Suggestions?

Discussion in 'French' started by Penny, May 10, 2004.

  1. Penny

    Penny Supermoderaginaire

    Messages:
    13,329
    Likes Received:
    34
    J'aimerais avoir votre avis à tous sur ce point:

    avez-vous des suggestions qui feraient du nouveau French forum un meilleur endroit que l'ancien?

    J'attend vos réponses à tous - merci :)
     
  2. vergofrenchy

    vergofrenchy Member

    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Hi, there.
    I would say a good way would be to create the same group or forum but on other group sites, better known like MSN, Yahoo, meetup which I like because you can communicate directly with the member without everybody reading what you say and the very best is that you organise meeting places and times, it is all free and you can refer to other sites like the hip forums. After that you could advertise on a french magazine that gets published in France and Uk will look for it if you are interrested. The Centre Charles Peguy on Leicester square is a French company that has a message board for employment, accomodation, and activities, you just call them or give them a visit so you could possibly find links. If you like we could meet a few of us and go there on a weekday and daytime and maybe a drink after that.
    Are you french and how many people are in you forum. I would love to help you more.
    Get in touch
    James (I can't even put my email adress, grrrrrrrrr.)
     
  3. Penny

    Penny Supermoderaginaire

    Messages:
    13,329
    Likes Received:
    34
    Well, thanks for you suggestions! Mais peut-on parler en français, c'est le French forum ici après-tout, et tout le monde ne comprend pas l'anglais! Moi je le comprend et le parle couremment mais ce n'est pas le cas de tout le monde!

    Donc, tes suggestions sont bonnes, je les ferais éventuellement passer au webmaster. Moi je ne suis que la modératrice du French forum et aussi de l'Europe forum, je n'ai pas tant de pouvoir.

    Au fait, tu peux envoyer des messages privés aux membres en cliquant sur leur nom - une liste d'option apparait alors. Tu peux aussi poster des liens, des images, et il y a assi un chat!

    Voilà :)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice