Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    verliefd op de verkeerde jongens?

    haar geknipt worden?

    leg eens uit?!?
     
  2. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Nou, mn haar is net geknipt want de kapper was hier. Ik overleef het wel, hij mocht er eigenlijk niet eens naar kijken, moehahaha. Ik ben geen leuke klant voor een kapper :)

    En ik word verliefd op zo'n halfgod die helemaal geen verkering wil, alleen maar een beetje perfect wil zijn enzo... Hij gaat gewoon keigoeie cijfers halen op school en naar concerten en dingen doen met vrienden en hij praat met mij over boeken. Ik kan er niet meer tegen!
     
  3. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    k zou zeggen, laat eens een foto zien van je er nu uitziet na de 'behandeling'.

    aaawwwwww aargh niet eens iemand die hard-to-get probeert te zijn, maar het gewoon keihard is! :(
     
  4. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb geen foto bij gebrek aan fototoestel...misschien binnenkort? Ik krijg nog foto's binnen van een feestje :)

    En ja...dat soort jongens zijn er ook :( ...snik
     
  5. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik weet misschien wat ik wil gaan studeren! Ik heb iig een heel leuke master gevonden: International Relations and Diplomacy. Ik heb er zo'n zin, nu eerst nog even VWO examen halen en een goeie bachelor bij elkaar zoeken ;) YEAH!

    En ik heb ontdekt dat er alleen maar saaie mensen op MSN zijn, en ik heb mn huiswerk af, dus nu weet ik niet wat ik moet gaan doen..

    En: het is bijna vakantie! HOERA! :)
     
  6. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
  7. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Nu dus helemaal ;) En ik zit al bijna (jaja, BIJNA :p) helemaal volgepland...:eek:!
     
  8. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    ik heb ontdekt dat ik volgend jaar egyptologie wil studeren en dat ik graag mijnenveger speel op msn.
     
  9. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Minesweeper is leuk! Ik ken niet de MSN versie maar gewoon de windows versie, ben er aardig goed in... zit meestal tussen de 90-110 seconden op expert.
     
  10. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Egyptologie, dat lijkt me zó cool! Echt tof, dat je zoiets durft te gaan doen.
     
  11. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Ohh.... mijnenveger.. daar ben ik echt zooo slecht in! Maar ik vind het ook niet echt leuk, dus dat is ook een beetje de kip en het ei verhaal.

    Ben er vandaag weer eens achtergekomen dat ik heeel graag in de keuken sta om te bakken (cake, brood etc).. hehe

    Oh.. en dat het echt verschrikkelijk raar is om als vegetarier zijnde weer vlees te kopen en in je handen te hebben (kippelevertjes voor de kat)..
     
  12. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    dus je hebt weer eten in huis? :)
     
  13. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    ik heb vandaag ontdekt dat het niet zo makkelijk is om een baantje te vinden..
     
  14. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    ik heb vandaag ontdekt dat Utrecht MIJN toneelacademie is, dat ik me er thuis voel, ook al was het maar een auditie... ik laat zeker even weten of ik door ben
     
  15. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik ben benieuwd! Ik zal voor je duimen! Ik hoor binnen 2 weken of ik naar Utrecht mag, dus ik leef met je mee.
     
  16. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    :p

    Hey, ik wist niet dat je mee zou komen.. normaal als iemand langskomt heb ik ZEKER wat in huis ;)
     
  17. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    relax, ik verwachtte niet avondeten te krijgen hoor.ik had gepland voor het avondeten naar huis te gaan, of een patatje te kopen ofzo.....so much for my planning...
     
  18. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    Ik heb ontdekt dat ik veel van voetbal hou, vooral als je 1-2 achter komt, een rode kaart krijgt, en toch nog met 3-2 wint.
     
  19. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt dat ik in het bezit ben van maar liefst 8 lichtblauwe shirtjes :&. En dat sommige mensen nooit thuis zijn als je ze probeert te bellen, wat niet zo handig is als je probeert iets af te spreken.

    En morgenavond ga ik naar een heeeeele leuke jongen toe om een film te kijken! Jippie!
     
  20. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Yeay! Laat ons weten hoe het was!

    Ik ben er vandaag achtergekomen dat dierenartsen duuuuur zijn! 106 euro moeten betalen.. grrrr....
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice