Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Truste!

    Heej.. en ik heb geleerd vandaag dat het Dutch forum heel wat levendiger is dan pakweg een paar maandjes geleden.. jeej! :D
     
  2. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag geleerd dat ik best vrolijk word van nieuwe speeltjes.. nieuw telefoontje.. xbox!! Dat materiele dingen je toch wel wat vreugde kunnen geven. :)
     
  3. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    bad anarchist, bad anarchist!

    :p
     
  4. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    hey velvet, kun je op je gallery ook een plaatje posten waarop het haar van je boyfriend te zien is? Ik bedoel als het zo cool is als je zegt willen we dat allemaal natuurlijk wel zien. acient warrior type...yeah woo
     
  5. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Hij komt strakjes en brengt z'n digitale camera mee.. dus yeay! Alleen hij vindt het niet echt fijn om op foto's te staan.. hehe.. naja.. ik zal't proberen ;)
     
  6. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    voor de zoveelste keer op rij heb ik vandaag "mogen" leren dat, ook al vraagt iemand je om de waarheid te vertellen, dat lang niet altijd wil zeggen dat hij/zij die ook daadwerkelijk wilt horen..zucht...
     
  7. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    :&
    Maar ik ga em natuurlijk wel ombouwen en spellen van internet halen zodat ze er niks aan verdienen :)
     
  8. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Vandaag ontdekt dat Murphy's law wel degelijk bestaat... begon gister al:

    -moest wat kopieren in de bieb maar was het blaadje vergeten waar op stond wàt ik precies moest kopiëren en uiteraard werkte het zoeksysteem ineens niet op internet..
    -zag vandaag dat ze de betreffende tijdschriften ook in de openbare bieb hadden, waardoor ik niet naar de uni hoefde aangezien ik toch ook al in de stad moest zijn.. blijkt daar dat ze uitgerekend de jaargang die ik moet hebben 'per ongeluk' niet hebben ingebonden maar verkocht....

    argh!
     
  9. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt waar de wereldwinkel zit, en dat ze er onwijs toffe spullen hebben! :)
     
  10. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Ontdek net dat katten een raar geluid maken als je op ze gaat staan..


    Hehehe..
     
  11. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Haha, ik kan me daar iets bij voorstellen ;).

    Ik heb ontdekt dat sommige mensen al vakantie hebben, en sommige mensen (ik dus) niet. Het leven is niet eerlijk!
     
  12. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ook ontdekt dat sommige mensen mijn humor niet begrijpen. Mijn nieuwe band heet 'Rita Verdonk'. :) Ik vind dat absoluut hilarisch, maar anderen vallen mij meteen aan op het vreemdelingenbeleid...
     
  13. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    whaha LOL

    yeah ik heb dus vakantie de komende week en ik begin er langzaam achter te komen dat dat wel zeker relaxed is ja.
     
  14. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    Ik heb ontdekt dat de vakantie zooo kort is en dat ik binnen welgeteld 33 uur weer in de wiskunde les zal zitten... bah.
     
  15. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb geleerd dat ik over 20 uur in de trein richting Frankrijk stap!! jippie :)
     
  16. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik moet gewoon nog een HELE week naar school! Aargh!

    Ik heb ontdekt dat het morgen Valentijnsdag is, jeuj! :) Ik geloof alleen niet dat ik veel post kan verwachten, maar ja. En ik heb ontdekt dat ik het nog super druk heb voor school! :(
     
  17. Celine

    Celine Member

    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    ik heb vandaag ontdekt dat ik nog zon 11 paginas aan strafwerk in totaal moet schrijven..

    ook heb ik ontdekt dat ik mijn beste vriend (op wie ik verliefd ben) het niet in de gaten heeft..
     
  18. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Ouch, da's een hoop strafwerk, wat heb je uitgehaald?

    (Ik, nieuwsgierig, hoezo? :p)
     
  19. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Hmm ja dat wil ik ook wel weten eigenlijk! Ik kom er meestal met een beetje lief glimlachen wel vanaf :).
     
  20. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Ik moest een keer een samenvatting overschrijven omdat ik kauwgom in de klas had.. dat weigerde ik en zei dat ik wel een essay zou schrijven (vind ik nml leuk ;)).. moest er toen eentje schrijven van een pagina of 2.. het is uiteindelijk 4 geworden ofzo waarin ik het leven van de kauwgom beschreef (van de losse ingrediënten tot waar ze gemaakt werden.. had de info van de verpakking) naar dat die arme kauwgom tot een vroegtijdig einde was gekomen in het wiskunde lokaal.. hehe.. jammer dat ik het niet bewaard heb eigenlijk :D Toch wel leuke tijd was dat.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice