Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Het was inderdaad meer een herbevestiging dan een ontdekking :&
     
  2. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Arme jij *knuffel*

    Ik heb ontdekt..dat bio weer vager dan vaag was, en dat ik onwijs zin heb ik het feestje dat ik vanavond heb. Nog een fijne ontdekking: The Dresden Dolls! http://www.dresdendolls.com/video/index.htm Check coin-operated boy! :D
     
  3. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Die knuffel heb ik eigenlijk echt geen recht op, het viel meer onder de catagorie eigen schuld dikke bult..Waardevol leermoment ..

    Anyway..mijn meest recente ontdekking is dat een lange wandeling op een prachtige (en vooral zonnige) winterdag wonderen doet voor lichaam en geest :)
     
  4. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt dat ik helemaal blij word van van leuke feestjes, slaaptekort en rare verjaardagsliedjes!
     
  5. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Dat ik zowaar WEER mijn telescoop bij mijn ouders heb laten staan..GVD :mad:
     
  6. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    Dat ik verslaafd ben aan het kopen van dvds
     
  7. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Dat wanneer je uitslaapt je toch wel een heel essentieel deel van een zonnig dagje mist..

    Maar dat wist ik eigenlijk al.. uitslapen is zoooooo lekker! Nachten moesten gewoon langer zijn :)
     
  8. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Waar gebruik jij een telescoop voor? En vloeken lost niks op :)

    Ik heb ontdekt dat de cijfers van mijn toetsweek meevielen, voor bio had ik zowaar een 6,7! Yeah! En ik heb ontdekt dat ik onwijs hou van Saybia, ik word er helemaal gelukkig van.
     
  9. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Leren ze je dat tegenwoordig niet meer op school, waar je een telescoop voor gebruikt? ;) Om bij de overburen naar binnen te gluren natuurlijk! :p
     
  10. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Hahahaha, denk dat ze daar enorm blij mee zullen zijn. Hoewel ik bij mijn buurjongen best eens naar binnen zou willen kijken ... :p Ik heb ontdekt dat ik totaal geen inspiratie heb voor een natuurkunde practicum, dat mijn tas in het exo-hok ligt en dat dat op slot zit en dat ik een donderdag een deadline heb die ik wss niet ga halen. Hmm... En ik heb ontdekt dat onze natuurkundeleraar niet weet wat hij wil 'Ja, zoiets krijg je wss niet op je examen, hoewel je zoiets toch op je examen kunt verwachten'. Juist.
     
  11. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Dat Ziek Zijn Niet Leuk Is!!!!
     
  12. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Aaah..beterschap!
     
  13. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Ik was van plan om de lenzen eruit te gaan slopen, zodat ik deze in combinatie met mijn oude c64 computer en een gare laserpointer kan gaan ombouwen tot een grote Supermachine Van Doem , en deze heb ik uiteraard nodig om mijn plannen voor totale wereld dominatie vóór 2006 uit te voeren

    Vloeken hoef ook niets op te lossen als het maar op lucht :p
     
  14. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Hmm nee, denk niet dat je dan moet vloeken. Maar goed.
     
  15. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Ik was al zo netjes om het af te korten zodat de mensen die per ongeluk aanstoot aan zouden kunnen nemen in ieder geval niet met de hele godslasterlijke term geconfronteerd werden :X
     
  16. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat er nog een toneelstuk in mijn hoofd zit dat er nodig uit moet... het moet zich nog helemaal vormen, maar het wordt een beetje een abstract toneelstuk over 1 persoon die door vier personen wordt uitgebeeld... en een meisje dat in zijn leven komt en hoe die verschillende 'kanten' van die persoon verliefd worden op het meisje... denk dat ik er ook nog een circus versie van maak (ik hou ontzettend van modern, abstract circus, jammer dat het zo onbekend is...)

    tsja... goh wat heb ik nog meer ontdekt... dat het een heel leuk effect geeft als je op een piano met het galmpedaal ingedrukt een octaaf uhm... 'roffelt'

    owja en dat ik zonder het te weten ontzettend veel van Radiohead nog niet kende (demo's en b-sides en livedingen en zo)
     
  17. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    heb ontdekt hoe de gallery functie hiero werkt.. dussehm.. klikken op de button hieronder mensen! ;)
     
  18. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag internet herondekt en gevonden dat het er irritant is dat als je internet het eindelijk weer eens doet, je geen msn hebt :S

    En dat sporten in je eentje toch niet zo eng is als ik dacht.. Overwinning op mezelf behaald vandaag, jippie :)
     
  19. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    hehe.. wat heb je gesport? Shit hè.. dat msn niet werkt.. grrrr.. het is wereldwijd ook aan de posts op hipforums te zien.. in de VS en de UK werkt het blijkbaar wel alweer.. zo ook maar weer es proberen..
     
  20. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik ben gaan fitnessen.. Ja idd erg irritant, net deed ie het weer even.. maar nu weer niet..
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice