Zomerplannen.

Discussion in 'Dutch' started by Ellis, May 14, 2004.

  1. Ellis

    Ellis Member

    Messages:
    952
    Likes Received:
    2
    Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?
    Ik ga dit jaar naar Werchter, je zal mij op de eerste rij zien staan voor David Bowie en The Pixies.:)
    Voor de rest heb ik nog niet echt plannen gemaakt.

    [​IMG]
    James Dean.
     
  2. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    38
    Je hebt precies dezelfde plannen als ondergetekende.
    Ik ga ook weer naar Werchter dit jaar en voor de rest heb ik nog niks gepland.
     
  3. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Ik ga zoals ieder jaar in ieder geval weer naar Waldrock (altijd leuk en niet zo ver weg) en Wacken Open Air. En ik ga dit jaar naar bospop voor the Doors of the 21st century.
    Verder heb ik ook nog geen plannen, het Sziget festival in Hongarije lijkt me ook wel wat (8-daags festival voor 80 euro, je bent nederlander of niet he :)).
     
  4. gio

    gio Member

    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    werchter en pukkelpop zijn alvast plannen
    voor de rest zie ik nog wel :)
    greetz gio
     
  5. Kabbalist

    Kabbalist Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Ik ga 5 dagen naar London, lekker kapitalistisch met het vliegtuig. Eerst was ik van plan om er een low budget reis van te maken maar dat is in London gewoon niet mogelijk, jemig wat duur! Ik slaap wel in een jeugdhotel dat scheelt weer. Gaan er nog meer mensen die kant op?
     
  6. Kabbalist

    Kabbalist Member

    Messages:
    452
    Likes Received:
    0
    Wat is t precies voor festival? Ik kijk net op de website maar ik word er niet helemaal wijs uit. En hoe ga je er naar toe?
     
  7. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Ik weet er zelf ook nog niet zo veel vanaf, het is nog steeds een vaag plan.
    Het lijkt er op dat het net zoiets is als Lowlands qua verscheidenheid aan bands en activiteiten en het feit dat het zo goedkoop is en 8 dagen lang maakte het interessant. En het feit dat het in Hongarije is, lijkt me ook erg leuk.
    Een keer wat anders. Als ik genoeg mensen mee kan krijgen, denk ik dat het het handigst is dat we een busje huren.
     
  8. sasja

    sasja Member

    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    Pukkelpop, reggeafestival, maanrock, staat allemaal op de lijst.
    tenzij jullie nog meer festivals kennen in belgica, tell me and gove the date!

    kisses, love sasja
    and ofcourse ...peace
     
  9. MadamaMysteria

    MadamaMysteria Member

    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Wel, de zomer(->vakantie althans) is soget ten einde. Hoe waren de festivals?!

    Misschien is het ook voor de anderen wel leuk om hier iets erover te vertellen(?)Sorry trouwens als dit al gedaan was in een andere topic!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice