Wat zijn jullie plannen voor deze zomer? Ik ga dit jaar naar Werchter, je zal mij op de eerste rij zien staan voor David Bowie en The Pixies. Voor de rest heb ik nog niet echt plannen gemaakt. James Dean.
Je hebt precies dezelfde plannen als ondergetekende. Ik ga ook weer naar Werchter dit jaar en voor de rest heb ik nog niks gepland.
Ik ga zoals ieder jaar in ieder geval weer naar Waldrock (altijd leuk en niet zo ver weg) en Wacken Open Air. En ik ga dit jaar naar bospop voor the Doors of the 21st century. Verder heb ik ook nog geen plannen, het Sziget festival in Hongarije lijkt me ook wel wat (8-daags festival voor 80 euro, je bent nederlander of niet he ).
Ik ga 5 dagen naar London, lekker kapitalistisch met het vliegtuig. Eerst was ik van plan om er een low budget reis van te maken maar dat is in London gewoon niet mogelijk, jemig wat duur! Ik slaap wel in een jeugdhotel dat scheelt weer. Gaan er nog meer mensen die kant op?
Wat is t precies voor festival? Ik kijk net op de website maar ik word er niet helemaal wijs uit. En hoe ga je er naar toe?
Ik weet er zelf ook nog niet zo veel vanaf, het is nog steeds een vaag plan. Het lijkt er op dat het net zoiets is als Lowlands qua verscheidenheid aan bands en activiteiten en het feit dat het zo goedkoop is en 8 dagen lang maakte het interessant. En het feit dat het in Hongarije is, lijkt me ook erg leuk. Een keer wat anders. Als ik genoeg mensen mee kan krijgen, denk ik dat het het handigst is dat we een busje huren.
Pukkelpop, reggeafestival, maanrock, staat allemaal op de lijst. tenzij jullie nog meer festivals kennen in belgica, tell me and gove the date! kisses, love sasja and ofcourse ...peace
Wel, de zomer(->vakantie althans) is soget ten einde. Hoe waren de festivals?! Misschien is het ook voor de anderen wel leuk om hier iets erover te vertellen(?)Sorry trouwens als dit al gedaan was in een andere topic!