Yes indeed Peace-Phoenix,each time I put the radio on it's Arrow,it's awesome..I luv it,even got their logo/link on our Home http://www.happyhippie.be ya can listen directly on that button. ~~May Luv'n Peace be on your path..always~~
I think its great, its all the music I listen to on the radio at the moment They play this - Anyone know which song and artist these [very approximate words come from] "Time before the sky was blue time before the sun has heated the dew [ouch !!!] time without you time before there were seasons" Thanks Aviator
Weet er iemand toevallig wat de kabelfrequentie van Arrow Classic Rock is in Belgie. Ik heb al op de site gekeken maar ik vind het niet. Kunnen jullie mij helpen! Nu kan ik alleen maar naar Arrow luisteren op de computer...
^^ Bedankt!! Het is inderdaad op am 675!! Normaal luister ik naar classic 21. Maar dat is een Franse zender, en erg leuk is dat niet echt met dat ik er geen snars van begrijp. Maar het is wel altijd grappig als ze met een frans accent de naam van een engelse groep ofzo willen zeggen. ze dors, ofzoiets
ArrowClassicRock is toch alleen maar van die gouwe-ouwe-meuk? Neem de top 100 allertijden, filter de niet-gitaarliedjes eruit en je hebt ArrowClassicRock! Heel de dag 'Child in Time' en 'Still loving you' of 'Bohemian Rhapsody' en 'Can't get no satisfaction' enzo... Dan ken je volgens mij beter StuBru of Kink aanzetten, of als je toch met PC luistert of 1 of andere digitale t.v.-ontvanger hebt ga dan es naar VPRO's 3 voor 12 (heeeeeeel erg goed!) of luister m.b.v. b.v. MS MediaPlayer es een InternetRadioStationnetje! (er zijn een paar goeie)
ja groot gelijk. Ik zou geen zin hebben om elke dag opnieuw de hele tijd naar 'Stairway to Heaven' en 'Child in Time' te luisteren. Er zijn nog veel goede webradios.