Site beheerder van Happiehippie.be wil mensen op zijn forum

Discussion in 'Dutch' started by Bevertje, Nov 16, 2005.

1. Bevertje

Bevertje Member

2. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Tis wel megarustig daar jah, mensjes 'come and visit Happyhippie !' Dat kan heel gezellig worden :D

3. dieter

dieter Member

mmmmm idd ik vind een engelstalig board als dit maar zowa mmmm :(
    wouw zelf een hippie forum starten met alternatieve mensen maar wegens tijd gebrek en om geen mensen op de tene nte trappen toch ni doen :)

wat gaan we doe na? alleen naar http://www.happyhippie.be/ verhuizen ?

4. Bevertje

Bevertje Member

ik zit op verschillende hippiefora, en blijkbaar kom je overal de zelfste mensen tegen :) neohippie.nl is ook weer open maar het is blijkbaar reclame voor de maker van de site

5. dieter

dieter Member

mja maar op verschillende fourms dezelfde mensen dan is het logis dat forums zo weinig actief zijn want je zegt op elk forum ongeveer hetzelfde tegen dezelfde mensen.

ik denk nu even trg aan de goa PLUR: P(eace), L(ove), U(nity), R(espect)
    Unity hebben wij ze alle goa mensen zitten op 1 groot BE forum.
    mss eens geen slecht idee om 1 groot forum voor alle BE en NL neohippies te maken.
    1 forum alleen forum geen lelijke site errond.laat zo veel mogelijk hippie sites hun ding doen maar laat ze naar 1 centraal (forum) punt linken.

dan heb je weer hett probleem : "ey wie gaat de baas zijn en da beheren"
    denk dat wij als oude en jonge hippies toch ni echt ruzie daarover moete gana maken :) stel een crew samen en laat het forum door moderators beheren in team vorm.

want eerlijk gezegt wie wil er lid zijn van 5 forums en elke avond de 5 sites afgaan waarom altijd over onderwerpen te praten die een paar dagen al op een ander forum verschenen zijn en waar dezelfde mensen zijn.
    1 centraal forum maken zouw veel effectiever zijn.

(en ja er zulle altijd nog wel forums zijn maar je hebt iets als de "het forum" en de losse forums die meer non actief zijn die mensen vinden via via dan wel vroeg of laat hun weg)

graag iemand zijn reactie / voorstel :)

6. Bevertje

Bevertje Member

we kunnen natuurlijk ook één van al die fora uitkiezen waar we dan allemaal massaal op posten en de rest links laten liggen.

7. dieter

dieter Member

ja maar het is toch leuker met zen alle (Unity) samen te werken aan ons eigen plekje zo krijgen we hetgeen voor de meesten interesant is. niet ?

8. Bevertje

Bevertje Member

dan moet er wel iemand tijd insteken om een forum te maken en hosten.

zal ook weer wat kosten (domeinnaam, serverplaats)

9. dieter

dieter Member

.be domeinnamen zijn nu tijdelijk het 1e jaar gratis. en hosting kost neit veel kan de prijs delen door de crew leden.

10. Evil Icecube

Evil Icecube Member

ben hier nog maar net hoor maare, ist hier nie ook gezwellig?

11. Bevertje

Bevertje Member

eigenlijk wel, er zijn al zoveel hippy forums, dat er nog ééntje bijmaken eigenlijk puur energieverlies is. is toch mijn mening. ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om geld te betalen om ons eigen forum te hebben.

ik zit voorlopig op happyhippie.be en op het Dutch-stuk van Hipforums en ook op Neo-hippie.nl heb ik al wat rondgekeken. Drie Nederlandstalige hippyforums, voor in totaal (een zeer klein percentage van de) 25 miljoen belgen en nederlanders, das toch genoeg?

12. Evil Icecube

Evil Icecube Member

lijkt mij mooi gesproken beste man :)

13. dieter

dieter Member

mja maar telkens op 3 forums zitte pfff :)

14. Bevertje

Bevertje Member

als er nog één bijkomt, zal ik op vier fora zitten :p

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice