Gathering

Discussion in 'Dutch' started by Lunae, Apr 21, 2008.

1. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Welke meeting heb je het dan over rainbow?
    wie komen er dan allemaal? etc...

Mis ik wat of gaat er wat langs me heen ofzo?
    wie gaat er mee met welke plannen?

2. Vliegende Hollander

Vliegende Hollander Guest

Cool, wanneer zal worden?

3. assiral

assiral Guest

niet dit millenium gokkik :p

4. jeroentje

jeroentje Member

Wel eens van het hippiefestival in Gorinchem gehoord, is gratis, kan je blijven slapen op het terrein als je tenminste een hippiebusje hebt, en is dit jaar op 4 en 5 juli. Was vorig jaar helemaal te gek, woodstock in het klein.

5. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

lijkt me erg vet, maar kan dit jaar weer niet ... :'(

6. YoungHippieDream

YoungHippieDream Member

Ik heb het al 2,5 jaar geprobeerd op te zetten

You will fail, geloof me :)

Het beste alternatief is Ipsylon

7. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Hier ga ik denk ik wel heen.

8. McLeodGanja

McLeodGanja Banned

I dacht dit was een thread om het musik groep The Gathering van Nijmegen, Gelderland. Zij hebben een heel lekker neiuw album uit dit maand.

9. Asmodean

Oh ja, the Gathering. Geen idee wat voor muziek die tegenwoordig nog maken, maar voel me sinds een paar albums niet echt meer geroepen om het uit te checken...

10. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Beste allemaal!

Zaterdag 4 juli 2009 zal de zesde editie van het ipsYlon Festival plaatsvinden bij de Multipleks te Leiden. Op ipsYlon kun je muziek maken, tekenen, schilderen, een gedicht of kort verhaal voordragen, jongleren, een creatieve workshop volgen of gewoon lekker dansen en van een drankje genieten. Tevens zijn er uiteraard een aantal acts te bewonderen.

Om 16:00 gaan we van start op het buitenterrein van de Multipleks. Er is volop ruimte voor muziek, tekenen en schilderen en er zijn ’s middags ook creatieve workshops te volgen. Deze keer zijn er onder andere workshops gedichten-/korte verhalen schrijven; jongleren; poy’s; zand- en luchtkastelen bouwen; proefballonnetjes oplaten én zeefdrukken (voor deze workshop is het aan te raden zelf een oud t-shirt mee te nemen zodat je die kan bedrukken). Daarnaast is er genoeg ruimte om te voetballen, frisbeeën, badmintonnen of beachvolleyballen.

Rond 19:00 is er gelegenheid om, voor een kleine vergoeding, iets te eten.

Vanaf 20:00 zal het avondprogramma aanvangen. Er zullen een aantal acts zijn. Gedurende de hele avond blijft er genoeg ruimte voor eigen creatieve inbreng binnen de acoustische schilder-, dans-, muziek en poëzie jam. Er zijn daarvoor materialen aanwezig, maar het is altijd een goed idee ook zelf instrumenten, teken en schilderspullen, jongleerspullen, frisbees ect. mee te nemen!

Ter afsluiting van het festival zal een DJ uiterst dansbare plaatjes draaien.

Er is nog ruimte in het programma voor acts of het geven van een workshop. Als je daar interesse in hebt, neem dan contact met ons op!
    Hou onze site (www.ipsylon.nl) in de gaten voor meer informatie en… zeg het voort!

Eelco, Jeroen, Pandora & Tristan
    (de ipsYlon Festival organisatie)

PS. Wij zijn te bereiken via ipsYlon.nl@hotmail.com

11. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

ik wil komen.. maar ik kan niet.. grmbllll

12. Asmodean

13. nananie

nananie Member

en wat about ruigoord. gaan er nog mensen naar dorpsjuweel dit jaar?? tis de 6e tot de 9e van augustus :D

14. jeroentje

jeroentje Member

Kom net terug van Gorinchem was weer te gek leuk. Ben helemaal afgemat, vrouw en kids ook.

15. Asmodean

Was gisteravond ook behoorlijk naar de tering. Wel een erg gezellig feestje!

16. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Hello people,
    Musical Chairs Collective presents;
    Uitzending 34 van 't Leidse Kwartiertje.
    Nog een beetje gaar van ipsYlon de dag ervoor(!) brengen we weer 2 uur met klanken uit Leiden en verre omstreken.

We hopen dat jullie weer zullen genieten met
    Deze Week;
    Verslag van 't 6e ipsYlon Festival te Leiden met fragmenten van de gedichten van Han Ruijgrok, Imane Nadif, Sandor, Paul Groenendaal en Rick 'Cobain' van Boeckel, een stukje uit de show 'Ik verbied' van Bas Bonthuis+ Op Je Gezicht, een stukje Bar & Boos Jam, Izhar Elias, Danze2thiz en Musical Chairs.

Uur I;
    http://live-wm.residentie.net/users/stadsomr/windows/mp3/dhfm920/200907060100.mp3

Uur II;
    http://live-wm.residentie.net/users/stadsomr/windows/mp3/dhfm920/2009007060200.mp3

Enjoy the show.

Tips, Feedback (en muziek!)
    kan terecht bij Musicalchairscollective@gmail.com

Peace, & Rock on!
    Tristan & Jeroen
    't Leidsche Kwartiertje

Radio Tonka

--
    "Playing musical chairs" is also a metaphorical way of describing any activity where items or people are repeatedly and usually pointlessly shuffled among various locations. It can also refer to a condition where people have to expend time searching for a resource, such as having to travel from gasoline station to gasoline station when there is a shortage. It is also used to refer to political situations where one leader replaces another, only to be rapidly replaced in turn due to the instability of the governing system. - Wikipedia

17. nananie

nananie Member

Maar euh, niemand naar Ruigoord dan???

18. Asmodean

Ben net terug van Stoned from the underground, ik zie nog wel wat ik in augustus doe!

19. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

ik ben 1 dagje bij dorpsjuweel geweest, jij nog geweest nananie?

20. nananie

nananie Member

jazeker :D ik was er alle dagen en een beetje meer. was aan het vrijwilligen daar. rainbowedskylover was er ook nog!

heb je het naar je zin gehad??

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice