laten we een spelletje doen

Discussion in 'Dutch' started by Magicwoman69, May 8, 2006.

1. Magicwoman69

Magicwoman69 Member

Het spelletje heet Never Ending Question
    uitleg:
    Ik begin nu met een vraag te stellen.En die moet de forummer onder mij beantwoorden.Die zelfde forummer verzint weer een nieuwe vraag die de forummer daaronder weer moet beantwoorden en die verzin ook weer een vraag.Zo gaat het maar door gesnapt?

Vraag:
    Wat is je favoriete kleur?

2. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Beetje blauwachtig denk ik.

Wat is je favoriete Nederlandse band/artiest?

3. Magicwoman69

Magicwoman69 Member

eeeuuhh Golden Earring

wat voor een kleur haar heb je?

4. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Bruin beetje rodig geverfd.

Heb je wel eens wat gestolen, zo ja wat?

5. Magicwoman69

Magicwoman69 Member

ja 1 keer een nep zilveren ring bij de etos verder niks ja braaf he

hoe had je geheten als je van het andere geslacht was geweest?

6. bagelhole

bagelhole Member

miranda, naam van me zusje.

hoe vaak verschonen jullie je ondergoed? [​IMG]

7. Magicwoman69

Magicwoman69 Member

iedere dag haha

waar zou je nog weleens op vakantie willen?

8. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

India

Waar heb je spijt van?

9. bird_migration

bird_migration ~

Dat ik niet eerder m'n vrijheid heb genomen.

Wat is je grootste angst?

10. lovelightlisa

lovelightlisa Senior Member

Hennie Huisman tegen komen

Waar ben je naar op zoek?

11. Magicwoman69

Magicwoman69 Member

naar mijn levensdoel

wie is je favoriete acteur?

12. Neo-hippie

Neo-hippie Member

christopher walkin, of Steve Buscemi

Waar is the frontline? waar is de revolutie? waar zijn de idealisten en de wereld verbeteraars?!!?!

13. bagelhole

bagelhole Member

Waar is the frontline?
    open je ogen aub.

waar is de revolutie?
    deze begint in het innerlijk maar heeft bij jou geen zaad kunnen vinden blijkbaar.

waar zijn de idealisten en de wereld verbeteraars?!!?!
    wake up and come into my world dude!!!!

wat is vrijheid?

14. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

jeuzz, die ist best filosofies (schrijf je dat zo?)

ik voel me iig vrij als ik me geaccepteerd voel zoals ik ben en kan doen wat ik wil doen.

heb je een huisdier? wat voor een? hoeveel hou je van em

15. bagelhole

bagelhole Member

Volgens mij ist filosofisch but who cares..

vier geiten, schaap, paard, hond, paar katten, zwaluws, drie ooievaars, zijn niet echt helemaal van mij alleen doch een beetje.

wat is ware liefde [​IMG]

16. Neo-hippie

Neo-hippie Member

zucht... dwaas, wrong answer

wake up and come into my world...dude!!!!

17. bagelhole

bagelhole Member

@Ne-hippieWaar is je nieuwe vraag Neo-hippie? Wat is gebeurd waardoor je het doel van dit topic uit oog bent verloren? Je bestempeld mijn antwoord als 'wrong answer' kan je dat ook onderbouwen? Je doet jezelf er nu wel heel gemakkelijk mee af.

And ja happy je te mogen ontvangen op het festival hieroh zodat ik kennis kan maken met jou wereld van Liefde. Is liefde niet een bron van inspiratie? Waarom dan mij reciteren?

Maar om het doel van dit topic in stand te houden uit respect voor de topic starter hierbij;
    Wat is een emotie als wrok koesteren?

18. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Beste Bagelhole, ik vind het jammer dat we (steeds) onze hoofden stooten, iets wat van mij niet hoeft.

Het is wel zo dat ik Fuckin' depri ben, dat komt door van alles en nog wat wat ik om me heen zie, een van die grote frustratie is het gebrek aan... wat is het woord...daadkracht? gebrek aan protest, zoals in de 's60. massaal destraat op. ik mis dat bij de huidige generatie...mijn generatie. en het voelt als of ik de enige/laatste ben met deze gedachten gangen, en ik weet dat het niet zo is! maar ik zie ze nergens:(, dus vandaar de vraag waar zijn ze!

het antwoord wat ik daar op kreeg was...sorry dat ik het zeg brother, erg onbevredigend en weer een teleurstellig (iets wat vaak gebeurt als je depri bent, please, dude, don't take it persoonlijk)

in je antwoord ga je uit van een persoonlijke revolutie, van uit je innerlijk, dat is fantastisch and all, maar dat was niet echt wat ik bedoelde, snap je?
    als ik in me eentje naar Den Haag ga, denk je dat ik dan de JSF van tafel kan gooien? om maar wat te noemen?
    En dat je dan ook nog beweert dat zo iets geen voet in de grond heeft bij mij... tja dat is natuurlijk niet zo leuk, ken je me daar werkelijk goed genoeg voor? eigenlijk is het zwaar beledigend, gezien hoe ik mijn leven leef en wat ik doe. maar Ego & Trots zijn al zo danig afgebroken dat ik...geen wrok koester, misschien is dat een indirect antwoord op je vraag.

dat ik je een dwaas noemde? tja het leek me een toepasselijke term, vrij onschuldig... ik heb niet een keer mijn stop woordje fuck gebruikt, en dwaas is een spiritueele term, check your tarotcards, if you 'ave 'm.

En over dat ik je citeerde over,..ja ik heb erg veel moeite met woorden, ik hoop ook dat deze post een beetje duidelijk is, ik ben een man van gevoelens, en een man van muziek, maar niet van woorden, mijn taal is muziek.

mijn vraag; Does this clear things up?

19. bagelhole

bagelhole Member

Ik zal voortaan uitkijken waar ik loop ;)

ik begrijp je frustratie volkomen maar als ' Osho vriend' zou je moeten weten datgeen je buiten je zelf ziet niets minder is dan een reflectie van datgene in jou innerlijke wereld. De tekortkomingen in de wereld zijn een reflectie van onze eigen tekortkomingen. Protesteren, demonstreren, activisme tis allemaal leuk en aardig doch zet 't geen zoden aan de dijk. WIL je de mensheid echt dienen? Hervind dan je Ware Zelf, een stralend licht, Liefde, Wijsheid, Waarheid en Wijsheid dat is wat je bent.. Wie zijn leven geeft zal 't leven vinden, degeen die zijn leven wil behouden zal 't verliezen.

Gnothi Sautumn esta no frustration

Vergeet niet dat deze wereld dan wel polair mag zijn maar dat wat jij bent niet! Zoek en Zij Zult vinden.... PS: wij hier op het vlierhof ontvangen je graag als vrijwilliger. Hier zou je je postieve energie goed kwijt door het werken in de ecologisch tuin. En wel ben je progressief bezig alsmede raak je je frustratie kwijt.

Ok, maar jij ziet dingen om jou heen in de wereld en raakt gefrustreerd neem jij 't dan ook niet te persoonlijk afgesproken? De ellende in de wereld is niet persoonlijk gericht, wel persoonlijk aangericht. Het is zoals het moet zijn en zoals het is is het perfect.

It clears indeed the whole story up. Ben blij dat je eerlijk bent en kan zijn. Goeie eigenschap!

Friends again :)

Question: wat betekent een Vriend voor jou?

20. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

deze vraag staat er alweer een tijdje zeg. dan offer ik mezelf wel weer op hahaha. jij weer he met je filosofische vraagstukken ;)

maar goed. ik ga met redelijk veel mensen om, maar de enigen die ik echt mijn vrienden noem zijn degenen waarbij het ´gewoon klikt´ (ben nie zo sociaal, dus dat s wel belangrijk). dat soort en ik begrijpen elkaar gewoon weetje, kunnen altijd met elkaar blijven doorlullen. mensen die zorgen dat je je niet alleen voelt. mensen die bijzonder zijn voor mij en van wie ik weet dat ik bijzonder ben voor hun, dat noem ik vrienden

mijn vraag: hoe schat je het ´normen en waarden-peil´ van nederland in? vind je bijvoorbeeld dat er echt iets aan moet worden gedaan en dat je daarom maar in de voeststappen van mnr balkenende treedt of is dat het nou ook weer net niet?

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice