was wel een grapje trouwens, btw ik kan altijd. ik zit momenteel zonder werk of opleiding dus ik ben zo vrij als een vogeltje (o wat heerlijk)..
BTW: Als we er uit willen komen, is het misschien handig als we elkaars e-mail adres hebben. Ook als ik bijv mijn adres wil doorgeven, aangezien niet heel hipforums dat hoeft te weten. Van een aantal mensen heb ik het e-mailadres, willen degenen van wie ik dat niet heb het of ff posten of anders in een private berichtje ofso, of gewoon een meeltje naar mij kan natuurlijk ook.. vgypsy_rosev@hotmail.com, of ff toevoegen op msn.
bij deze ook mijn emailadres: bevertje@gmail.com toevoegen op msn messenger mag ook: tommydebevere@hotmail.com (ik controleer mijn hotmail adres quasi nooit meer op mails, dus niet mailen naar dit adres)
Ik vind dit echt een leuk idee maar je loopt wel het risico dat er straks een stel engerds voor je deur staat
precies, je weet nooit wat je in huis haalt als je op een site voor vage figuren mensen vraagt om bij je te komen schilderen...Ik verdenk Worldpeace er dan ook van dat ze haar huis aan het verbouwen is en hier gratis personeel vandaan wil halen "sorry jongens,kon geen doek vinden maar je mag de deuren en kozijnen wel beschilderen" Ja Ja
denk ik ook niet,die hebben allemaal al werk (hoop dat ik niemand op z'n tenen trap,is niet de bedoeling)
Hihi, met de kozijnen zijn we net klaar, en de rest van het schilderwerk ook, ohwneej boven moeten er nog wat kozijnen gedaan worden Maa daar is het nu te koud voor . Wel jammer hoor, als het mooi weer was, hadden we buiten nog een mooie wand om kunstig te beschilderen