napoleon dynamite

Discussion in 'The Whiners' started by MoonjavaSeed, Jan 7, 2005.

  1. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    is the funniest fuckin movie ever!!!
     
  2. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    Messages:
    14,562
    Likes Received:
    12
    ya, i thought it was a pretty funny to! mainly because it takes place in idaho, when i live in idaho. Where i live in idaho, its nothing like that movie...but i guess everywhere else, it has idaho to a tee :p
     
  3. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    ''Napoleon...gimme some of yer tots!!"
     
  4. FemmeFatale

    FemmeFatale Member

    Messages:
    309
    Likes Received:
    0
    I never could love it because the chick I went to see it with laughed like a madman before everyone of the jokes...It's quite distracting. :(
     
  5. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    aw darno.
     
  6. carebear23

    carebear23 Member

    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Is it worth seein' it? I haven't seen it yet, and I'm still deciding on whether or not I should see it. Let me know.
     
  7. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    Messages:
    14,562
    Likes Received:
    12
    i loved the part where they got the "time machine" and napoleon tried it out...it was funny to watch.
     
  8. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    HAHAH......oh man. yes it's worth seeing.. "You're just jealous because I've been online all day chatting with hot BABES!"
     
  9. Burbot

    Burbot Dig my burdei

    Messages:
    11,608
    Likes Received:
    0
    i can hardly watch the time machine cause, well i have a penis and well, nothing about that is funny....

    it would have been way better if it ended up being a cult movie....too many people are sieeing it, but it is still grrrrrreat...
     
  10. LoNeR_HiPPIe789

    LoNeR_HiPPIe789 Member

    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    i didnt really think it was funny, didnt laught once
     
  11. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    i reeeeeeeally wanted to see it when it came out, but it wasn't in any theatres.. too many people are seeing it because they are featuring it everywhere in magazines and shit like cosmogirl and seventeen and all that junk.

    even tho i like seventeen and cosmogirl. hahahhah :rolleyes:
     
  12. FemmeFatale

    FemmeFatale Member

    Messages:
    309
    Likes Received:
    0
    I used to read Seventeen for their political section, because I really liked that they put issues like that across to girls our age, but they cut it out. :(

    Tracks is now my journalistic poison. [​IMG]
     
  13. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    :) they also started using readers as models, so they don't have weird little bony models. which is good to see :)
     
  14. WynterFrost

    WynterFrost Short Bus Rider

    Messages:
    1,734
    Likes Received:
    0
    i love this movie
     
  15. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,057
    Likes Received:
    3
    gwrewjgoprewuhjoi5ehuiteihtteh


    oh yay... I just had a musical orgasm (off topic... wait, there is no topic on here... nevermind)
     
  16. loveflower

    loveflower Senior Member

    Messages:
    21,308
    Likes Received:
    1
    ive had an orgasm from a song before.. it was the boxer by simon and garfunkel :D :D
     
  17. Burbot

    Burbot Dig my burdei

    Messages:
    11,608
    Likes Received:
    0
    garfunkel is cool
     
  18. loveflower

    loveflower Senior Member

    Messages:
    21,308
    Likes Received:
    1
    vote for pedro SANCHEZ who do you THINK?!


















    :)D)
     
  19. Burbot

    Burbot Dig my burdei

    Messages:
    11,608
    Likes Received:
    0
    if you vote for ME all your wildest dreams will come true...
     
  20. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,057
    Likes Received:
    3
    I'm eating oatmeal! Vote for the quaker dude. :D
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice