Welkom op onze nieuwe thuisbasis

Discussion in 'Dutch' started by bird_migration, May 8, 2004.

  1. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Hierbij wil ik iedereen van harte welkom heten op de nieuwe thuisbasis van de hipfora.
     
  2. Tree-Hugger

    Tree-Hugger The Chainsaw

    Messages:
    15,054
    Likes Received:
    0
    Dankuwel vogel voor het warme onthaal. Ik ben blij om u hier te zien.
     
  3. SharyBobbins

    SharyBobbins QPR Football Fan

    Messages:
    1,236
    Likes Received:
    0
    :)De Vogel van Hey. Wat gebeurt? Ik beëindigde enkel school. Tot dusver heb ik drie b's. Ik heb om mijn de dierkunderang nog te worden. De leraar is een weinig lan gzaam ik denkt.:)
     
  4. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Grappige handtekening, Shary.
    Doet me denken aan Zuid-Afrikaans!
     
  5. SharyBobbins

    SharyBobbins QPR Football Fan

    Messages:
    1,236
    Likes Received:
    0
    what is that in english? my translating dictionary sucks.
     
  6. billhicksrulez

    billhicksrulez Member

    Messages:
    110
    Likes Received:
    0
    hehehe,

    leuk om te zien dat anderen hun best doen nederlands te spreken.

    Het is een mooie dag...

    imagine2005
     
  7. Manolao

    Manolao Member

    Messages:
    690
    Likes Received:
    0
    Halla aan alle nederlandse vrienden

    Groeten
     
  8. DrGonzo

    DrGonzo Member

    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    nounou

    spannende boel hier zeg
     
  9. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Doe er iets aan dan zou ik zeggen.
     
  10. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Hallo allemaal,
    Waarschijnlijk weeral de oudste op dit forum,maar ja...welnu.."bird_migration"..er staat hier nog niet veel verder zodus....wij zijn bezig op onze Web om een fotocollectie op te starten van allerhande echte Hippie voertuigen,van Bus tot Fiets,maakt niet uit,dus heb je een Goede foto van zo'n ding mag je die zenden via één der buttons op onze Site ,wel eigen pic's,niet van't Net hé
    Wel ik hoop dat er nu wat Life komt in dit Forum....
    http://www.happyhippie.be
    ~~May Luv'n Peace be on your path..always~~
     
  11. billhicksrulez

    billhicksrulez Member

    Messages:
    110
    Likes Received:
    0
    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het een hele lekkere zomer wordt in nederland dit jaar, lekkere warme dagen met zwoele avonden. Wat dachten jullie van een dagje mexicaans of hawaiiaans dieet in bos of duin?
    Wie weet de beste plek?

    vrede, liefde en geestverruiming toegewenst vanuit een ontspannen den haag,
    N.
     
  12. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Thovin,

    Ik keek naar de link die je toegevoegd had om percies te zijn op http://www.happyhippie.be/hippiepics.htm Wat is dat precies? Is het een of ander feest of bijeenkomst, als dat zo is. Heb je er meer informatie over? Zag er goed uit
    :)

    peace

    (pffff, nederlands typen is toch heel wat andes dan engels :rolleyes: )
     
  13. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Hi Crush,Nee...dat zijn pictures van voorbije Festivals en van door People ingestuurde fotos.
    We proberen zo een beetje een collectie portraits te maken van Hippie-Folks...........
    Helaas kan ik je ook geen echt Hippie-feest of festival aanbevelen,we zullen het moeten doen met dingen als Sfinks(B) ManoMundo(B) Festival Mundial(NL) en andere alwaar je toch wel het Grosso van de Folks zult tegenkomen met de Hippie-spirit.....
    Moest er iemand anders een echt Hippie-Festival o.d kennen in Europe,laat maar weten.
    Misschien is het tijd om in de Benelux eens een echt Hippie-Festival te organiseren,maar hoe dat allemaal praktisch in z'n werk gaat weet ik niet,ben wel bereid om mee te helpen off-course,maar ja....It'll stay a Dream forever I guess.....
    ~~May Luv'n Peace be on your path..always~~
    http://www.happyhippie.be/index.html
     
  14. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Hellaas! Een foto collectie is in ieder geval wel leuk om te zien :)
    Jammer dat er geen festival is, ik heb er al wel een aparte thread voor geopend. Ik geloof dat je wel dat soort dingen in Amerika en Engeland hebt. Maar dat is weer zo ver weg :p Het zou best goed mogelijk kunnen zijn dat er later nog wel zulke feesten komen. Als ik zo verder op dit forum browse zie ik veel mensen die zeggen dat de jonge hippies iets moeten doen en terug moeten slaan tegen dat wat er allemaal fout gaat in de wereld. Mischien als dat in een later stadium is en er meer mensen naar de hippy cultuur vallen, festivals vanzelf veranderen in hippy festivals, dat zou wel leuk zijn :D ]

    De festivals die je op noemden, kender ik eigelijk nog niet, dus ik ga maar eens wat informatie zoeken!
     
  15. billhicksrulez

    billhicksrulez Member

    Messages:
    110
    Likes Received:
    0
    Ik ben aan het proberen een hippiefestival van de grond te krijgen. Kijk voor meer info op www.imagine2005.net

    En ja, als het doorgaat kan ik veel hulp gebruiken...

    N.
     
  16. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    "With a little help from my friends...." Welja...lookin' good maar zoals jezelf zegt is de openingspage nogal onduidelijk over de bedoeling v/d Web,verder vindt ik het een Groovy idee,nog 10 jaar moet ge niet meer wachten want dan zijn de echte "oude" al bijna van de aardbodem verdwenen helaas.......'tuurlijk ..Woodstock komt nooit meer terug...dat is niet meer realistisch tot m'n spijt in deze huidige "klote" maatschappij,de Wereld is om zeep,k'ben blij dat ik nog ietsje heb meegekregen van toen,iets dat ik helaas m'n kids niet meer kan geven en dat bedroeft mij wel wat !
    Wel valt het mij op dat ik tijdens de diverse Altern.Muziekfestivals als bvb Sfinks en Festival Mundial veel jonge mensen zie met de Hippie-Spirit,althans toch het uiterlijk,Hippie zijn komt echter van binnen,je hoeft niet persé Indische hemdjes te dragen of lange haren te hebben,je gevoel van vrede,liefde,milieu,naastenliefde....etc...zit in je hersenen...'tuurlijk is een Hippie-outfit steeds tof zolang je er ook geestelijk achter staat.... waarom niet.
    ....En daarbij wie kan er voorbij zo'n Hippie-kledijstandje gaan op een Festival zonder er toch iets aan te schaffen hé....
    Enfin,steeds bereid om wat te helpen indien mogelijk,misschien een Link op onze Web,je zegt het maar;)
    ~~May Luv'n Peace be on your path..always~~
    :) Thovin
     
  17. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    You said all it man! Valt eigelijk niks aan toe te voegen. Het is inderdaad zo. Ik zei in de vorige post dat we mischien moesten wachten en het vanzelf moeten laten gebeuren. Maar iemand moet toch beginnen en de trekker over halen, dus waarom niet nu. Als je de verschillende fora (forums) rond surft dan zie je dat er toch behoefte aan is :)
     
  18. billhicksrulez

    billhicksrulez Member

    Messages:
    110
    Likes Received:
    0
    Ja hoor, idd. En ik ben er net mee begonnen, dus mijn eerste missie is het idee aan iedereen vertellen. Oftewel, alle links zijn welkom, voeg hem alsjeblieft toe :)

    Dank voor de steun,
    N.
    imagine2005
     
  19. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    :D Ok...is gebeurd..op....http://www.happyhippie.be/musiclinks.htm


    ~~May Luv'n Peace be on your path..always~~
     
  20. sasja

    sasja Member

    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    noozle, keep on trying? you'll get there


    als je nederlands wilt leren, verander dan maar van gedachten. Leren spreken ooke, maar schrijven.
    Algoed is het niet zo moeilijk met al die t's, d's, dt's tt's dd's en'en, n'en, stammen verbuigingen,.....

    hehe teasing y'all
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice