Meer dan alleen pot & sex...

Discussion in 'Dutch' started by Myranya, Jan 4, 2005.

  1. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Hoi,

    Ik ben nieuw op 't forum en keek ook eens rond bij 'Amsterdam'... zowat *alles* gaat daar over drugs! Ik weet wel dat dit hip/hippie forums zijn en ik heb ook niets tegen pot roken (hoewel ik 't zelf niet doe), maar ik vind het toch wel een beetje triest dat 't blijkbaar het enige is waar men aan denkt als men het over een reisje naar Nederland heeft... we hebben toch ook andere dingen, andere bezienswaardigheden die de moeite waard zijn. Ben ik nu de enige die dat opvalt? Of zijn wij als Nederlanders, waar we gewoon legaal een coffeeshop kunnen ingaan, gewoon verwend en zou ik 't ook zo'n avontuur vinden dat het 't enige was waar ik aan kon denken als ik hier niet zou wonen?
     
  2. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Welkom :)

    Ja, de vragen op het Amsterdam forum zijn zo goed als altijd hetzelfde.. ik denk voornamelijk omdat iedereen wel weet hoe je musea kan vinden in een ander land, maar dat legale coffeeshops zodanig 'apart' zijn dat ze daar wat meer informatie over willen. Ik heb meerdere malen buitenlandse toeristen meegenomen door Amsterdam (3x een japanner, 1x een amerikaan) en naast coffeeshops waren ze wel degelijk geinteresseerd in de cultuur, architectuur en de kunst. Ik vermoed dat het forum daarom een beetje een vertekend beeld geeft, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe zij daadwerkelijk hun vakantie doorbrengen :)

    Is trouwens erg leuk om te doen.. japanners in Amsterdam zien.. hihi
     
  3. Myranya

    Myranya Slytherin Girl

    Messages:
    1,410
    Likes Received:
    6
    Zo had ik er nog niet aan gedacht! Dat klinkt wel logish ja. :)
     
  4. old tiger

    old tiger Senior Member

    Messages:
    4,373
    Likes Received:
    50
    Myranya,


    Ik ben het eens met je visie over Nederland..
    buiten Amsterdam is er ook nog het andere NL=
    Kinderdijk(windmolens)Madurodam..Hoge Veluwe..
    Posbank,Utrecht..kleine provinciestadjes..de heuvels
    in Limburg..ik verken ze per moto met veel plezier..
    en als Belg..steeds heel goed ontvangen daar...
    Belgenmoppen..Hollandermoppen..enz..
    wat maakt het uit..Nederland is gewoon een fantastich
    land om in te vertoeven..Myryana..waar woon jij??
    ik ben een Belgische Limburger...
    Old tiger(Belgium)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice