Kennismakings/voorstel rondje!

Discussion in 'Dutch' started by velvet, Oct 27, 2004.

1. Bevertje

Bevertje Member

Heb de interressante weetjes gelezen en ziehier mijn bijdrage:

1. Wat betekent je nick?
    Het is een verkleinwoord van een deel van mijn familienaam.
    2. Hoe ben je ooit op Hipforums terecht gekomen?
    Google natuurlijk.
    3. Favoriete muziek(genre)?
    Niet alles, maar wel zéér veel. Vanaf de late jaren '60 is er zeer veel goeie muziek. De laatste 10 jaar jammer genoeg te veel commerciele bullshit. Kan enorm genieten van rustige muziek met een ziel (enya, múm, enigma, spirits of nature-cd's, ...)

4. Favoriete film(genre)?
    Zéér veel, maar niet alles. Afhankelijk van het moment kijk ik graag naar thrillers met een verhaal (se7en, the ring, the grudge, ...), Drug&Cult-films (Fear & Loathing in LV, Pulp Fiction, Spun, Requiem for a dream, Kill Bill's, ...) en komische avonturen (roadtrip, eurotrip, ...)
    5. Je beste eigenschap?
    Vind mezelf respectvol tov mijn omgeving. Heb veel geduld en kan goed luisteren naar problemen zolang ik er zelf geen heb. Ik dring nooit een mening op...
    6. Je slechtste eigenschap?
    ...maar zal me ook niet door iemand anders laten overhalen. Koppig dus. Ik vergeet ook 99% van de afpraken die ik maak. Heb al een agenda geprobeerd, maar vergat alles op te schrijven :) Verder ben ik zeer onzeker en vertrouw (verkeerde) mensen soms te vlug.

7. Wat doe je qua school/werk?
    Voorlopig niet te veel. Heb juist een semester Tweedekansonderwijs gevolgd, om mijn diploma Middelbaar Onderwijs te halen. Dat is nog niet af, maar voorlopig staat dit plan op hold. Werkloos dus, maar binnen een maandje ga ik reizen.
    8. Wat voor hobbies/interesses heb je?
    Vooral muziek beluisteren, gitaar en keyboard spelen, wat chatten en surfen, pintje drinken, kaartje leggen, jointje roken en proberen te genieten van elk moment.
    9. Seksuele voorkeur?
    Hetero, pretty sure of it.
    10. Je sterrenbeeld?
    Leeuw. Weet niet of ik een typische ben. Mijn vader is om dezelfde dag geboren en heeft een ander karakter, misschien is één van ons iets anders (kreeft?).
    11. Heb je'n huisdier?
    Nee. Lang (24 jaar) geleden hadden we een hond. Nadien een kat, vogels, vissen en een salamander. Nu hebben mijn ouders enkel nog een kat. Later wil ik wel een hond adopteren.

12. Welke fora bezoek je't meest hier op hipforums?
    Voorlopig Dutch en Rainbow Gathering
    13. Met welke users hier heb je't beste contact?
    Enkelen toegevoegd aan msn, anderen mogen dit gerust doen: tommydebevere@hotmail.com

14. Waarom post je hier zo weinig?
    Ik post niet weinig :p
    15. Wat is een website waarvan je denkt dat wij'm niet kennen maar die wel de moeite waard is om met ons te delen?

Hmm... www.humo.be
    De site van het beste tijdschrijft van België.
    16. Drop of kaas?
    Drop is in België eerder een begrip, dus kaas en liefst nog jonge.
    17. Boven of onder de rivieren?
    Woon eronder (Kortrijk, België), nu ja, kwoon boven de Seine die door Parijs loopt, is dat ook goed?

18. Kroeg-hangen of dansen?
    Ik hang niet echt, maar toch liever in de kroeg dan op de dansvloer. Alternatief: Met enkele vrienden in de kroeg kijken naar de dansvloer.
    19. Liever doof of blind?
    Liever geen van beide. Doof lijkt me zo stil en blind zo donker.
    20. Dominant of submissive?
    Te zien in welke situatie. Meestal behoorlijk submissive, maar als het nodig is...

21. Sinterklaas of de Kerstman?
    De Kerstman is toch niet echt... ?
    22. Wat is de door jou meest gewaardeerde uitvinding ooit?
    In de oudheid: eerder een ontdekking: dat gezaaid zaad een nieuwe plant oplevert.

In het heden: het internet.
    23. Een leven zonder internet, kun je je dat voorstellen?
    Ja.

24. De wereld vergaat over één dag. Wat doe je?
    Ik zoek de mensen bij wie ik het dichtst sta op en geniet van elk moment.
    25. Carnaval?
    Is niet echt mijn ding. Teveel onechte happiness. Liever met hart-elijke mensen op een rustig feestje dan met fakers op een uitbundige party. Maar kan me best inbeelden dat er mensen energie kunnen halen uit een Carnavalsfeest, dus voor hen is het dan wel ok.

26. Politieke opvattingen?
    Mja, behoorlijk extreem links. Het kapitalisme heeft veel te veel fouten. Ik stoor me aan het bang en dom houden van het volk. Niet enkel in Amerika. In Vlaanderen stemden de vorige keer meer dan 20% van de mensen op een rechtse, fascistische partij. Dat kan tellen.

28. Wat is het mooiste land waar je ooit geweest bent of welk land heeft het meeste indruk op je gemaakt?
    Ieder land heeft mooie plekjes, zelfs steden hebben mooie en mindere mooie kanten. De cultuurshock die je in het binnenland van Turkije krijgt, wanneer je de "veilige" toeristische plaatsen verlaat, is er één om nooit meer te vergeten.
    29. Het meest verschrikkelijke boek dat je ooit hebt gelezen?
    Mja, ik lees een tiental pagina's, staat het boek me dan niet aan, dan stop ik er mee. Heb nog nooit iets uitgelezen dat crap was.
    30. Meest leuke/interessante boek?
    Qua fictie zal het moeilijk zijn om LOTR ooit te evenaren. Onlangs heb ik de Celestijnse Belofte en het vervolg Het Tiende Gebod gelezen en dat is me ook bevallen.
    31. Favoriete natuur? (bos, duinen, zee, bergen etc)
    Daar zeg je het: bos, zee en bergen. De plaasen die je de meeste energie geven, de plaatsen waar je jezelf tegenkomt door enkel de lucht in te ademen.
    32. Favoriete stad?
    In België is Gent de stad voor de (alternatieve) student.

Amsterdam is een coole stad, maar meestal raak ik, wanneer ik naar Nederland ga, niet verder dan Terneuzen of Rosendaal. ;-)
    33. Verjaardag?
    23 juli 1980
    34. Bevrijdingsdag?
    Mooi dat zoiets ieder jaar herdacht wordt, maar helaas zijn er nog elke dag gruwelijkheden die geen aandacht krijgen.

35. Mooiste liedje?
    Op dit ogenblik is dat Barcelona van Freddie Mercury en Monserrat Caballé (of zoiets). Het liedje slaagt er keer op keer in te ontroeren. Het heeft enorm veel power.

36. Wat is je favoriete gespreksonderwerp?
    Het onderwerp doet er niet zozeer toe. De gesprekspartner daarentegen... Met een aangename partner kan zelfs "de stoelgang van de grijze panter" een interressant onderwerp worden.

37. Wat is je grootste taboe?
    Heb de meeste taboes van mij afgeworpen. Over relaties heb ik nog veel vragen en dat brengt ook wel taboes met zich mee, maar we blijven leren, het komt wel ok ;-)

38. Waarvoor kun je jou midden in de nacht wakker maken?
    Hmm, voor een noodgeval... Alhoewel, echt close vriend(inn)en mogen me ieder moment storen.
    39. Zomer, herfst, winter of lente?
    Liever lente en zomer, tijdens de herst en de winter ben ik inactiever en een beetje down (nee, niet depri).

2. Metal Earth

Metal Earth Member

1. Wat betekent je nick?
    Het was mijn eerste nick die ik ooit op internet heb gebruikt, het is een combinatie van Metallica en Iced Earth
    Gewoon toen ik op zoek was naar een aantal dingen
    Metal, classic rock, mijn favorite band op dit moment is Pain of Salvation
    Taxi Driver, The Shawshank Redemption, Lawrence of Arabia, The Seven Samurai, Fight Club
    5. Je beste eigenschap?
    Ik sta altijd klaar voor iedereen
    Ben wat verlegen en slordig
    Ik ga in Augustus beginnen met rechten in Utrecht
    Film, muziek, vrienden, uitgaan
    9. Seksuele voorkeur?
    Hetero
    10. Je sterrenbeeld?
    Leeuw
    11. Heb je'n huisdier?
    Twee katten
    Muziek
    Nog weinig eigenlijk, ik heb nananie op msn toegevoegd. Zij is eijgenlijk de enigste. Ik zou hier wel wat meer mensen willen kennen.
    Ik post hier wel aardig wat volgens mij
    15. Wat is een website waarvan je denkt dat wij'm niet kennen maar die wel de moeite waard is om met ons te delen?
    www.painofsalvation.com
    16. Drop of kaas?
    Kaas
    Boven
    Kroeg-Hangen
    Doof
    Allebei

3. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

Welkom allemaal :)

4. fedor

fedor Member

ligt het aan mij, of gaat mn sigature in slow-motion????!!!

5. Huguito '82

Huguito '82 Member

Jouw sig gaat altijd langzaam, maar dat maakt ze juist vet.. of ligt het aan mn computer?!

6. nananie

nananie Member

ik voel me vereerd

7. guest1234

guest1234 Visitor

et ligt niet aan jou, voor mij gaan ze ook altijd sloom

8. guest1234

guest1234 Visitor

Ik dacht, laat ik em ook maar es invullen:

1. Wat betekent je nick?
    Verkleinwoord van mn naam, Myrte
    Geeeen idee
    Ehh, gewoon pop, keltisch, soms rock, soms dance. Het hangt van mn bui af.
    Van die grote films waar veels te veel geld in gestopt is, maar dan alleen in de bios, en films waar je een beetje over na moet denken (the Matrix, the Devils Advocate, dat soort dingen)
    5. Je beste eigenschap?
    Ik heb altijd wel het beste voor met alles en iedereen, ben best lief
    Ben koppig, lui en best onzeker
    Werk nou ff op de strandtent als serveerster, straks ook int bejaardentehuis en na de zomer weer terug naar school voor nog een jaartje 6vwo.
    Pff, bij hobbies denk ik altijd aan dingen als 'modelvliegtuigjes bouwen', dat soort dingen. Ik doe niet echt wat bijzonders, meestal loop ik gewoon buiten rond, op et strand, met vrienden of alleen met muziek, vin de bios altijd wel een plan en verder hou ik me veel te veel bezig met religie, filosofie en dagdroom ik een beetje, dat soort dingen.
    9. Seksuele voorkeur?
    Hetero
    10. Je sterrenbeeld?
    Ram
    11. Heb je'n huisdier?

Ja, een kat. Ik had er twee, maar eentje is vorig jaar weggelopen :( We hebben ook een huismuis en een kikker.
    Eigenlijk alleen et Amsterdam en dit forum, heel soms ook et film en et religie deel.
    Niemand echt

Omdat er vrijwel nooit iets nieuws is en ik als ik hier ben vrijwel nooit in een creatief genoege bui ben om zelfs met iets origineels te komen.

Ehhh...
    www.google.dk, ik moet altijd lachen om dat deens.
    16. Drop of kaas?
    Kaas, jonge dan wel eh
    Boven, k woon vlak bij Den Haag
    Kroeg-hangen
    Dat vind ik zo'n rotvraag, kan echt niet kiezen

In nieuwe situaties ben ik meestal verlegen, maar als ik me op me gemak voel ben ik eerder dominant.

De kerstman is een nep-sinterklaas, geen idee welke lompe Nederlanders et nodig vonden die vent naar hier te halen. Sint > kerstman
    Poepoe, vraag je me wat. Ik denk muziek.
    Ja.

Alle mensen waarvan ik hou verzamelen en dan naar et strand
    25. Carnaval?
    Is lomp. punt.

Ik hoor niet echt bij een bepaalde kant. Qua ethische gevallen ben ik best wel conservatief, terwijl ik als het op geld aankomt ik juist weer heel links ben. Heb het niet zo op al dat kapitalistische gezeik, heb het sowieso niet echt op geld. Volgens mij moet alles met liefde gedaan worden, liefde voor de mensen + wereld om je heen bedoel ik dan.
    28. Wat is het mooiste land waar je ooit geweest bent of welk land heeft het meeste indruk op je gemaakt?
    Ik heb er echt nog veel te weinig gezien om te kunnen oordelen over welk land het mooist is, alle landen hebben trouwens hun mooie en minder mooie kanten dus het is sowieso niet echt een eerlijke vraag. Maar mn favoriete plek op de wereld is zonder twijfel Bretagne, je weet wel, die punt van Frankrijk.
    Geen idee, zijn dr genoeg die niet echt boeiend waren en die dump ik dan meteen weer. Kan me herinneren dat ik Bezonken Rood echt een rotboek vond.

Kruistocht in Spijkerbroek ish echt mn lievelingsboek, kinderboek of niet. LotR vond ik ook heel mooi. Het belangrijkste en meest interessante boek blijft voor mij toch de bijbel.

Zee, eigenlijk alles met water, vooral van die kleine riviertjes. Ik hou van alle natuur, maar zonder water is het voor mij niet compleet.
    32. Favoriete stad?
    Parijs, Dinan, Praag, Amsterdam, Wenen

33. Verjaardag?
    19 april

34. Bevrijdingsdag?
    Goed dat we dat nog steeds hebben.
    35. Mooiste liedje?
    Dit is echt de reden dat ik vragenlijsten niet kan uitstaan, ik weet het antwoord nooit. Hijo de la Luna van Mecano, Dont Speak van No Doubt en allerlei keltische liedjes, ook van the Corrs. Keltische muziek maakt me rustig op de een of andere manier.

Ligt eraan met wie. Een vriend van me is moslim en met hem kan ik echt urenlang discussieren over religie. Met mn beste vriendin heb ik et altijd over wat we nog willen gaan doen of over helemaal niks. Het grootste gedeelte van de tijd lopen we gewoon buiten en zeggen we helemaal niks, zonder dat het zo'n pijnlijke stilte is.

Geen idee

Een sneeuwbui en dan daarna warme choco met slagroom. Dat deed mn moeder altijd toen ik op de basisschool zat, als er 's nachts een laag sneeuw was werden ik en een paar vriendinnen van mij uit de straat uit ons bed gehaald om dr in te gaan spelen. Hoefde ik van mn moeder de volgende dag pas 's middags naar school.

Vind alle seizoenen mooi, maar de lente het meest

9. Laura-the-flowergirl

Laura-the-flowergirl Long haired child

1. Wat betekent je nick? Laura is mijn gewoon mijn voornaam en dat flowergirlgedeelte duidt op het feit dat ik nogal graag met bloemetjes in mijn haar rondloop, tot grote ergernis van mijn ouders ^^
    2. Hoe ben je ooit op Hipforums terecht gekomen? via google
    3. Favoriete muziek(genre)? Goh, ik sta voor heel veel genres open. Ik hou van singer-songwriters, indie rock, 60's muziek, new wave, (neo)folk, gothic (metal), alternatieve bandjes... Mijn favoriete artiesten zijn Tori Amos, the Libertines, Joy Division, Velvet Underground... (nuja, kijk maar bij het muziekonderwerp, daar staat een lijstje [​IMG] )
    4. Favoriete film(genre)? Ook hier is er niet één specifiek genre dat ik boven de rest verkies. Mijn favoriete films zijn: Requiem for a dream, Trainspotting, the Edukators, Million Dollar Baby, Rain Man, Forrest Gump, La vita e bella, Le fabuleux déstin d'Amelie Poulain, Girl interrupted, Pulp Fiction...
    5. Je beste eigenschap? flexibel
    6. Je slechtste eigenschap? soms nogal onzeker, onhandig
    7. Wat doe je qua school/werk? na de vakantie begin ik aan mijn laatste jaar Latijn talen, en daarna ga ik in Mechelen toerisme studeren om reisgids te worden
    8. Wat voor hobbies/interesses heb je? muziek beluisteren, met vrienden optrekken, literatuur, kunst (bewonderen, voor eigen creaties ben ik te onhandig :s), poëzie, sport
    9. Seksuele voorkeur? hetero
    10. Je sterrenbeeld? boogschutter (en als chinees sterrenteken heb ik de draak)
    11. Heb je'n huisdier? visjes
    12. Welke fora bezoek je't meest hier op hipforums? music, movies, books, poetry, Dutch
    13. Met welke users hier heb je't beste contact? ik ben hier nog maar pas, dus dat weet ik nog niet zo goed. maar ik ben door velen al hartelijk ontvangen!
    14. Waarom post je hier zo weinig? post ik dan zo weinig? zeg, niet te veeleisend zijn he [​IMG]
    15. Wat is een website waarvan je denkt dat wij'm niet kennen maar die wel de moeite waard is om met ons te delen? www.TheLibertines.org.uk de site van mijn favoriete band
    16. Drop of kaas? kaas
    17. Boven of onder de rivieren? onder de welke? [​IMG]
    18. Kroeg-hangen of dansen? dansen, al heb ik absoluut niets tegen het kroeghangen :d
    19. Liever doof of blind? blind, want ik kan niet leven zonder muziek
    20. Dominant of submissive? ik zal zeker niet op m'n kop laten zitten, maar ik ben wel erg flexibel

10. Laura-the-flowergirl

Sinterklaas, want de Kerstman behoort niet tot onze maar tot de Amerikaanse traditie, en zo'n dingen bepalen net de eigenheid van een cultuur
    muziek, natuurlijk!
    ach ja, al zal het wel effe wennen zijn
    muziek beluisteren en bepaalde mensen bepaalde dingen zeggen
    25. Carnaval?
    tjah, kan wel eens plezant zijn, maar het is niet echt een hoogtepunt in m'n leven
    Liberaal, zou ik zeggen, al vind ik de liberalen in ons land maar niks voor het moment
    Tot dusver wellicht Zwitserland, al ben ik er enkel doorheen gereden. Maar ik hoop in de toekomst nog veel te reizen, en ik kijk vooral uit naar Noorwegen.
    Pff, ik heb er al heel wat slechte gelezen, maar die vergeet ik liefst zo snel mogelijk.
    "De ondraaglijke lichtheid van het bestaan" en "Identiteit" van Milan Kundera, "Trainspotting" van Irvine Welsh, "Anders dan jij" van Per Nilsson
    bergen
    32. Favoriete stad?
    Strasbourg en Firenze, maar ik ga eind deze maand naar Londen en verwacht daar ook veel van
    33. Verjaardag?
    21 december
    34. Bevrijdingsdag?
    goed dat er zo'n dag is, opdat we het verleden niet vergeten
    35. Mooiste liedje?
    Da's een moeilijke. Ik zou zeggen "Silent all these years" van Tori Amos,"The good old days" van the Libertines, "If you're going to San Fransisco" van Scott McKenzie of "Bus Stop" van the Hollies.
    muziek! andere onderwerpen die ik ook graag aandoe: reizen, literatuur, kunst, politiek
    ik zou het niet weten, ik denk niet dat ik er veel heb
    een goed concert
    lente of winter

11. gobby

gobby Member

1, wat betekent je nick?
    Niks, vind het gewoon leuk klinken.
    2, hoe ben je ooit op hipforums terechtgekomen?
    Hippie ingetikt op google.
    3, favo muziek, genre?
    Alles wat relaxed en mellow klinkt, vooral geen opgefokte metal en zo
    4, favo film, genre?
    hou van grappige films of van films die me doen denken over dingen, bv AI
    5, je beste eigenschap?
    ben rustig en kan veel liefde/vriendschap geven
    6, slechtste eigenschap?
    Ik ben lui en soms nogal grumpy en een beetje weird : )
    7, werk?
    werk voor het systeem
    8, hobbies/intresses?
    waarom ben ik dit aan het invullen???
    ben lui, verveel me, ...

12. Floris

Floris Member

laura, trainspotting is geniaal, heb je het vervolg (porno) ook gelezen?

13. Laura-the-flowergirl

Ik weet het, ik ben gek op Trainspotting! Porno heb ik nog niet gelezen, is die ook zo goed?

14. Floris

Floris Member

nou, hij haalt het niet bij het eerste deel, maar het is zeker geen slecht boek... als je van pagina's lange verslagen van seksscènes houdt, is het het boek voor jou (maar geef mij maar heroïneverslaving, aids en geweld :p). Het gaat over sick boy die een pornofilm maakt en daarbij zijn oude vrienden weer tegenkomt...

15. Laura-the-flowergirl

Lol, lijkt me wel iets voor Sick Boy :D

Komt dat schatje van een Spud er ook weer in? :)

16. Floris

Floris Member

ja, en hij is nog veel liever, hij zit bij een zelfhulpgroepachtig iets

17. Laura-the-flowergirl

ocharme die jongen, Spud is echt wel het personage waar ik het meest mee te doen heb :)

18. r.vanherk

r.vanherk Member

Nou vooruit, omdat ik ook nieuw ben zal ik dit topic ook eens updaten...

1. Wat betekent je nick?
    De eerste letter van mijn voornaam en mijn achternaam.
    Via de hippychat die niet meer is wat het geweest is.
    Daarom wilde ik kijken of hier misschien wel aardige mensen zitten!
    Trip-hop, downtempo ambient om op te chillen, en drum n base om op te dansen.
    Ik kijk heel veel films, en dan wil ik vooral films met een goed verhaal.
    5. Je beste eigenschap?
    Ik ben eindeloos aardig tegen iedereen.
    Perfectionistisch. Het is een vloek om niets te kunnen laten liggen voor wat het is.
    Ik werk op een telefonische helpdesk voor een cmputerbedrijf.
    Muziek, films, computergames, uitgaan.
    9. Seksuele voorkeur?
    Hetero
    10. Je sterrenbeeld?
    Tweeling
    11. Heb je'n huisdier?
    Geen huisdieren, maar katten zijn mijn lievelingsbeesten.
    Alleen deze nog maar tot zover :p
    Nog geen, maar ik hoop dat dat snel veranderd!
    Omdat ik niet zoveel interessants te vertellen heb...
    http://www.soma.fm - Groove salad is mijn favoriete internet radio zender.
    Luisteren als je wilt weten wat mijn favoriete muziek is.
    16. Drop of kaas?
    In kaas zit stremsel dus dan drop
    Ik woon onder de rivieren en heb het daar super naar mijn zin.
    Ligt aan de bui waarin ik ben. Nuchter hangen en dronken dansen :p
    Liever geen van beide! Maar onze wereld is meer visueel ingesteld vind ik dus dan liever doof...
    Submissive I guess...
    Ik zelf ben opgegroeid met Sinterklaas.
    Meest gewaardeerd... De badkuip! Zeker na een festival =)
    We zullen het best wel overleven maar liever niet!
    Keihard janken en heel erg in m'n broekie plassen waarschijnlijk haha.
    25. Carnaval?
    Leuk! Verkleedpartijtje en ontzettend dronken worden.
    Ik heb op Femke Halsema gestemd.
    Ik heb nog niet zo heel erg veel gereisd maar Wales was prachtig met hun bergen, kastelen en tweetalige verkeerdborden.
    Ik lees niet veel maar dat moet dan toch wel dat ene foldertje van het trimbos instituut zijn geweest.
    Ik lees bijna nooit.
    Platteland. Heerlijk rustige omgeving.
    32. Favoriete stad?
    Eindhoven. Daar woon en werk ik.
    33. Verjaardag?
    3 juni
    34. Bevrijdingsdag?
    Ik hoop dat we het nog lang zullen herdenken zodat de volgende generaties er ook iets van leren. Dan is het niet helemaal voor niets geweest.
    35. Mooiste liedje?
    Ik hou van teveel muziek om er een absolute nummer 1 uit te halen.
    Het leven natuurlijk. Het heelal, evolutie, etc.
    Volgens de Van Dale: "ongepast om te gebruiken, te doen of over te spreken => onbespreekbaar"
    Ik vnd dat alles bespreekbaar moet zijn.
    Nergens voor! Slapen is heerlijk!
    Lente

19. Mordiana

Mordiana Member

1. Wat betekent je nick?
    Een screanname die ik ooit random bedacht heb.
    Linkje op neo-hippie.nl ofzo
    (underground) black metal (ja raar he)
    thriller, maar ik kijk alle films wel als ze een goed verhaal hebben
    5. Je beste eigenschap?
    fantasie. Ik ben heel creatief, op alle manieren, en ik ben daar denk ik het meest trots op. En ik kan mensen heel blij maken door aardig te doen.
    ongemotiveerde luiheid. En soms egocentrisch denken, geen idee waarom ik dat doe.
    School, net een nieuwe begonnen :O
    Muziek, Zingen, Muziek schrijven, tekenen, schilderen, men band, in de natuur zijn, rondhangen met rare mensen, uitgaan, schrijven en meer.
    9. Seksuele voorkeur?
    men vriend.
    10. Je sterrenbeeld?
    ram
    11. Heb je'n huisdier?
    een kat, Sara, ofwel Fortuna
    Moet ik nog zien, ben net nieuw hier
    Moet ik nog zien, ben vrij nieuw
    Wie zegt dat ik dat doe :O
    Geen idee
    16. Drop of kaas?
    Kaas!!! Dit is zo'n typische vraag die je mij niet op stellen, ik heb een obsessie met het woord kaas.
    Boven, Adam.
    Kroeghangen, doe'k zoiezo vaak 's avonds
    Ik zou het niet weten, allebei moet een pure hel zijn.
    Ik stel me vaak vrij dominant op op alle manieren.

20. Swinging-Hippie

Swinging-Hippie Member

Ja kreeg ik ineens een pm van old tiger dat ik hier maar eens moest komen dus hier ben ik dan, ennuh tsja ik zal die lijst ook maar eens invullen dan he. zoveel belangrijks heb ik nou ook weer niet te doen en het is een leuke manier om de tijd te doden..

ok genoeg geblaaat

1. Wat betekent je nick?
    Swinging - Hippie vond ik wel grappig, doe de hippie hippie shake!
    Ik typte bij google hippie in en niets was meer hetzelfde..
    Rock 'n Roll, Rock, Metal, Garage Rock, Klassiek, Grunge, Soundtracks, Latin nou echt van alles, ik ben van ale markten wel thuis behalve van rap en hiphop.. rap is crap sorry mensen:p

Toch wel horror/thriller films, en sommige fantasyfilms en dan vooral die van Tim Burton
    5. Je beste eigenschap?
    Soms ben ik gewoon te aardig tegen mensen maar daar kan ik ook niks aan doen, ik kan ook goed luisteren naar andermans problemen, en ze dan ook mijn advies geven als ze daar behoefte aan hebben. Ik denk ook meestal eerst aan een ander voordat ik aan mezelf denk.
    Ik ben erg lui hahah en ook best wel een sloddervos.. en wat ik al eerder zij ik denk eerst altijd aan een ander en daar hebben mensen gebruik van zitten maken..
    Ik volg een MTRO opleiding dat wil zeggen, een toeristische opleiding waarvan ik in m'n 3de en laatste jaar zit. Begin volgend jaar moet ik voor mijn stage een half jaar naar Italië om te werken op een camping.
    Ik ben een echte muziekfreak, waar dan ook ik moet muziek hebben! het liefst 24 uur per dag.
    Ik lees ook graag en schrijf af en toe nog wel eens een gedicht. Ook ga ik als het even kan naar concerten van bands die ik goed vindt.
    9. Seksuele voorkeur?
    Hetero
    10. Je sterrenbeeld?
    Waterman
    11. Heb je'n huisdier?
    Ja ik heb een hond genaamd Robin, het is een Yorkshire Terrier middelmaat dus niet zo'n kleine kuttenlikker .

Ook heb ik een blauwfazantje als vogel en die heeft de naam Sjakie gekregen.
    Ik kijk overal en nergens eigenlijk ben nog vrij nieuw dus ik moet het allemaal nog een beetje ontdekken.
    Nou met soaringeagle heb ik leuk pm contact

Ik heb het idee dat mensen nou niet echt op mijn geblaat zitten te wachten, raar he?
    www.vampirefreaks.com
    16. Drop of kaas?
    Kaas maar dan wel Komijnenkaas, daar ga je zo lekker van uit je mond stinken..heerlijk
    Onder de rivieren, de dood is dan sneller weet je gelijk waar je aan toe bent.
    Wat denk je nou zelf ik heet niet voor niks swinging-hippie..maar dat wordt ik wel pas na een drankje of 5
    Blind, maar dat ben ik al met m'n -.3.00
    Dominant, ik heb de broek aan

Sinterklaas, bij ons kwam de kertman namelijk nooit ik vraag me af waarom

Ipod heel cliche ik weet het maar het is echt zo
    Ja hoor stuur mij mij terug naar de jaren 60 en ik heb de tijd van mijn leven

Weet jij het..weet ik het?
    25. Carnaval?

Wie zijn nou toch die gekke mannen met zo'n veer op hun hoed die als een debiel ALAAF staan te schreeuwen?..

Ik geloof dat het vlees beter is dan de botten

Portugal, lekker weer en omdat ik er familie heb wonen is het altijd wel gezellig daar.
    De natuur en omgevingen daar zijn wonderschoon, en de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam dat is hier wel eens wat anders..

Dracula van Bram Stoker, ik hou erg van vampierverhalen enzo maar dit boek was zo saai en langdradig dat ik echt in slaap viel.

De Vampier Kronieken van Anne Rice, een soort van bijbel voor mij haha

Bos, leuk om met je hond lange wandelingen in te maken en erg ontspannend, ook vindt ik begraafplaatsen erg mooi en peacefull vooral de sfeer die er hangt.
    32. Favoriete stad?

Rotterdam oftewel Rotjuhknorrr, Amsterdam vindt ik ook erg leuk vanwege het voor-oorlogse karakter. (grachtenhuizen etc..)
    33. Verjaardag?
    30 Januari
    34. Bevrijdingsdag?

Moet nooit vergeten worden..het is een schande dat er steeds minder vlaggen uithangen op deze dag..mensen zouden zich kapot moeten schamen. Vrijheid wordt deze dagen als vanzelfsprekend gezien door vele mensen en dat is heel jammer.
    35. Mooiste liedje?

Nou echt teveel om op te noemen maar "The Other Woman" van Jeff Buckley mag best wel eens genoemd worden.

Toch wel over muziek denk ik en over het leven en de dood.

'k zou het me god niet weten..

Voor een reis naar America, dus maak me maar snel wakker zou ik zeggen

Winter heerlijk..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice