Help!

Discussion in 'Random Thoughts' started by DarkLunacy, Jun 1, 2004.

  1. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    There a tornado warning and its going crazy out here. I need a hug and somebody to spend this time with.
     
  2. missfontella

    missfontella Mama of Da Assassins

    Messages:
    5,048
    Likes Received:
    5
    That depends. Got anything good to eat? (deez nutz is N/A)
     
  3. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    Uh.... Lemon Cupcakes... Granola bars... Ham... Apples... Me
     
  4. missfontella

    missfontella Mama of Da Assassins

    Messages:
    5,048
    Likes Received:
    5
    Well ...Ok but I'm gonna need some serious gas money....and a promise of good sex. Oh shyt! You're illegal. Never mind. I tried.
     
  5. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    No one has to know lol (700th post! Complete waste of time)
     
  6. HerbuhLovuh

    HerbuhLovuh raa

    Messages:
    3,606
    Likes Received:
    0
    I won't tell anyone either if you make a video for safety precautions and publish it unanimously. Er. hehehe
     
  7. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    Hmmm... That might work...
     
  8. Willow-Bridget-Love

    Willow-Bridget-Love Member

    Messages:
    383
    Likes Received:
    0
    im sorry man.. id soo hang out with you... id like a hug too... im having a shitty day... like... alot of my friends hate me or whatever... but u see.. i live on the west coast.. and you kinda live.... middle coast... so ya...
     
  9. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    Middle coast lol. Great. You get my hig from the distance -hug-
     
  10. Willow-Bridget-Love

    Willow-Bridget-Love Member

    Messages:
    383
    Likes Received:
    0
    ohh.... i feel soo... speccial... *hugs Dark Lunacy*


    are you a vampire?....just curious...
     
  11. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Messages:
    3,107
    Likes Received:
    3
    You know its weird. Someone told me once that I'm a halfie. Just out of the blue came up to me and said "Do you know what your doing?" "uh... no" "Your draining me" They went on and on about how I was partly dead... Thats kinda creepy. Do I look like a vampire?
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice