What's going on people?

Discussion in 'Cannabis and Marijuana' started by Jennifer19, Aug 27, 2005.

  1. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    what's up?


    I was thinking of putting in a movie after I smoke another bowl. Not sure witch one...

    what are you all up to?
     
  2. DejaVoo

    DejaVoo stardust

    Messages:
    1,715
    Likes Received:
    1
    watch fear and loathing in las vegas! i wud if i had it with me now.

    haha i need 2 buy more weed....im fresh out :( i actualy DIDNT get stoned 2day....thats weird. *shrugs*

    right now im off 2 go somwhere 2 eat i duno where tho :(
     
  3. jojoeyes

    jojoeyes kinda high

    Messages:
    1,235
    Likes Received:
    0
    lol yay for pointless threads.

    i was probably gonna watch some beatles footage or some tv
     
  4. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    I am going to watch the beach. I let my sister watch my fear and loathing in las vegas dvd. or els I would watch that, I won't get that back untill X-mas. cause she is in school right now in michigan and I am in maryland.
     
  5. TheLizardKingMike

    TheLizardKingMike Members

    Messages:
    2,392
    Likes Received:
    4
    You should watch The Wall if at all possible.
     
  6. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    I have that movie
     
  7. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    Agreed
     
  8. goofydrummer

    goofydrummer Senior Member

    Messages:
    1,620
    Likes Received:
    0
    haha, chill. i was just freaking out but this thread calmed me down. I was like "yo smokin is about chillin wit movies". thanks jennifer!
     
  9. deadonceagain

    deadonceagain mankind is a plague

    Messages:
    3,124
    Likes Received:
    13
    i smoked the dankest bud of my life i think and im high as fuck and listening to the residents,if your high YOU MUST LISTEN TO THE RESIDENTS.
     
  10. Peter Griffin

    Peter Griffin Member

    Messages:
    245
    Likes Received:
    0
    watch FAMILY GUY
     
  11. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    I am staring off into space
     
  12. outlaw immortal

    outlaw immortal Member

    Messages:
    635
    Likes Received:
    0
    hmmm how did i guess a guy with the screen name 'peter griffin' would recommend family guy:rolleyes: . good series though.
     
  13. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    Man I just woke up. that weed nocked me on my ass last night.
     
  14. ihavenoideawhatsgoin

    ihavenoideawhatsgoin Banned

    Messages:
    729
    Likes Received:
    0
    I just woke up too. Percocet make me tired.
     
  15. Jennifer19

    Jennifer19 Senior Member

    Messages:
    13,302
    Likes Received:
    740
    I am sitting here. I am going to take bubble bath. maybe take a nap latter.
     
  16. Marokko

    Marokko Member

    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    Watch Sealab 2021 DVD Season 1, its great when ur high...
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice