Palm Trees

Discussion in 'The Whiners' started by novarys, Jan 31, 2005.

  1. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    K, so I have this obsession with Palm Trees, and sooooo I didnt want to take over Meg's thread about cactuses so PALM TREES GALORE is this threads purpose...mmhmmmm
    [​IMG]
     
  2. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    I had a palm tree.
     
  3. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    palm trees are an amazing sight to behold :D
     
  4. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    YES!!!!! :( i miss Arizona with a passion. I want to hug a Palm Tree.
    [​IMG]
     
  5. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    [​IMG]AHhhah these ones remind me of the starting song on ellen when they blow the fan in her face and she is like "ACK! WINNNNNNND!" and her face gets all fucked up hahaha.
     
  6. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    [​IMG]
    everyone should post a palm tree :D
     
  7. Soulless||Chaos

    Soulless||Chaos SelfInducedExistence

    These really are some damn fine palm trees. :D
     
  8. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    hahha no they aren't. mine are so wimpy. :D
     
  9. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    haha doesnt seeing these palm trees make you wanna swing from them and eat coconuts?:D
     
  10. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    ahhh.....Paradise

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. Soulless||Chaos

    Soulless||Chaos SelfInducedExistence

    Here are some palm trees! :D
    [​IMG]
     
  12. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    i need to go to hawaii now...i feel almost home sick looking at them, even when i have never even seem a palm tree in life. Or at least i dont think i have...only pictures :(
     
  13. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    HA HA HA that's great, Patrick ...haha you're just something else man. :) *high five*
     
  14. novarys

    novarys Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    I bet Arizona is closer :D
     
  15. Soulless||Chaos

    Soulless||Chaos SelfInducedExistence

    You've never seen a palm tree in life? :eek:
     
  16. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    well, maybe once when i was 4 or 5 and went to disney land. i most likely saw some...but i dont really remember a whole lot back then.
     
  17. Ellied

    Ellied Senior Member

    i gave me m8 a fake 6ft palm tree for her birthday....lol its funny
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice