Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat het heel erg vervelend is als je 3 uur te vroeg op school komt.
     
  2. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat als je internet het thuis niet doet en je dan eindelijk weereens achter dat scherm zit, je vrij snel niet meer weet wat je moet doen online..
     
  3. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Oh.. werkt het nog steeds niet? Of wel weer dus? Mijn internet was van donderdag de hele dag ook dood.. grrr.. geen idee waarom.

    Ik heb vandaag ontdekt... (gister ook stiekum al een beetje) .. dat een konijn en een kat heel leuk met elkaar kunnen opschieten :)

    Het een zwerfkatje gevonden (Poes) en had al een heeel groot konijn (Guust) dat zindelijk is en gewoon rondwandelt in mijn kamer enzo.. gaat prima samen.. konijn is de baas.. hehe.
     
  4. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    Ik ben er vandaag achtergekomen dat, als je een handelingsdeel vrijdag al had moeten inleveren, en je er op dinsdag nog steeds niet aan begonnen bent, je er nog minder zin in hebt dan voor de deadline.
     
  5. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Net wakker en meteen alweer wat geleerd:

    kat slaapt bij je op bed + kat is jong en speels + kat slaapt korter = geen goeie nachtrust

    *gaaaaaap*
     
  6. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat ik een nog grotere hekel aan biologie heb dan ik ooit had kunnen vermoeden voordat ik begon aan een walgelijk practicum over honing. Blugh.. En ik heb ontdekt dat ik nog een cadeautje moet kopen voor mijn beste vriendin. En dat is best moeilijk.
     
  7. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Biologie ruled! Vond het een van de leukste vakken op school :D

    En voor je vriendin.. weet niet hoeveel het mag kosten en of ze nog thuis woont.. maar anders:

    -trakteer haar op ergens lekker eten en/of bioscoopje erna
    -samen naar de sauna/spa
    -vibrator (kan lastig worden als ze nog thuis woont)
    -een boek over iets dat haar echt interesseert
    -tegoedbon voor een massage
    -schoenendoos mooi inpakken en daarin allemaal leuke frutseltjes (als ze make-up gebruikt:) make-up dingetjes, gezichtsmaskertje, leuk washandje, nagelverzorgingsetje, etc etc.. van die 'tut dingetjes' ;)
    -kaartje voor een concert
    -etc etc etc :)

    Succes ermee!
     
  8. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Bedankt voor de tips Velvet! :) Ik ga denk ik maar voor de frutseltjes, dat is altijd wel leuk. En ik ga nog buttons maken met 'Jongens zijn STOM!' en 'Frikandellen forever' :p. Beetje esoterische humor.

    Oh nee, ik ontdek net dat de Backstreet Boys klaar zijn met hun nieuwe album. De horror!

    En nu ga ik weer biologie leren (houdt het dan nooit op...), nog 74 blz te gaan!
     
  9. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Welk boek gebruik je voor Biologie? Nog steeds 'Biologie voor jou' toevallig?
     
  10. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Nee, 'Biologie Rondom' geloof ik. Brr... Ik HAAT toetsweken, volgend jaar wil ik geen exacte vakken meer. Pfft..vraag me echt af waarom ik ook dit profiel heb gekozen :&.
     
  11. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Ah jewel joh.. biologie is leuk! Lekker prutsen en zo moeilijk is het allemaal niet.. en je leert best nuttige dingen vind ik.. ik studeer nu wat totaal anders maar heb er zowel bij m'n studie als privé nog wel es baat bij :) Ik zat trouwens in een heel ander systeem, wel al studiehuis en tweede fase (ik was van beide de eerste lichting.. fijn uitprobeer jaar.. niet dus).. dus weet verder niet al te veel over de profielen enzo.. ik ben begonnen destijds met een heeeel exact pakket maar heb halverwege nog wat dingen omgewisseld enzo.. ik deed:

    begonnen in de 5e met - examen gedaan uiteindelijk in
    Nederlands - Nederlands
    Engels - Engels
    Duits - Duits
    Latijn - Latijn
    Biologie - Biologie
    Natuurkunde -> Geschiedenis
    Wiskunde B -> Wiskunde A
    Scheikunde - niks (extra vak, tot halverwege de 6e gedaan, daarna laten vallen)

    7 vakken waren toen verplicht, 8 of 9 vakken mocht.
     
  12. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    bah, biologie vind ik sinds dit jaar echt een vreselijk vak, vooral als het gaat over DNA, cellen en van die dingen.
     
  13. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Ik vond biologie altijd fantastisch! Nooit buiten de les geleerd, 1x m'n aantekeningen doorgekeken omdat, tsja, 't was toch eindexamen, en m'n enige 9+ op m'n eindlijst... alle andere vakken waren daar best ver onder.. Ik ben best intelligent maar heb echt zero discipline... wat ik leuk vind blijft in 1x hangen, wat me niet interseert krijg ik er ook niet ingestampt...
     
  14. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb nu N&T en N&G..en nog geschiedenis en Latijn. En ik heb vorig jaar 2 vakken laten vallen.. Tja, je moet toch iets doen. :)

    Ik heb vandaag ontdekt dat ik al dagenlang met een zin in mn hoofd zit: 'Stel je voor, je was een banaan...' Heb ik hulp nodig? :p
     
  15. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Ik geloof niet dat er hulpverleners zijn voor bananen...

    (grinning, ducking & running :p)
     
  16. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag geleerd dat als je tentamen hebt je niet te lang door moet leren en de wekker niet te vroeg moet zetten, want dan zet je de wekker in je slaap uit en verslaap je je gigantisch waardoor je je tentamen mist, wat al een hertentamen was en je dus het hele vak niet heb gehaald.. Dan ga je behoorlijk balen van jezelf kan ik je vertellen..

    En biologie kicks ass!! Vond het echt super stoer vroeger, vooral dat je verdoofde vliegen moest bekijken onder de microscoop en ze dan halverwege wakker werden en onder je microscoop vandaan wegvlogen.. hehe.. En ik heb toen zelf ook yoghurt gemaakt een keer van melk.. stoer man.. Ik had het ultime exacte pakket op de middelbare:
    nederlands, engels, geschiedenis, wiskunde a, wiskunde b, biologie, scheikunde, natuurkunde.. Al had ik natuurkunde na het derde schoolonderzoek wel laten vallen.. Werd toch iets teveel aangezien ik met zo min mogelijk moeite mn examens wilde halen..
     
  17. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt dat het vandaag 50 jaar geleden is dat de kindertelevisie in Nederland werd geïntroduceerd. YEAH!

    En ik heb ontdekt dat iedereen mij probeer te bellen onder tentamens. Waarom, vraag ik me af, waarom?
     
  18. BrotherLordAcid

    BrotherLordAcid Member

    Messages:
    42
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat Php en Sql best te doen zijn, Ubuntu Linux een redelijke vervanger is voor een Debian installatie en dat er niets zo veranderlijk is als een vrouw..hoewel ik dat laatste allang had kunnen weten :rolleyes:
     
  19. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Dat is idd een beetje een open deur intrappen :). Ik heb ook ontdekt dat de HP/De Tijd echt zwaar grappig is. Het rechts cynisme druipt van de bladzijdes af :sunglasse.
     
  20. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    ik heb vandaag ontdekt dat het voordeel van ziekzijn is dat je een vrije dag hebt. Het nadeel ervan is dat je er niet van kan genieten.

    en, oh ja, de 2e fase is een grote grap omdat je je handelingsdelen toch wel later in mag leveren.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice