eitjes en rustigheid

Discussion in 'Dutch' started by Crush, Sep 4, 2005.

1. Crush

Crush Member

Oh man, moet morge echt super vroeg naar school. :confused: But no worries want ik ga morge een beetje exercise-e, koffie maken en een eitje bakken ;)

Ik denk dat ik maar eens wat actiever ga zijn op dit forum, the dutch forum is nog altijd een beetje rustig, dat kan natuurlijk niet he, hoeist nou.

2. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Hmm ik moest vandaag om 6 uur opstaan :S veel te vroeg...

3. hippieseba

hippieseba Member

haha de vraag is wanneer je gaat slapen, ik sta al 2 dagen op om half 7 ongeveer, maar ik ga dus slapen om 12 uur... pff
    spijtig dat er geen les 'slapen' bestaat :)

4. lovelightlisa

lovelightlisa Senior Member

slapen...dat heb ik net wel 4 uur gedaan.

5. guest1234

guest1234 Visitor

Over 10 min. is et weekend alweer afgelopen :( Morgen weer lekker naar school...

6. Crush

Crush Member

[​IMG] over 10 minuten al! Die tijd gaat ook veel te snel. Echt balen, heb echt 2 jaar achter elkaar 3 dagen weekend gehad, maar dit jaar is mijn rooster vrije dag op dinsdag gezet! Wat heb je daar nou aan! [​IMG]

Hopelijk word iedereen morge optijd wakker, dat is ook altijd maar de vraag [​IMG]

7. guest1234

guest1234 Visitor

Ik wil ook nooit wakker worden, dus nou gaat mn radio echt keihard af, dus ja, daar schrik je van. Gelukkig heb ik geen aanleg voor een ochtenhumeur haha. Idd niet handig zo'n vrije dag op dinsdag, maar ja, kun je bijkomen van de zware eerste dag na het weekend :p

8. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

ha! mijn rooster is echt vet relaxt: alleen school op maandag en dinsdag! yeaaaah!

9. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

edit: maandag- en dinsdagAVOND *steekt tong uit*

10. guest1234

guest1234 Visitor

Aah gemeen! Ik zit elke dag, meestal vanaf vroeg 's ochtends tot een uur of 3... :(

11. Crush

Crush Member

*steekt tong terug uit [​IMG]
    Dat is inderdaad wel relaxed, ik moet echt 3 keer in de week om 8 uur op school zijn en dan elke dag 4 uur aan projecten werken. Project is wel leuk, maar 4 uur! Beetje lang :)

Maar moet je er dan geen stage bij lopen ofzo, of is het gewoon puur lekker weinig school?

Ik was vanmorge verrasend genoeg wakker, radios zijn inderdaad wel handig, had vanmorge keihard stevie ray vaughan aan, altijd goed :) Te gaar om een ei te bakken, maar wel op tijd op school ;)

12. hippieseba

hippieseba Member

Grrr :X haha hoe doe je dat, wat studeer jij?

13. lovelightlisa

lovelightlisa Senior Member

2 weekendjes per maand

14. kiss_the_sky

kiss_the_sky Member

ik doe vavo, natuurkunde en wiskunde :)

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice