but, I already told you how i want to create it and you turned it down. You're too damn picky. If you don't like garbage bag armor, what kind do you like?
But that would be heavy. I've had a broken foot for the last month (broke it on New Year's, never went to the doctors). I don't think that's fair to me I shouldn't have to go against my best interest just to please you, I can't help I have an injury.
if you really want to learn swedish i reccomend you taking a class in it. i could help you with the basics online though. just the basics, i'm no teacher. why do you want to learn swedish?
Mycket som händer när man är borta... Här kommer ännu en som är bosatt i Sverige! Stockholm närmare bestämt. Jag har dock aldrig hört talas om någon av de där festivalerna. Som vanligt missar jag allt roligt. -Pat
aha, jag har bott i västerås så stockholm har jag varit mycket i. de äri nte så kända de där festivalerna. eller urkult när nog ändå rätt känd.
Nei, jeg liker ikke big brother... Men det var en morsom reklame der de sa: "Big Brother er tilbake, nå også med svensker!" haha
Åh! Wow! Det finns lite svenskar här! Vad kul. Var någonstans och när är de där festivalerna det stod nåt om i början...? Tack så mkt!
Tjenare, schyst att det finns folk från sverige som är aktiva .. borde fixa något möte/festival eller liknande då kommer från borlänge här..
trästock är i skellefteå och urkult i trakten av örnsköldsvik. urkult verkar vara hur kul som helst. urkult är nog sveriges hippiefestival nummer ett. jag har dock aldrig varit där själv. kolla in bilder därifrån: http://www.urkult.se/index.php?sida=merbilder ser det inte härligt ut?! men det borde finnas en hippiefestival i södra sverige också. håller med om att vi får starta en egen! hur man nu bär sig åt utan pengar för sådana har jag inte. =/ ska någon till hultsfredsfestivalen förresten? jag bor i hultsfred så jag ska definitivt dit så kom hit, kom hit så har vi hippiegathering på min altan!
jag är så lättroad så jag tittar på big brother. eller tittar och tittar vet jag inte. jag har på det i bakgrunden när jag sitter vid datorn.