walking/perfection

Discussion in 'Random Thoughts' started by interval_illusion, May 24, 2004.

  1. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    im gonna go take a walk in my "i am perfect" shirt that chief sent me. yay!!
     
  2. BraveSirRubin

    BraveSirRubin Members

    Messages:
    34,146
    Likes Received:
    20
    woohoo... i'm gonna go take a shit in my red boxers which i bought myself!

    yay!
     
  3. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    yay for you....

    well, it's too humid... im just gonna sit here n eat olives. exciting.
     
  4. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    I am going to stay at my computer for a whilst in my darkgreen t-shirt and blue jeans.
    Also I am wearing underwear.
     
  5. Bellfire01

    Bellfire01 I'll say anything

    Messages:
    6,201
    Likes Received:
    3
    I want to go to Canada, go topless, and make the mountiees stare. (They'd probally make me put it back on lol.)
     
  6. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    im not wearing underwear. i dont like them. now im just wearing my pink kitty boxers... they're so cute.... :p

    oh, i guess they count as underwear. doh.
     
  7. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    You can also come to the Netherlands and do that.
    Be sure to email me your exact location, date and time.
     
  8. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    I am wearing boxers too and also socks.
     
  9. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    i'd go with ya bell... would be fun.

    i might go top less at the festival.... ill get my pic. taken if i do.... yeah exciting.

    (im a little bored/excited/scared of flying/hungry/everything else right now)
     
  10. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    why the hell are you wearing shoes, bird?

    revolt against the socks! they are EVIL!!!
     
  11. xdancingbarefootx

    xdancingbarefootx Member

    Messages:
    230
    Likes Received:
    0
    :eek: i still in my jammies...and im cravin olives..
     
  12. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    I am not wearing shoes right now.
     
  13. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    dancing...put your pic. back up!! i liked looking at them!!

    and yah, i crave olives sometimes too....they are sooo yummy!
     
  14. xdancingbarefootx

    xdancingbarefootx Member

    Messages:
    230
    Likes Received:
    0
  15. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5

    OHHH you KNOW i meant socks.
     
  16. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    10
    i love taking my chubby ass to the grocery store while wearing my "i'm perfect" shirt. i keep meaning to take the damned picture, but forget, or the picture comes out all freaking wrong and i delete it. SHIT! chief, i'm so sorry. i wear the shirt al the time and greatly enjoy it. but i owe you a pic, i'll have to make a point to get it to you.
     
  17. seamonster66

    seamonster66 discount dracula

    Messages:
    22,565
    Likes Received:
    14
    I'm sitting here under my new haircut from this morning.
     
  18. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    i owe him a picture too!

    well, guess what?

    im gonna bring it on my trip and while we're at schwagstock (ill have ang take her too), we'll wear them and take pics.!


    and yeah kc, i love wearing it too, it's awesome. im a little chubby myself now too..... but i think it looks good on my face. :)
     
  19. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Sometimes I wear a t-shirt that says: 'Nobody knows I am a lesbian' and people keep asking me if I am a homo.
    How dumb can you be?
     
  20. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    10
    lately, since i started losing weight, the skin is kinda hanging a bit. i'm kinda looking like a basset hound. it's starting to tighten up again, though. thank god.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice