artikel over lichaamsverzrging zonder zeep.

Discussion in 'Dutch' started by nananie, Feb 9, 2006.

1. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Die scene dat ze dat menselijk vet stelen en die zak scheurt in het prikkeldraad, haha. Maar die stof waar je explosieven mee kunt maken was toch glycerine? Niet loog volgens mij.

2. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Loog Just Burns

over de recepten voor explosieven, die hebben ze op verzoek van de brandweer aangepast.

blijft een fantastische film, my fav along with fear and loathing in las vegas

3. nananie

nananie Member

en zand werkt ook goed als scrubcreme :)

4. beautiful_freak

beautiful_freak Member

haha ooh ja! dat wordt een feestje deze zomer :)

5. nananie

nananie Member

zo van we gaan naar eht strand en vieren feesten rond een vuur al dansend door het zand dat ons scrubt?

6. FrightfulAccountant

FrightfulAccountant Member

IK gebruik zeep,
    omdat ik een beschaafd staatsburger ben
    en gene stinkend varken zoals andere mensen hier...

7. nananie

nananie Member

een artikel hoeft niet meteen te betekenen dat je je niet hoeft gaan douchen of wassen. ook niet dat hier allemaal mensen zitten zonder zeep, ik gebruik zelf bijoorbeeld plantaardige. en heel nu en dan als er moeilijke rotzooi aan mijn handen zit zoals motorolie ofzo, zal ik er echt niet moeilijk om gaan doen om dan naar een wat synthetischer middel te rijken aangezien motorolie een product van de laatste aantal eeuwen is en daar heeft de prehistorische mens en natuur geen rekening mee gehouden.

wat je wel met bepaalde infomartie kan is bijvoorbeeld eens kijken naar een ander alternatief om die synthetische neprotzooi niet op je huid te krijgen, die eigenlijk alleen maar slecht is voor de huid.

een ander alternatief is plantaardige zeep, ze zijn inmiddels wel zo ver dat ze dit zo hebben kunnen krijgen dat je niet naar zogenaamde "maffe oma" ruikt.

www.lavendula.nl heeft een internetwinkel en een gewone winkel in amsterdam, met verschillende natuurlijke verzorgingsproducten.

de biologische winkel heeft ook vaak een assortiment aan zeep en wasproducten.

8. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

hehehe VOOROORDEEL!!!

9. FrightfulAccountant

FrightfulAccountant Member

Ik ben één en al vooroordeel. ;)

10. nananie

nananie Member

haal je ook wel eens vooroordelen weg, of doe je daar niet aan?

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice