heeeey! zometeen moet ik weer verhuizen, maar ik weet nog niet waarheen. weet een van jullie iets waar ik (met 2 hondjes) tegen kost en inwoning kan werken voor 1 a 2 maanden? (geen bordeel ook niet die mooie in scheveningen) (of wil je graag zelf een leuke blonde meid die heel goed stil kan zitten, prachting vals zingt en twee stinkende honden heeft in huis hebben voor 2 maanden, laat dat dan even weten) *yay!!! voor dakloos zijn!!!*
deze twee, mo en chesta *edit* effe geen slechte energie direct richting mijn doggiewoggies laten sturen
Er zijn alleszinds wel genoeg plaatsen waar je kost en inwoon krijgt voor enkele uurtjes werk per dag. Ben twee jaar geleden nog terecht gekomen in Villers-devant-Orval, het uiterste zuiderse puntje van België, op een bio-boerderij. Alle dagen een beetje helpen in de tuin of bij de afwas... Ik vrees echter dat er op dit moment niet te veel te doen is in de tuin, en ook dat er op dit ogenblik niet te veel mensen op retraite gaan. -> http://www.owc.be/nl/cursussen/plaats.mv?id=1
Bevertje.. Ik ken die streek daar rond Orval.. ik rij er geregeld rond per moto.. iets over de grens met Frankrijk.. ligt Avioth..daar staat een kast van een kathedraal.. en dat..voor een eenvoudig dorpje als dit Villers devant Orval ligt vlakbij Franse grens.. prachtig gewoon..ideaal voor kalmte en rust.. dit adres lijkt me een interessante agenda te hebben.. new age gericht..zeker de moeite om eens te bekijken..
Je ziet r' wel lekker uit, maar k' kan mijn eigen kont al niet keren hier, kun je niet ergens zo'n strandhok veroveren aan de zee, dat is wel heel tof en gratis.
ahahaaa ja das best tof zo'n strandhok, helaas zullen m'n borsten eraf vriezen maar weetje, eigelijk heb ik dat er wel voor over
Ja, die kathedraal is enorm, heb er toen m'n picknick gegeten. Zalige streek, massaal veel velden en eeuwenoude dorpjes en steden.
Vind ik eigenlijk niet, maar of een hond op Garcia lijkt heeft geen prioriteit bij mij. Ze moeten een uitstekende snuit hebben. Een hondekop dus.
Het zijn nu ook niet direct wat ik een "hond" noem. Volgens mij hebben natuurkundigen iets over het hoofd gezien toen ze zowel dit type als een labrador, hond heetten. Had ik een verblijfplaats dan kon je zeker hier komen logeren met je honden, maar ik zit binnenkort met hetzelfde probleem en heb ook nog geen plaats om naartoe te gaan.
eh, wanneer ga jij het dakloze-leven tegemoet? ik heb een soort van iets gevonden op deze site: www.helpx.net 100x makkelijker als wwoof en naakthonden, poedels en van die terriers dat zijn pas geen honden van die schoothondjes enzo.
Voorlopig woon ik nog bij mijn zus, maar wanneer de lente begint door te breken ben ik weg. Zal een kleine rugzak meenemen met een klein tentje en slaapzak. Heb wat geld om de eerste maanden door te komen, en verder zie ik wel. Spannend! :sunglasse