Ja, Fields of rock is geloof ik in hetzelfde weekend, die heeft veel grote namen. Weet het fijne er niet meer van, maar Waldrock wordt dit jaar in ieder geval kleinschaliger en qua bands is er ook nog niets bekend. Ik ging er eigenlijk over het algemeen niet heen voor de bands, maar ik wacht nu wel even af wat het wordt.
ik was net van plan om dit jaar samen met een goede vriend te gaan, zou wel jammer zijn als we daar niet naartoe konden, maar misschien is fields of rock dan ook wel leuk
Mehh voor nu zit ik lekker hier: http://www.brockwood.org.uk/ en ik hoop daar nog effe te blijven. Ik werk er als aupair, en zou er ook vanaf augustus, kunnen studeren als ik genoeg geld weet te verzamelen. Hopelijk ben ik nog in Engeland dus. Maar eigenlijk heb ik geen flauw idee wat ik ga doen deze zomer. En das wel best zo
Ze zouden een 8 maanden lange zomer in moeten voeren (en al die maanden natuurlijk netjes vakantie) zodat ik alle dingetjes kan doen die ik wil doen! Net zoals ze eigenlijk een 10 daagse week zouden moeten maken. Keuzes maken is niet mijn sterkste kant
Oei, Griekenland lijkt me ook leuk. Wat voor werk ga je daar doen? Ik zou wel een 3 of maximaal 4-daagse werkweek willen, haha. Ben nu nog student, maar weet al wel uit ervaring dat 5 dagen 8 uur werken mij de keel uit gaat hangen. Hangt ook een beetje van je werk af uiteraard, maar ik vermaak mij gewoon veel te goed als ik niet werk. Keuzes maken ben ik ook superslecht in, dus acht maanden zomervakantie lijkt me ook niet gek. Heb ik alleen wel maar 4 maanden om alles te bekostigen wat ik in die 8 maanden wil doen. Schiet ook niet op met een 3-daagse werkweek.
Haha dat is waar. Maar gelukkig bestaat er ook erg veel leuk werk Maar meer dan drie dagen in de week houd ik ook niet uit nee , dan maar partime werken en goedkoop op vakantie gaan.
Goedkope vakanties zijn toch sowieso leuker, vind ik. Regel m'n reisje liever zelf dan dat ik er vet voor moet betalen en dan alles uitgestippelt staat. Of dat je er van af kan wijken, maar je dan op zich voor niks hebt betaald. Maar ja, langere/verdere reizen worden helaas altijd prijzig.
Zuid-Frankrijk, Arrow Classic Rock Festival, LowLands, ParkPop =) Alhoewel het me pijn doet vanwege Iron Maiden en Dimmu Borgir, laat ik graspop schieten
In de winter de Caraïben, maar nu lekker in ons toplandje. Ik geef ook les - dat kost wel wat kijk op http://kitesurfing.wetpaint.com pas blowen na de les! anders krijg je ongelukken...
naar nederland! 9 juli komtikterug. er komt wat volk bij me langs uit duitsland en croatie. enne, ja. 't zal wel weer terrasjes hangen, muziek maken, wiet roken en buiten zitten zijn. en eerlijk gezegd verlang ik daar ontzettend naar.
Ik trek naar het zuiden. Het plan is nog vaag maar lijkt nu op: paar dagen parijs, dan Dour (wie gaat er mee?? serieus ), dan paar weken WWOOFen (of iets anders vrijwilligs), dan naar Reggae Sundance, en dan thuis lekker chillen, zwemmen, BBQen en studeren!! oh en werken vrees ik.. maar laten we even niet verder kijken dan de zomer
Welnee, stoned leren en stoned doen en het zal perfect gaan Zelfs extra goed omdat het zo leuk is lijkt me.
Solstice, nog een ander feestje.. naar zuidfrankrijk voor twee weken.. misschien de metalfestivallen af die ik kan betalen..
Dour, misschien Dranouter en later een reisje naar het Afrikaanse continent. Verder ligt alles nog open voor leuke dingen
scoutskamp, als monitor op kamp gaan met gehandicapte jongeren, 5 kg afvallen, weed oogsten, met vrienden weggaan, en vooral genieten van iedere dag