Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik 3 week weg geweest, ben gister pas terug gekomen. Maargoed, volgens mij begint voor mij de school over 1 of 2 week alweer, weet niet hoe dat bij jullie zit?? De 22ste moet ik geloof ik weer. Op het moment is het weer niet echt zo fantastisch voor lekker in een park te gaan zitten, maar een hele dag in de kroeg zitten is ook niet echt goed voor onze portemonnee he! Jullie wonen blijkbaar allemaal in het zuiden of westen.. laten we zeggen dat als het er van komt het Utrecht of A'dam wordt en dat als het leuk is de volgende keer meer richting het noorden of een andere keer naar het zuiden. Magoe, ik voel me op dit moment niet echt zo geweldig.. vreselijk verkouden enso. Als jullie nou wat dichterbij woonden Ik heb een grote achtertuin met een grote kampvuurplaats Ik ben trouwens wel voor een doordeweekse dag. 17 augustus gaat de ov weer in btw.
ummm nou het probleem op het moment is dat er nogal veel onkruid staat. maar als je zin hebt met de grasmaaier in de weer te gaan dan kan het wel, en niet van de fruitbomen jatten he
nopes die mag je zelf meenemen We hebben: gitaren (nylon en staal acoustisch, elektrisch, country, 12snare en bas (elektrisch)), keyboard, viool, banjo, klein djembétje, drumcomputer, blokfluiten, mondharmonica's, kazoos, van die rammeldingen (kom ffkes niet op de naam), zown staaf met rijst erin (regengeluid) en ukulele. Wil het geweldig zijn dan is er ook opnameaparatuur en de rest moet je zelf meenemen