www.uwhost2.net/~unicycle/niels/hart-van-nl.wmv dat is m... k ben niet zo sterk met html codes dus waarschijnlijk kan je er niet op klikken... Ik ben die jongen die even geïnterviewd wordt en die zegt dat ie geen zeven kegels kan jongleren... grappig is wel dat Niels 7 maar heel kort kan, vandaar dat je hem de kegels ziet opgooien en daarna een volgend shot terwijl hij aan het jongleren is - maar je ziet niet hoeveel kegels... commercie, wie houdt er niet van... owja normaal praat ik niet met een zachte g, geen idee waar ie vandaan kwam in dat interview...
Cool! Gefeliciteerd! Een beroemdheid in ons midden.. wauw Heej, als we nu een keer een 'nederlandse hipforums meeting' ofzo ergens in't park houden kan jij geld voor versnaperingen bij elkaar gaan jongleren *grin* Kom net moe thuis uit Amsterdam en ga eerst ff de laatste nieuwtjes en roddels hier volgen.. 'k kijk morgen je verslag van je jongleren!
[Wat heb je vandaag ontdekt ?] Wel ik heb vandaag ontdekt dat m'n zoontjes beide dol zijn op "The Immigrant song" van Led Zeppelin,als ik hun kamer bespioneer doen ze niks anders dan Plant en Co. na te spelen...misschien stom maar dat gaf mij een warm gevoel vanbinnen en dat wou ik ff kwijt...aldus http://www.happyhippie.be
ey thovin, wat cool het elly en rikkert gedeelte op je site! Wat een gave foto's, ik had nog nooit foto's gezien van hen toen ze nog jong waren (zijn nu in hun hart nog steeds jong trouwens) thanx! Gisteravond ben ik naar de radbout in nijmegen geweest en daar een college buddhisme gevolgd en nog een tijd met wat studenten over een biertje hele gesprekken voeren......t was heerlijk echt supercool k vertel dr vanmiddag nog wel iets meer over!
Les één was vast niet 'hoe schrijf je de naam van de universiteit' hè Radboud dus.. Oh.. en't is 'boeddhisme' in't Nederlands En nu hou ik op met een spelling nazi te zijn .. Maarehm.. cool? Vertel vertel
Yeah yeah yeah, Elly en Rikkert! Die zijn zooo grappig en tof. Alleen is het wel een beetje vervelend als mensen de hele tijd 'de kauwgomballenboom' gaan zingen in de bus, op de terugreis uit Frankrijk, als je maar 3 kwartier hebt geslapen...
hehehe right maargoed dan zou bijna alles irritant klinken... het was supergaaf. vrijdag kwam ik bij mij op school in Zwolle een gast tegen die daar eerst op t vwo gezeten had en die nu engels in nijmegen studeert, aardige gast, en ik was een beetje aan t praten over studie enzo en toen zei hij dat hij wel iemand kende die religiestudies deed (wat ik dus misschien wil gaan doen). Dus hij contact zoeken en die studente (2e jaars) mailde me en nodigde me uit om eens op een dinsdagavond langs te komen, dus ik had zoiets van, beter vroeg dan laat dus hoppa, gelijk aankomende dinsdag, waarom niet? anyway, ik dus naar de radbouD uni in nijmegen gisteravond en k heb met de 1e jaars een college bOEddhisme gevold (ff voor alle spellingnazi's ) en dat was echt supercool. Het schijnt niet dat het representatief was voor de hele studie want die kerel schijnt de beste docent op de faculteit te zijn....maargoed boeien dan maar niet representatief het was echt gaaf! Hij begon met wat te vertellen over de boeddhistische geschriften en de schrijfwijze, leit wat pennen zioen, had een aantal manuscripten die hij liet doorgeven......dat begon dus al goed! Het ging voor de pauze over de monniksorden en de leefregels die zij te volgen hadden, hoe het er aan toegaat op verschillende kloosters (die kerel kan het weten want hij gaat 5x per jaar ofzo naar azie) en over verschillen daarin tussen boeddhisme in verschillende landen. En na de pauze nog wat stellingen over het boeddhisme. College voorbij en toen nog mooi een uurtje of 2 ofzo in het cafe gezeten gezellig praten met studenten biertje erbij, ook diepere discussies, wat verhalen over reizen en studie horen en uitwisselen.....heerlijk! En dan met de laatste trein terug naar Deventer en een paar uurtjes slapen ( k werd om 4.40 vanochtend wakker en kon niet meer slapen...argh). Maar dat was dus superbriljant!
Ik heb vandaag ontdekt dat het behoorlijk klote is als je op een dag van kwart voor 9 tot half 11 en daarna pas weer om kwart voor vier tot half 6 college heb.. Heb bovendien vreselijk slecht geslapen.. Zit hier echt in slaap te vallen en me te vervelen achter de computer.. Nog een heel uur voor ik weer college heb.. Ze moeten eigenlijk een kamer hebben met wat bedden hier op de uni, zodat je even een dutje kan doen.. *gaap*
In de Tweede Kamer HEBBEN ze die kamertjes. Voor kamerleden met rugklachten ofzo...maar er worden vaak andere dingen gedaan
Hahaha LOL Ik heb vandaag ontdekt dat schoolgym best leuk kan zijn. En dat ik misschien naar Geert Mak ga..heel misschien *hoopt*
Ik heb vandaag ontdekt dat het nog maar fucking 10 weken duurt tot de (eindeloze) zomervakantie, en dat ik er nu al tegenop zie
ik heb vandaag ontdekt dat ieder nieuw begin (samenwonen) ook een stukje afscheid is (m'n eigen stekkie hier).. en dat ik na een vol glas amaretto het al wel voel zitten, vooral als ik weinig gegeten heb Niks zo handig als je melancholie wegdrinken.. cd'tje van de mama's & the papa's op erbij.. hmmm..
geert mak? wauw vertelvertelvertel! "en dat ik na een vol glas amaretto het al wel voel zitten, vooral als ik weinig gegeten heb" je gaat me toch niet vertellen dat je die les pas nu, op je 24e, geleerd hebt?
ehm nee.. maar ik herinnerde met pas dat ik weinig had gegeten toen't aankwam zeg maar Denk dat ik al wat vaker dronken ben geweest dan jij
Hij komt een lezing geven in de plaats waar mijn school staat, in de bieb. Het is al uitverkocht, maar een vriend van mij werkt bij de bieb, dus misschien kan die nog iets regelen. Ik reken er alleen niet echt op, ik bedoel: Geert Mak!
velvet: wees er maar blij mee! "Hij komt een lezing geven in de plaats waar mijn school staat, in de bieb. Het is al uitverkocht, maar een vriend van mij werkt bij de bieb, dus misschien kan die nog iets regelen. Ik reken er alleen niet echt op, ik bedoel: Geert Mak!" Waaaauuuw dat zou echt zoooo cool zijn! Laat er meer van horen wanneer er weer wat over te melden is!