hippy party in the netherlands?

Discussion in 'Dutch' started by Crush, May 16, 2004.

  1. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    hello,

    weet er iemand of er ook een soort van hippy festival gebeuren zijn in Nederland? En dan bedoel ik niet dingen als parkpop, tofpop, pinkpop etc.
    Dat zou wel relaxed zijn ^_^

    peace
     
  2. billhicksrulez

    billhicksrulez Member

    Messages:
    110
    Likes Received:
    0
    hemelvaartsdag,

    Dan is rijkshemelvaart waarschijnlijk weer. Tot 2 jaar geleden werd het gegeven op een gekraakt militair terrein in het zuiden van amsterdam, bij de nieuwe meer.
    De laatste 2 jaar, als ik het goed heb, iig volg jaar, was het niet meer op hun terrein, maar vlak ernaast. Heel erg ontspannen sfeer, veel kinderen en honden, veel performances, water, gezelligheid,

    en je hebt natuurlijk ruigoord...
    www.ruigoord.nl

    N.
     
  3. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Kom naar ons festival in Hoogezand, zie threat daarover.
     
  4. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Woooow, De thread over hogezand heeft veel text ^_^ Zal het vanavond helemaal door lezen (am busy now so...)
    Een gekraakt militair pant :D
    In ieder geval bedankt voor de reactie. In een ander forum:"welkom in onze thuisbasis" is er ook al iemand bezig om een hippy festival van de grond te krijgen (moet die site ook nog lezen :)) gaat de goeie kant op!

    p.s

    Nice picture :)
     
  5. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Okdan! Danxx
     
  6. Crush

    Crush Member

    Messages:
    98
    Likes Received:
    0
    Heej,

    Hmm eigenlijk moet ik wat zeggen, maar ik heb geen idee wat. Wil wel wat zeggen alleen ik weet niet wat :rolleyes: Ik heb jullie site gezien en er staan wel leuke dingen op :) Romke gaat een woodstock in Nederland/Belgie organiseren? :D
     
  7. sasja

    sasja Member

    Messages:
    105
    Likes Received:
    0
    ooooh god laat er een woodstock komen zo goed als de eerste , en niet als de tweede

    love
     
  8. gobby

    gobby Member

    Messages:
    43
    Likes Received:
    0
    In Belgie heb je een reggae-festival in de Belse Bossen in Geel, normaalgezien het eerste weekend van augustus. Op vrijdag is het dancehall wat de klok slaat en op zaterdag is het meer roots-reggae. De prijzen zijn er zeer democratisch en er is een heel mooi marktje. Wees wel een beetje voorzichtig als je iets meebrengt want er is voor de toegang drugscontrole met honden : ( peace
     
  9. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    jongleerfestival!!!
    is ook met hemelvaart, dus dat duurt weer even... en t europees jongleerfestival is in sloveniƫ dit jaar, dus ook niet echt bereikbaar... maar ga er zeker eens heen (nee, daar hoef je niet voor te kunnen jongleren...) tis gezellig... heel vrij, heel 'hippie'...
     
  10. fedor

    fedor Member

    Messages:
    415
    Likes Received:
    1
    floris, kan jij ook jongleren met fakkels op een 1wielert?
     
  11. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    ik kan jongleren met fakkels, maar het is best saai... vuurspugen is leuker, maar daar krijg je weer zo'n vieze smaak van in je mond... en eenwieleren kan k niet, vind k er ook altijd nogal lomp uitzien...
     
  12. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
  13. fedor

    fedor Member

    Messages:
    415
    Likes Received:
    1
    F, hoeveel dingen kan je dan maximaal tegelijk jongleren?
     
  14. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    wel duur hoor!
     
  15. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    ja kweet t...daarom ga ik ook niet!
     
  16. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    ik weet niet of je het onder een hippieparty mag rekenen, maar veel mensen vinden goatrance nogal hippie... ik persoonlijk hou niet enorm van trance..

    maar goed, deze zaterdag is er een feestje op het strand van scheveningen met goatrance muziek. meer informatie kan je vinden op www.goatrance.nl
     
  17. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    o en natuurlijk legalize morgen

    [​IMG]
     
  18. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    7 ballen en 5 kegels (nee, niet tegelijk :)), maar ik vind het leuker om zeer ingewikkelde trucs te doen met 3 ballen dan om gewoon maar te gooien met 7... daar kan je ook een beetje je originaliteit in kwijt. Deze video aanbid ik bijvoorbeeld: http://perso.numericable.fr/legralai/3_ball_improv.mpa (rechterklik opslaan als blabla...)

    maar goed...

    SHIT kan weer niet naar legalize, meot net als vorig jaar werken :(
     
  19. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    jammer maar misschien kan ik zelf ook niet eens
     
  20. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    http://www.earthdance.nl/ misschien interessant? tis in verschillende delen van nederland, en in augustus pas... ik ga denk ik wel!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice