Prom

Discussion in 'The Whiners' started by FreeBird1969, Jan 29, 2005.

  1. FreeBird1969

    FreeBird1969 Fleas on their paws.

    Makes me laugh. :D :p
     
  2. BraveSirRubin

    BraveSirRubin Members

    Last prom i've been to:

    Went in a cab that was falling apart wiht my date (on purpose, ofcourse.... to show some diversity with the limousines)... Proceeded to getting drunk and smoking ciggars...and then right after the prom, got on a bus with a mate at 2 in the mornin to travel to a carribean island backpacking... very Jack Kerouacesque.
     
  3. Lucifer Sam

    Lucifer Sam Vegetable Man

    I'm not going to Prom... it's not necessarliy because I can't find a date (which I can't, but that's not the point), but rather that I just don't give a shit about it.
     
  4. FreeBird1969

    FreeBird1969 Fleas on their paws.

    That doesn't make me laugh. :( You should volunteer to be the DJ.
     
  5. heh, even if i did want to go to prom my nazi parents would probably tell me to be home at 9 or something
     
  6. to me it's all about the sateen pink poufy dresses :sunglasse
     
  7. mystical_shroom

    mystical_shroom acerbic

    I never went to prom, didnt like school or my classmates that much :D waste of a night and money in my opinion :D
     
  8. BraveSirRubin

    BraveSirRubin Members

    I think it's worth it... just for the kicks.
     
  9. Lodui

    Lodui One Man Orgy

    Prom was fun...

    Damn I drank a lot back then. [​IMG]
     
  10. Lucifer Sam

    Lucifer Sam Vegetable Man

    A waste of money is right! It's way too expensive to go to my prom. I could buy a lot of music, books, or movies with that.
     
  11. Phsh Melt

    Phsh Melt Member

    I didn't like my classmates much either but it was definitely worth going...i had a blast just watching the monkies dance!
     
  12. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    i just love pretty in pink :D
     
  13. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    eh? prom?

    Fuck that. :D

    I don't like people here... they scare me. I just usually go with a big group and we kinda just screw around at those little functions... once I saw someone giving a dude a blowjob at homecoming on a picnic table. I ran up to them and went "having fun?!?!"...
     
  14. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    I get so overwhelmed... by olfactory hues... mm mmm.
     

  15. hahahahahahahahhahahahaaa!...i think i love you
     
  16. lover/young_peace

    lover/young_peace Senior Member

    I'm wearing a tux and taking my wife to the spring dance.

    Hah... it's so fucking adolescant. :D
     
  17. jimmy_pop2000

    jimmy_pop2000 Member

    proms, HA! life is too short for such bullshit.
     
  18. Burbot

    Burbot Dig my burdei

    we don't have prom here, but for grad dance...why is everyone so "needa date for grad" really, oooo, am i gonna be a loser cause i don't wanna ask anyone out...NO, im just gonna find some one to do the procession with so im not a goober...


    really, why do you need to take a date to these things?
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice