ik ga maar eens in lord of the rings lezen, daar heb ik zin in! adios fedor... veel plezier nog vannacht en slaap lekker straks!
ah wat aardig. leesze. Ik vind lord of the rings natuurlijk ook weer helemaal niks maarja slaap lekker.
zullen we er een "Fedor-foto-thread" van maken? Arme man met een gescheurde wenkbrauw: Maar de volgende dag wel in de achtbaan. Let op het teken wat ie met zn vingers maakt beste menschen!!!!!!11
nou, ik heb weer genoten van legolas en aragorn!!!! en ik vond het nodig om jullie te verblijden (????) met een nieuwe signature... ook heb ik wat fotos gedropt bij member fotos.... SORRY
...ben ik even een maandje ofzo niet online.. krijg je dit.. hehe.. vage thread Qua vechtsporten ligt mijn affiniteit meer aan de aziatische kant.. is wat gracieuzer allemaal.. Muay Thai is daarbij toch wel favoriet wat het pure 'geweld' betreft.. hehe.. qua filosofie erachter is KungFu (shaolin) ofzo best heel ok.. misschien is het omdat ik de spieropbouw bij dat soort sporten gewoon veel mooier vind dan bij veel andere vechtsporten.. maarja.. dan hebben we het over mannelijke esthetiek.. hihi.. plus de waikru bij (traditioneel) muay thai is ook wel erg mooi om te zien.. het heeft gewoon wat, als van die enorm geharde jongens/mannen zoiets gracieus en respectvols doen.. Anyway.. hier dan ook maar wat fotootjes.. Vergelijk onderstaande gozertjes met fatso.. eh.. fedor hierboven.. ladies.. whatcha think?*wink* *grin* Geintje hoor.. heb respect voor iedereen die z'n mannetje (of vrouwtje) kan staan in de ring!
jajaja.. we weten nu wel dat je op aziaten valt eerlijk gezegt ga ik voor geen van twee denk ik.. Zoveel klappen op je hoofd kan niet goed zijn voor je intelligentie lijkt me..
hè, wat jammer. Maar wie van die foto's hierboven vind jij dan toch leuker qua uiterlijk? Die dunne mannetjes of Fedorrrr
Hehehe.. true Maar mooie mannen hoeven niet altijd slim te zijn hè.. om naar te kijken iig .. moeten ze wel ook hun mond houden Maar ja.. ik ben biased omdat ik op aziaten val.. maar puur qua lijf zijn muay tai vechters ook wel strakker gespierd dan (hoge gewichtsklasse) boxen volgens mij.. En hee.. is dat Brad Pitt (of Bart Pritt zoals mijn moeder dat zegt) zonder haar? Vaaag.. vond'm dan toch leuker in 7 years in Tibet, met dat scruffy haar maar idd.. nice nice nice
Oh wacht.. zie net dat't 'Channing Tatum' is (wat een naam...).. ah well.. wel mooie man jah Mooier dan Bartje Pritt zou ik zelfs durven zeggen http://www.iballer.com/malecelebs/pretty_celebs/tatum/index2.htm