In the words of......

Discussion in 'Random Thoughts' started by crummyrummy, Jan 8, 2005.

  1. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    Messages:
    33,634
    Likes Received:
    6
    ...Lionel Ritchie....
    I wanna be high, so high.......
     
  2. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    Messages:
    3,851
    Likes Received:
    0
    i am high on being awesome....you can be aweosme too...then we can be awesomely high
     
  3. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    i wanna be free to know
    The things I do are right
    I wanna be free
    Just me, babe!
    That's why I'm easy
    I'm easy like Sunday morning
     
  4. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    me? i like the fnm version better. you knew i did, if you've been paying attention.
     
  5. dilligaf

    dilligaf Banned

    Messages:
    3,409
    Likes Received:
    1
    in the words of nickelback,,,, i like your pants around yer knees,,,.......

    hey i couldnt remember the rest of yer song,,, so i just randomly pulled my thought out ..
     
  6. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    Messages:
    3,851
    Likes Received:
    0
    i love that song..... (easy)

    but i hate nickleback.....eww err eww er
     
  7. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    oh, i think it's "around your feet." not sure. i really enjoy trying to figure out what his favorite disease is. the clap?
     
  8. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    Messages:
    33,634
    Likes Received:
    6
    I want the three of you front and center, pants around your feet, with you best andy is an asshole face on....
     
  9. dilligaf

    dilligaf Banned

    Messages:
    3,409
    Likes Received:
    1
    ummmmmmmmmmmm well kc i believe tis sorta a metaphor type o disease,,,, knees feet whatever,,;).... mmmmm i dont care fer nickelback either altho chad has a mighty fine nibbleable i mean pinchable ass i must say ;)....
     
  10. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    Messages:
    3,851
    Likes Received:
    0
    hahaha....
    okay lets all practice our glares at Andy Pandy the sugar is Dandy!

    :$ is that one ok?

    :X or do you prefer me like this?
     
  11. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    "with you best andy is an asshole face on...."

    wtf?
     
  12. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    nickleback. WTF?!
     
  13. dilligaf

    dilligaf Banned

    Messages:
    3,409
    Likes Received:
    1
  14. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    Messages:
    33,634
    Likes Received:
    6
    people have I am an asshole faces...I am gonna go cry............
     
  15. dilligaf

    dilligaf Banned

    Messages:
    3,409
    Likes Received:
    1
    hands over a snot rag** itll be ok,,,;)
     
  16. mynameiskc

    mynameiskc way to go noogs!

    Messages:
    25,334
    Likes Received:
    8
    good quality to do so.
     
  17. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    Messages:
    3,851
    Likes Received:
    0
    dont worry crummy just look at the picture up above you...it will make those tears cease as a confused look appears over the rainbow
     
  18. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    Messages:
    33,634
    Likes Received:
    6
  19. madcrappie

    madcrappie crazy fish

    Messages:
    14,515
    Likes Received:
    6
    haha dammit, I was going to say that........

    their version kicks....
     
  20. madcrappie

    madcrappie crazy fish

    Messages:
    14,515
    Likes Received:
    6
    in the words of puddle of mudd..... I like the way you smack my ass......
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice