a year older, a couple of hundred thousand braincells lower.

Discussion in 'Marijuana' started by DR. REEFER, Jan 26, 2005.

  1. DR. REEFER

    DR. REEFER Member

    you guessed it. iys my birthday, 19 today. i plan on getting drunk as fuck and enjoying myself for the day. i saved a nice piece of weed to smoke a nice fatty at the time of my birth 11:28 am. i also got a nice labbat blue 8.1% alc. 40 ouncer waitin for me in the fridge then tonight il be at the bar.
     
  2. Takemenow

    Takemenow Senior Member

    I hope u have a great birthday!!
     
  3. headymoechick

    headymoechick I have no idea

    happy b-day! I turn the big 1-9 in 6 days.

    I can't get alcohol very easily though. (I can get a lot more drugs than I can beer) I'm hitten up Canada!
     
  4. Takemenow

    Takemenow Senior Member

    lol at 18 u can hit up every othre canadian province
     
  5. sugarmaggie

    sugarmaggie ~Green Eyed Devil~

    Happy Birthday!! I hope you make some good memories!! Seems like yesterday I was 19, man does time fly. I'll be 28 in March, and I am NOT taking it very well..:( Anyway, have a good one sweetie.
     
  6. ZePpeLinA

    ZePpeLinA Jump around!

    [​IMG]

    have a great day!!!!!!:)
     
  7. orgasmicbike

    orgasmicbike Member

    yeah... happy birthday
     
  8. DR. REEFER

    DR. REEFER Member

    DAM did i have fun last night. i started drinking at home in the afternoon finished off my 40 ounce felt very tipsy, ate, when to a friends place for a couple of hours, drank another 40. then at round 11 i met some frends at a bar and stayed there for awhile drank a pitcher and the bartender kept giving me shots of jd(cuz it was my b-dAY). got a ride home from the sober dude at the bar, got home round 3 i think.....smoked a joint while listening to some lamb of god and eventually passed out.............ohhh dam those jd shots really got there revenge on me this morning, you all know what i mean and it was brutal.

    takin it easy now just gonna chill and smoke some reefers
     
  9. Swat30

    Swat30 Member

    man thats awesome. i cant imagine having that "its the first night of my life i can go to bars night" at 19. you guys are lucky! My first OFFICIAL bar night is still a year and 2 months away.

    ps- happy bday
     
  10. DR. REEFER

    DR. REEFER Member

    I Llive in montreal,quebec and legal age here is 18 so ive been goin to bars once in a while for a year man. ontario sucks if i lived there THIS would have been my first year legal. dam ontarionians
     
  11. sugarmaggie

    sugarmaggie ~Green Eyed Devil~

    Yeah..and the older ya get the worse those damn hangovers feel too..haha.

    Glad you had a good one!
     
  12. dillont3

    dillont3 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    where do you get an 8.1% alc content Labatt Blue? never knew Labatt made an higher alc content version of that beer
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice