Ik heb vandaag ontdekt dat het lente aan het worden is! Yay! Dat doet me altijd weer denken aan dit gedicht: Februarizon Weer gaat de wereld als een meisjeskamer open het straatgebeuren zeilt uit witte verten aan arbeiders bouwen met aluinen handen aan een raamloos huis van trappen en piano's. De populieren werpen met een schoolse nijging elkaar een bal vol vogelstemmen toe en héél hoog schildert een onzichtbaar vliegtuig helblauwe bloemen op helblauwe zijde. De zon speelt aan mijn voeten als een ernstig kind. Ik draag het donzen masker van de eerste lentewind. Paul Rodenko
Nog altijd actueel, helaas. Ik heb vandaag ontdekt dat t erg genant is als je bij de bushalte een leuk meisje niet (meteen) herkent, waar je n paar dagen geleden met uitgaan nog leuk mee hebt staan kletsen. Gelukkig heb ik me er uit weten te praten en toch nog wat met haar afgesproken!
ik ontdekte opeens dat ik foto's aan het zoeken was van het meisje dat ik leuk vind... ik ontdekte opeens dat ik verliefd ben, heel verliefd en dat dat eigenlijk best ernstig is, aangezien we nog wat moeten krijgen (het is trouwens iemand anders dan van ameliekijken) en ik haar niet af wil schrikken met mijn verliefdelijkheden... ik ontdekte dat ik van verliefdheid onzeker word, dat ik overal wat achter zoek, dat ik eigenlijk gewoon even normaal moet doen... liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid (plato geloof ik...)
argh.. ik wil ook weer verliefd worden.. en dan dit keer graag op iemand die ook hetzelfde voor mij voelt.. waarom lukt dat mij nou nooit?
Het is mij ook nog nooit echt gelukt.. miscchien deze keer maar ik ken t betreffende meisje nog nauwelijks..
Ik wens iedereen, mezelf incluis, heel veel geluk in de liefde, ik geloof dat meerdere personen hier daar wel wat extra van kunnen gebruiken! En idd diciple, de lente is geloof ik begonnen, nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Vertrouw allemaal op jezelf en verover hem of haar! En vergeet niet om hier overal verslag van te doen
hehe you're right. Nieuw meisje op school. heb net via-via haar emailadres te pakken gekregen. Ken r nog niet goed. Nog niet.
whaha, keb et echt gehad met school. Moet de examens nog en aangezien ik 3 jaar niks gedaan heb, ben ik er niet echt gerust op. Nee, vin in mn badjas the Matrix kijken veeel beter
wauwwauwwauw he vertel dr eens wat over dan waar en wat er gaat gebeuren enzo? ben sssscccchhieuwnierig natuurlijk.
Tis denk ik een soort lezing, ik weet het eigenlijk niet eens...Maar ja, twordt vast leuk, ik laat het nog wel weten.
Vanavond gaan we met een groep lui van school samen eten en dan met die groep naar de muziekuitvoering van de muziekschool van een van die lui. Het nieuwe meisje gaat ook mee. Nice
Ik heb ontdekt dat ik vandaag niet zo leuk vind. Het gaat niet zo goed met mn oma, de moeder van een vriend van mij heeft kanker, ik moet naar een bruiloft van mensen die ik amper ken en ik ben zoooo moe...