Some call him fuckface...

Discussion in 'Random Thoughts' started by SweeperOfDreams13, May 22, 2004.

  1. Well, Iv'e got a message from THE fuckface himself...
    He wants all of his adoring fans (that would be you) to know that he successfully drank a huge bottle o' vodka to himself and is now throroughly CRUNKED.
    You may all stand back up now.
     
  2. garf12

    garf12 Member

    :confused: hmmmmmmmmm
     
  3. Ah, you must've registered after he left. Entertaining fellow he was. Got a little more strife than he deserved...
     
  4. nesta

    nesta Banned

    i couldn't begin to care less about fuckface
     
  5. Not quite dead, but he's on his way and having a damn good time doing it.
    Damn, he was shit-faced last night.
     
  6. Why isn't he registered on this board?
     
  7. Well, basically, it was all bullshit for him, y'know?
    whenever he asked a serious question, he'd always get attacked.
    I think?
    yeah.
     
  8. I never really remember him getting attacked, but that could have happened when I wasn't on the boards for a couple of days.
     
  9. Not sure if that's the right word, but generally it was
    "You're dumb, don't do that shit, you're gonna die"
    and that's all.
     
  10. Cosmo4

    Cosmo4 Member

    Wasn't he only 13? Maybe that was why people did that..

    But anyways I didn't think of him any differently because of his screen name.. it just took a little getting used to seeing "fuckface" on my screen [​IMG]
     
  11. TreePhiend

    TreePhiend Member

    I would hope everyone on hip forums would say that to anyone who was talking about doing heroin. It also dosen't help that he is 14.
     
  12. Cosmo4

    Cosmo4 Member

    Oh yeah I forgot about that.. well yeah that's something that people would be like "Don't do that, that's stupid" for everyone..no matter what their screen name is..
     
  13. That is true... but we all know that nothing's gonna stop that dood.
    :p
    might as well give him safe advice.
     
  14. garf12

    garf12 Member

    Oh no I remember that guy from the old forums, he was fucked up.
     
  15. luv2behigh

    luv2behigh Member

    I'm not sure whats going on?
    So fuckface was some 13 year old that wanted to do heroin?
    And now he drinks bottles of vodka to himself and wants us all to know about it?
    So at 13 he is quite possibly an alcoholic and a heroin addict.
    Tell him if he wants advice to come back to the forums I guess, I'm sure there are people that will give him legitimate answers.
    Is this his way of getting attention?
    Does he want everyone to miss him?
     
  16. crackforkids

    crackforkids Senior Member

    man, tell fuckface to get back on these forums! i wanna know if he ever tried that DMT he was going to extract. man he is young to be doing all that shit
     
  17. Velouria

    Velouria Member

    That kid was funny. His posts always cracked me up whenever I was high. Sure, he was reckless and stupid sometimes, but at least he entertained me.
     
  18. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Fuckface wont come back cause he got way to much flak. I agree wholeheartilly with him. Anytime someone else mentioned starting H it was always "Be careful man" but when fuckface said just about anything there was a fair share of posts saying "Fuckface your a jackass" (sumation.) I think he was a very bright 13 year old (how much longer remains to be seen) and he got to much shit just because of his age. I mean a lot of us are open minded but sometimes we forget that the thoughts of those younger are just as valid.
    [edit] OH yeah give him my reguards sweeper. Tell him to lay off the bottle
     
  19. Bug_Man

    Bug_Man Banned

    Fuckface was simply a moron. People don't like talking to morons.
     
  20. Cirrhosis

    Cirrhosis Banned

    Then the people saying "Good luck" are just as stupid as the addicts, regardless of how old the addicts are.

    Hell, if that kid died of an overdose on junk, I have no sympathy for him. I mean, I definitely feel bad for his family, but, hell...you are the weakest link. Good-bye. Idiots die for a reason, and that's why we have the Darwin Awards.

    But, frankly, I don't believe that kid ever did that shit. Probably just an attention whore, like BBMF.
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice