different...AMSTERDAM...was once... the center of hippie thoughts..like San Francisco was.. everything inbetween..is in the mind.. Tiger
could someone explain what happened overhere? it seems to me like they were chatting or something like that
Rainbow.. Ja..klopt wel wat je hier vermeld..ik zie geen relatie met de topic... ik denk dat er een vergissing in het spel moet geweest zijn?? deze postings...staan volledig uit de context van het topic.. ik stel voor dat jij als moderator zou fungeren op Dutch forum... wat denk je??ofwel nemen we Bird migration??? maar dat is een mafkerel die alles in sarcasme trekt.. Eindhoven,weet je??klein dorpje???wereldreiziger...arty: maar...al mijn RESPECT voor Bird migration crazy Tiger
Dutch people...are Dutch people,my friend.. you're so..azertytruytreuetyuiopluyathyuopjkiopiyut.. got it?? or are you more like..qwertyuioputopikjmploiurzahjiopmùpoi??:leaving: