klootzak is sort of an asshole and thats not polight (is that a word... damn, i really need to go back to school, man) buttuh... fedor... im really not scared of some person with three guns... just shoot me!
heel nobel en lief van je dat je me wil beschermen... maar je hoeft me niet te beschermen tegen een kogel... bescherm me maar tegen oppervlakkige, beoordelende, hakenkruis tekende groepjes jongeren. die vind ik eng
Ja dat vind ik ook. Maar er heeft nog niemand op de stelling gereageerd.. Ben ik een klootzak? Het antwoord op die vraag hangt waarschijnlijk af van A) Hoe koningsgezind je bent en B) Hoe goed je mij kent (minder goed dan de koningin waarschijnlijk) Leuk onderwerp Fedor! Verder ben ik erg onder de indruk van je eigen quote onder je berichtjes en die stoere foto natuurlijk. Wat een bikkel!
De echte Fedor is inderdaad een echte bikkel!! Ongeslagen wereldkampioen MMA in het zwaargewicht. Woonachtig in het harde Rusland, oldskool training, Kan in Japan niet gewoon over straat, maar toert thuis gewoon nog rond in zn Lada! (Moet jullie toch ook goed doen dat ie niet in een "aso-bak" rijdt zoals groen-links het noemt. ) Wil je Fedor een keer in actie zien? klik dan gewoon hier: http://fedor.bel.ru/video/schall/Emel_01.avi
mijns inziens ben jij geen klootzak. net zoals de koningin geen kutwijf is. ik heb net zomin last van haar als van jou. ik vind het eigenlijk wel leuk als iemand zo'n stelling plaatst (koningin is kutwijf). ik hoef het er dan niet mee eens te zijn, maar dan vind ik je nog geen klootzak... ik mag je meer dan fedor, dus dat scheelt
Ja, wie niet hier? Maar eigenlijk ben ik best aardig hoor. Heb alleen net een iets andere mening dan de rest van de mensen hier
Ik denk niet dat ik kan zeggen of ik iemand mag of niet als ik nog nooit direct met die persoon heb gesproken.. Dus ik doe hier geen uitspraken over
ik heb niets tegen een andere mening. alleen maar goed! daar leren we allemaal weer van! ik denk dat het meer een soort paflov effect is... elke keer als jij wat post zie ik een foto van een man met een hand in verband en een geslagen kop. en ook je naam komt mij agressief over... dus misschien verbind ik je automatisch met die indruk ofzo...
Dat roept idd automatisch wat gedachten op. Maar er is niks mis met vechtsporten.. zolang mensen hun gevechten in de ring uitvechten en niet op straat..
Ja, maar bij de meeste mensen moet je verder kijken dan het gezicht. Fedor is ook gewoon een man, die samen met vrouw en kinderen leuke dingen doet zoals schaatsen: lief he?
zolang hij zn vrouw niet slaat.. tyson bv was geen lievertje en dat zijn toch de dingen die blijven hangen bij de mensen, het negatieve.. sad but true..
je hebt zeker gelijk. maar daarom heb ik het ook over de onbewuste link. maar eigenlijk is het 'onbewuste' ook gewoon een slap excuus voor hetgeen waar je geen verantwoordelijkheid voor wilt nemen. dus bij deze: ik ben inderdaad geneigd om mensen over een kam te scheren en een oordeel te hebben/houden bij eerste indruk. niet mijn sterkste kant... zou trouwens wel heel erg zijn als het wel mijn sterkste kant was... wat voor een persoonlijkheid zou ik dan zijn? maar goed, dit lijdt eigenlijk ook weer nergens naartoe... bladiebladiebla