Ik heb ontdekt dat als je in de tuin gaat zitten, wanneer de zon schijnt en het weer een beetje warm is, je zo blij wordt dat je bijna uit je vel springt. Althans, ik dan.
Gisteren fietste ik naar mijn werk. Ik had alleen voordat ik wegging gitaar zitten spelen en was de tijd een beetje vergeten, dus ik was wat aan de late kant. Een beetje doorfietsen dus. Maar ja, ik ben al super onhandig in het verkeer (vriendin van mij tegen een andere vriendin van mij pas 'durf jij bij Jeanien achterop de fiets?' - dat idee) en als ik dan ook nog eens hard ga fietsen gaat het echt verkeerd. Maar ja, ik dus hard fietsen, maar toen ik op dorp was gekomen liep daar iemand verkleed als paashaas eieren uit te delen....en die zag ik niet. Oeps
ik heb vandaag ontdekt dat als je eens lopend naar school gaat (van Deventer naar Zwolle, 30 kilometer), dat best wel pijn doet aan je voeten.
ik heb ontdekt dat het best raar is als je vriendin bij je in de klas zit, en je moet de eerste keer 'samen' naar school... zo van 'hoi klas, dit is mijn nieuwe vriendin, jullie kenden haar al...' en ik heb ontdekt dat wiskunde b2 echt niks voor mij is... vorig jaar was het nog leuk gewoon een beetje puzzelen met driehoeken en cirkels en zo... dit jaar gaat het over recurrente betrekkingen en dat soort onzin, ik denk dat ik het maar laat vallen....
voel je vrij om dat te doen. Ik vindt het zelf een baggervak, ik heb wiskunde a1 en nog sta ik een 4.5 ofzo....terwijl ik toch iets sociaal/geestelijks ga doen, NIX met wiskunde dus. " ik heb ontdekt dat het best raar is als je vriendin bij je in de klas zit, en je moet de eerste keer 'samen' naar school... zo van 'hoi klas, dit is mijn nieuwe vriendin, jullie kenden haar al...' " benieuwd of ik de komende tijd ook nog in die situatie komen ga....misschien wel
Lijkt me best vervelend eigenlijk, ik probeer school en prive altijd zoveel mogelijk gescheiden te houden. Dat een aantal vrienden dan ook bij mij in de klas zitten, so be it. Maaar wel leuk dat je verkering hebt natuurlijk Ik wou dat ik het kon laten vallen...oh wat HAAT ik wiskunde! Ik snap niet waarom ik ooit N&T heb gekozen. Dat ging ook best wel raar, bij mij was het of C&M, of N&T en toen koos ik voor 'de meeste uitdaging'. Pfft nou dat heb ik geweten, en ik ga er wss niks meer mee doen. Nou ja, ben wel trots op mezelf als het ik haal denk ik.
Ja. Eerst waren er een aantal middelbare scholen met elk een beetje hun eigen karakter. Ik zat toen op het GGC (geert grote college), de grootste, en eentje met een hele goeie aparte havo en vwo locatie. Ik zat toen in 1 en 2 gymnasium daar. Aan het begin van het schooljaar dat ik in de 2e zat, fuseerden alle middelbare scholen in Deventer tot het Etty Hillesum College. Dat vond ik niet zo super. En ik had al positieve dingen over het greijdanus-college gehoord, en ik dacht ' als ik toch een nieuwe klas moet kennen omdat ik een jaar over moet doen, kan ik net zo goed nu de kans grijpen om naar een andere school te gaan' . En er zijn zeker plus en minpunten aan het greijdanus, pluspunt is bijvoorbeeld dat wij godsdienst hebben, wat veel beter is dan het levensbeschouwing van het etty. Daar worden de religies christendom en islam en de oosterse religies of niet behandeld, of erg vaag en men wordt aangemoedigd zeer kritisch te zijn. Maargoed, minpunt is soms het gereformeerde cultuurtje op het greijdanus, plus dat ik soms wel eens het gevoel heb dat ik ook wel in de klas zou willen zitten met andersdenkenden.
Okay ik snap het. Ik ontdek net dat er maar 1 iemand online is op msn...how strange indeed...Zou msn een storing hebben ofzo? Want normaal zijn er rond deze tijd meestal wel een stuk of 20 mensen online! Vreemd vreemd vreemd...