Please Read This!!

Discussion in 'Random Thoughts' started by fiona, Jan 9, 2005.

  1. fiona

    fiona Member

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    This is probably a bit odd for this forum, but I am trying everything. My name is Fiona I am almost 23 years old and I live in The Netherlands (Holland) 8 and a half years ago I lived in New Zealand, suddenly my mother wanted to go back to The Netherlands but I was dating a boy named Quentin (Oliver?) he was a student at Massey University in Palmerston North at that time he was 19 so he would be about 27 now, I was pregnant when I left, I have never been able to contact him again, on the 14th of february 1997 I gave birth to a daughter I named her Iris, she asks for her father a lot, please if anybody knows him contact me. Thank you.[​IMG]
     
  2. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Heej hallo!

    Helaas heb ik totaal geen informatie voor je, dus alleen maar even een berichtje om je veel succes te wensen en te zeggen dat je een ontzettend mooi meissie hebt! Zal niet altijd even makkelijk zijn, zo jong al moeder.. succes met alles!

    Mijn nicht is trouwens naar Nieuw Zeeland verhuist en werkt op een universiteit.. ik heb zo alleen even geeeeen idee waar. Als je wil kan ik je haar email adres geven.. stuur me maar een berichtje als je interesse hebt!

    *knuf*
     
  3. fiona

    fiona Member

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    hoi velvet!!

    ten eerste bedankt voor je berichtje, nu weet ik iig dat het wel wordt gelezen door iemand ;), ik ben dus zelf nu na 8 jaar alle contacten met mensen in NZ kwijt, mijn vader woont inmiddels ook zo'n 6 jaar in nederland, dus ja ik heb wel interesse in je nicht haar e mail adres, met iemand zoeken die daar zit gaat vast een stuk makkelijker, zij weet de weg een beetje in NZ en NZ internet, je kan mij emailen op meandmygurlz@hotmail.com dat is tevens mijn msn adres, heel erg bedankt, ook al zou t niks opleveren:), groetjes Fiona &kids
     
  4. fiona

    fiona Member

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    hoi velvet!!

    ten eerste bedankt voor je berichtje, nu weet ik iig dat het wel wordt gelezen door iemand ;), ik ben dus zelf nu na 8 jaar alle contacten met mensen in NZ kwijt, mijn vader woont inmiddels ook zo'n 6 jaar in nederland, dus ja ik heb wel interesse in je nicht haar e mail adres, met iemand zoeken die daar zit gaat vast een stuk makkelijker, zij weet de weg een beetje in NZ en NZ internet, je kan mij emailen op meandmygurlz@hotmail.com dat is tevens mijn msn adres, heel erg bedankt, ook al zou t niks opleveren:), groetjes Fiona &kids
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice