ik heb vandaag ontdekt - of eigenlijk heb ik me voor de zoveelste keer gerealiseerd - dat ik geen nee kan zeggen tegen nieuwe optredens e.d. waardoor ik het altijd veeeeeeel te druk heb...
de echte artiest heeft het altijd druk! 106 euro? Je stond toch rood? Of is je studiefinanciering binnen? Misschien sta je nu weer rood.... Ik heb vandaag ontdekt dat ik morgen maar 1 les heb die uitvalt dus dat ik morgen niet naar school hoef. Dat wordt fftjes mooi uitslapen.
Jaaaaaaaaaaa! Woensdag toch ofzo komt'ie hè? *zoek* Heej.. damn.. die film draait niet meer in Nijmegen! Ook niet in Arnhem Wel nog in Amsterdam zie ik.. grrr..
Stel je niet aan, je hebt net een week vakantie gehad Ik ontdekte net dat ik mn haar nog helemaal niet had gekamd vandaag. Niet je haar kammen is eigenlijk best leuk!
de tandarts heeft vandaag ontdekt dat ik een gaatje had en heeft het ook gelijk opgeruimd. Ook heeft de tandarts ontdekt dat dat gaatje niet het enige gaatje was en dat ik deze of volgende week mooi terug kan komen voor een wat meer 'uitgebreide' opruiming van mijn gebit...oh joy...
Ik heb net ontdekt dat 1 box van de platenspeler niet werkt, waardoor ik sommige platen die in stereo zijn niet kan afspelen omdat ik dan de zang niet kan horen
Het was niet zo boeiend eigenlijk. En ik moest al om kwart over tien weg om de bus te halen Ach ja, volgende keer beter.
Veel geluids systemen hebben een knopje mono/stereo, als je daar op 'mono' drukt, doet 'ie het waarschijnlijk wel door de ene box.
YEAH! Ik kreeg net een dikke envelop in de brievenbus, en guess what? Ik ben toegelaten bij University College Utrecht! Blijheid!