Oh man, moet morge echt super vroeg naar school. But no worries want ik ga morge een beetje exercise-e, koffie maken en een eitje bakken Ik denk dat ik maar eens wat actiever ga zijn op dit forum, the dutch forum is nog altijd een beetje rustig, dat kan natuurlijk niet he, hoeist nou.
haha de vraag is wanneer je gaat slapen, ik sta al 2 dagen op om half 7 ongeveer, maar ik ga dus slapen om 12 uur... pff spijtig dat er geen les 'slapen' bestaat
over 10 minuten al! Die tijd gaat ook veel te snel. Echt balen, heb echt 2 jaar achter elkaar 3 dagen weekend gehad, maar dit jaar is mijn rooster vrije dag op dinsdag gezet! Wat heb je daar nou aan! Hopelijk word iedereen morge optijd wakker, dat is ook altijd maar de vraag
Ik wil ook nooit wakker worden, dus nou gaat mn radio echt keihard af, dus ja, daar schrik je van. Gelukkig heb ik geen aanleg voor een ochtenhumeur haha. Idd niet handig zo'n vrije dag op dinsdag, maar ja, kun je bijkomen van de zware eerste dag na het weekend
*steekt tong terug uit Dat is inderdaad wel relaxed, ik moet echt 3 keer in de week om 8 uur op school zijn en dan elke dag 4 uur aan projecten werken. Project is wel leuk, maar 4 uur! Beetje lang Maar moet je er dan geen stage bij lopen ofzo, of is het gewoon puur lekker weinig school? Ik was vanmorge verrasend genoeg wakker, radios zijn inderdaad wel handig, had vanmorge keihard stevie ray vaughan aan, altijd goed Te gaar om een ei te bakken, maar wel op tijd op school