jacksonville/orange park fl??

Discussion in 'Florida' started by timothy leary, Dec 22, 2007.

  1. timothy leary

    timothy leary Member

    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    i just moved here and im kinda lost on wats around here and stuff, anyone wanna come chill smoke a j or drop some acid or just chill cuz im mad bord out here lol

    and please if you see me lets not joke about my van i know it will make you jealous muhahahaha lol
     
  2. zebulun.sunbeam

    zebulun.sunbeam Member

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    mandarin here
     
  3. timothy leary

    timothy leary Member

    Messages:
    46
    Likes Received:
    0
    thats that place right after the buckman bridge or what ever that huge bridge is we were tokin in manderin yesterday i think lol, yo hit me up with a pm if you wanna chill nad smoke some:)

    -peace
     
  4. slumdweller

    slumdweller Guest

    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Necroposter - RISE FROM YOUR GRAVE!

    Off monument close to St Johns Bluff.
     
  5. Vesey

    Vesey Member

    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Me too! =D
     
  6. Soulrebel420

    Soulrebel420 Member

    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    I'm always down to smoke some fine herb and always have plenty to share:)
     
  7. Number48

    Number48 Member

    Messages:
    141
    Likes Received:
    0
    Someone from Jax. :O

    ..too bad I don't smoke. :(
     
  8. stoneRah

    stoneRah Member

    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    i just moved here and im in your same position ahaha!

    hi folks! :p
     
  9. Number48

    Number48 Member

    Messages:
    141
    Likes Received:
    0
    :seeya:

    Seems like most people post once then disappear... such is the way of a forum. :(
     
  10. thetaxcollector

    thetaxcollector Member

    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Any of you guys still in jacksonville?
     
  11. alainn

    alainn Member

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    i live in mandarin :)
     
  12. Jessica_D

    Jessica_D Guest

    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Thumbs up 2 Need Ride from FL to PENNSYLVANIA AsaP have $100-

    2 Kids with small amount of gear and 1 very well behaved supa cute dog need a ride to nationals . We come bearing A valid drivers licence, $100 for Gas , jokes , shit talkin , company , good music and general road / street knowledge
    and will make your drive to Nationals a safe and fun experience !


    Please call 1.912.222.1072 if i cant get to phone please TEXT us your contact info and I wil reply with in 3-4 hours

    Thanks & LovinNnNN You Family !!!!!
     
  13. jay the wizard

    jay the wizard Member

    Messages:
    18
    Likes Received:
    2
    Hello I'm from Jax o.o I'll be there for winter break
     
  14. rippin tha bong

    rippin tha bong Member

    Messages:
    77
    Likes Received:
    0
    Yo dudes! relocated here a few months ago and havent met too many "like minds" hit me up if you wanna blaze
     
  15. Paul5445

    Paul5445 Member

    Messages:
    27
    Likes Received:
    1
    chillin in jax beach, hit me up if your an open minded chill being
     
  16. slappysquirrel

    slappysquirrel Senior Member

    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    4
    i keep hearing jacksonville is crazy. i hear a lot of crazy bum stories about that place
     
  17. Grits Mom

    Grits Mom Member

    Messages:
    36
    Likes Received:
    1
    Second generation Jax Native here. :daisy:
     
  18. Grits Mom

    Grits Mom Member

    Messages:
    36
    Likes Received:
    1

    I am sure our bums aren't any crazier than in any other city. ;) LOL

    :D
     
  19. slappysquirrel

    slappysquirrel Senior Member

    Messages:
    1,278
    Likes Received:
    4
    i talked to one traveller guy that said he just came from jax. he said the bums/travellers stab each other and its crazy. he then said "one guy, they decapitated him on the beach, man, THEY CUT HIS FUCKING HEAD OFF MAN!" wtf man
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice