dat het meisje waarop ik verliefd ben ontzettend mooi kan dansen (en dat het heel gezellig was om drie uur lang een dans t verzinnen ) dat Claire de Lune van Debussy moeilijker was dan ik dacht, maar dat ik het alsnog wil leren want het is een van de mooiste klassieke nummers ooit...
Ik heb herontdekt dat schilderen onwijs leuk is. Geef mij verf, kwasten en papier en ik ben volmaakt gelukkig. En ik heb ontdekt dat ik Artiesten voor Azië nog steeds zo'n beetje het meest achterlijke nummer ever vind, en dat ik een beetje een probleem heb met mijn liefdesleven. Gedoe, gedoe.
yeah, lente! Dat het belachelijk is om op school voor straf een beetje anderhalf uur rond te kachelen met zo'n grijpertje, maar dat het niet zo heel erg is vanwege het relaaaaaxde weer!
ik heb vandaag ontdekt dat het echt niet fijn is om op schoolreis te gaan als alle mensen daar savonds bollen pakken, joints roken tot ze beginnen te schokken en om de 2 minuten hun lief bedriegen met een meisje dat schijte zat is...Vooral als je zelf lekker clean blijft...
Ik heb vandaag ontdekt dat mijn lerares geschiedenis een saddistisch mens is dat graag bloed ziet vloeien
welja de les ging over bepaalde soorten dokters in de middeleeuwen die veel amputeerden en vaak aderlatingen gebruikten om 'het lichaam te zuiveren' daarna nog eens diep ingaan op het feit dat hippocrates geloofde dat het lichaam uit 4 sappen bestond: bloed, wit slijm, zwarte gal en nog een andere gal... o en niet te vergeten: er was eens een man die 3 dagen met zijn been ofzo vastzat onder een rotsblok, hij amputeerde zichzelf om te overleven ja, dieren knagen soms delen van hun lijf af als dat met hen gebeurt smakelijke les
Ik heb ooit in een filosofieles (over wetenschapsfilosofie) nog een mooi verhaal gehoord... Het ging over oude medische methoden en er was een poster uit de negentiende eeuw met allerlei handelingen die je moest uitvoeren als er iemand verdronken was. Naast vrij normale behandelingen (op zn zij leggen enz...) stond er ook een hele aparte bij, waarbij er een slangetje in de anus van het slachoffer gestopt moest worden en de behandelend arts sigarettenrook in het slangetje moest blazen... bizarre verhalen...
Dat ik vandaag de hele dag werd uitgelachen omdat ik twee verschillende sokken aan had. Dat heb ik altijd, maar nu kon je het ook ZIEN, wat voor sommige mensen denk ik te veel was. Ik vond het wel grappig.
mmmmm we hebben op school het drumstel buiten op het grasveld naast het riviertje neergezet en er waren 4 gitaren waaronder mn eigen, en maar zingen en spelen mmmm heerlijk.
Relaxte school heb jij.. Bij mijn middelbare school deden we met muziek alleen suffe musical liedjes zingen en een beetje op een keyboard rammen.
Wij hebben geeneens een drumstel Vinden ze heidens ofzo. En we hebben alleen een stomme Spaanse gitaar met 5 snaren... Gelukkig heb ik zelf een goeie.
jaja huigito......en dat op een (streng?) christelijke school! ohw jeanine, da's best wel balen......maar het weer van de laatste dagen, verleidt dat jou dan niet om buiten gitaar te gaan spelen in het gras, in je vrije tijd ofzo?
Ik ontdek net dat ik al meer dan 50 punten voor mn literatuurlijst heb, en ik hoef er maar 42. Yippie!
het lastige van een piano is dat je er niet relaxed mee in het gras kan gaan zitten spelen... als je het wél doet is het trouwens wel in een keer veel toffer (denk ik...) ik heb vandaag ontdekt... dat mijn engels lerares eigenlijk heel erg op grace uit grace under fire lijkt... als dat je iets zegt... die 'comedy'serie met die chagrijnige cynische vrouw met het boerenamerikaanse accent...