Kennismakings/voorstel rondje!

Discussion in 'Dutch' started by velvet, Oct 27, 2004.

1. velvet

velvet Banned

Aangezien het hier een beetje een een dooie boel is hier een vragenlijstje om elkaar wat beter te leren kennen, indien gewenst :)

1. Wat betekent je nick?
    2. Hoe ben je ooit op Hipforums terecht gekomen?
    3. Favoriete muziek(genre)?
    4. Favoriete film(genre)?
    5. Je beste eigenschap?
    6. Je slechtste eigenschap?
    7. Wat doe je qua school/werk?
    8. Wat voor hobbies/interesses heb je?
    9. Seksuele voorkeur?
    10. Je sterrenbeeld?
    11. Heb je'n huisdier?
    12. Welke fora bezoek je't meest hier op hipforums?
    13. Met welke users hier heb je't beste contact?
    14. Waarom post je hier zo weinig?
    15. Wat is een website waarvan je denkt dat wij'm niet kennen maar die wel de moeite waard is om met ons te delen?
    16. Drop of kaas?
    17. Boven of onder de rivieren?
    18. Kroeg-hangen of dansen?
    19. Liever doof of blind?
    20. Dominant of submissive?

En een opdrachtje.... post een thread, ongeacht over wat, op dit forum met als doel uitwijden of een hobby, je favo muziek/film/literatuur genre nader toelichten.. ofzo.. als je wilt :)

2. velvet

velvet Banned

1. Wat betekent je nick?
    'velvet' gebruik ik al jaaaaren en komt van The Velvet Underground.. mijn 'liefde op het eerste gehoor' muziek... Lou Reed solo vind ik overigens niet zo'n succes.. en aan Nico solo moet ik nog heel erg wennen, als dat ooit gaat lukken ;)

Via Hippie.com geloof ik, toen ik een googlesearch op 'hippie' deed. Op het haar na zie ik er niet echt heel hippie uit maar van binnen ben ik wel redelijk 'love, peace & happinness'.. tenminste, dat is de ene kant van de medaille

Ben qua muziek gruwelijk openminded, ligt ook heel erg aan de mood/setting. Op dit moment luister ik naar Aphrodite (dat is drum'n bass ofzo geloof ik).. met de jaren '60 en '70 heb ik qua muziek meer dan met de jaren '80.

Ben een grote Tim Burton liefhebber (Sleepy Hollow, Edward Scissorhands, Beetlejuice, Big Fish, Mars Attacks! etc etc), maar heb ook qua films een vrij brede smaak. Wat random titels: "Ong Bakh: Muay Thai warrior", " The Samsara", "Apocalyps Now (redux)", "Good morning vietnam"..

5. Je beste eigenschap?
    Hmz.. ben erg 'caring' en 'openminded'.. denk dat dat wel goed is vaak.

Onzeker, beetje een botte bijl ook vaak :)

Ik studeer nog, scriptie fase.. daarnaast geef ik computerles aan (ex)thuisloze jongeren in Amsterdam

Informatie opzuigen via internet, documentaires, vrienden/vreemden, boeken etc.

9. Seksuele voorkeur?
    Hetero.. maar kan vrouwen ook errrrg mooi en lief vinden.

10. Je sterrenbeeld?
    Boogschutter.. hele typische :)

11. Heb je'n huisdier?
    Yup, kruising vlaamse reus die al zo'n jaartje of 4 rond me huppelt (is zindelijk en loopt vrijwel altijd los)

Amsterdam, Real Kinky, Paganism, Groovy witch's book of shadows

Monosphere, die komt over drie weekjes op bezoek en dan zie ik Taylor ook, met wie ik verder geen contact heb hier.. verder is crackforkids erg ok, net als cerridwen.

Vooral omdat het hier zo stil is.. beetje weinig respons enzo. Maar ook wel omdat er voor alle interesses wel zo'n beetje een forum is al en er gewoon niet zo heel veel te zeggen is over Nederland/Belgie als landje zonder in hele suffe discussies te vervallen (willen we nu echt hier gaan debatteren over onze politiek enzo?)

15. Wat is een website waarvan je denkt dat wij'm niet kennen maar die wel de moeite waard is om met ons te delen?
    www.wulffmorgenthaler.com --> erg leuk stripje
    www.sinfest.net --> idem
    www.fok.nl --> voor het laatste nieuws.. ik distantieer me hierbij wel van de commentaren van posters op het nieuws.
    www.flabber.nl --> weblog met allemaal bizarre, leuke filmpjes, foto's etc.
    www.bash.org --> IRC quotes, voor de echte geeks onder ons ;)

16. Drop of kaas?
    Kaas

Woon er nu tussen (Nijmegen), maar hou van de Amsterdamse mentaliteit dus als ik qua wonen moet kiezen: erboven.

Beide op z'n tijd.. liefst combinatie van (dus geen top40 disco's.. maar een kroeg met dansvloertje is welkom)

Jeeeezus wie verzint dit soort vragen *grijns*.. ehm.. geen van beide?

Ik ben vrij dominant over het algemeen, geboren leidertje.. maar kan me tegenover bepaalde personen vrij onderdanig opstellen (soort van 'guru' complex ofzo)

3. hailtothekingbaby

hailtothekingbaby Yowzers!

1. Wat betekent je nick?
    "Hoi baas", schematisch gezien.
    Het was een ongeluk, maar ik heb geen spijt.
    Black, Heavy, Death, Doom, Power Metal, vrouwelijke singer / songwriters, rock, pop, darkwave, EMB, gothic electro, Abba, Boudewijn de Groot, Meat Loaf, Sadistik Exekution, alles.
    Eh... Bridget Jones' Diary, Monty Python and the Holy Grail, The Ring, de Indiana Jones trilogie...
    5. Je beste eigenschap?
    Vreemd maar wel lief en schattig ( hoop ik ).
    Lui, afhankelijk, besluiteloos, verlegen, onzeker, onderdanig, uitermate onassertief, kan niet tegen alcohol, gooi geld over de balk, kan me niet houden aan eigengestelde voorwaarden, verwarrend voor mezelf en anderen, kinderachtig, heb erg onlogische en onsamenhangende gedachtengangen ( die ik ook aan iedereen laat horen die het maar niet wil ( zie ook "vreemd" ) ), maak veel stomme fouten, het feit dat ik niks aan mijn slechte eigenschappen doe...
    Ik studeer archeologie in Leiden ( propedeuse ).
    Muziek, dronken zijn, gezelligheid, de natuur, verliefd zijn, bijzondere mensen, alles.
    9. Seksuele voorkeur?
    Vraag over twee jaar nog maar eens.
    10. Je sterrenbeeld?
    Ram, maar het past niet bij me. Of ik pas niet bij ram.
    11. Heb je'n huisdier?
    Wil wel, mag niet van mama. :(
    Music en kijk een beetje rond
    Hippievixen
    Dit is pas de eerste keer, I'll be back!
    www.snakenet.com
    16. Drop of kaas?
    Nee dank je.
    Wie geeft een neuk.
    Kroeg-hangen.
    Doof. Totdat ik het echt word. Maar dat geldt ook de andere kant op.
    Verlegen + lui + afhankelijk + niet assertief + besluiteloos = behoorlijk submissive.

Hey misschien om deze thread een beetje op gang te houden 2 of 3 vragen erbij per persoon? Lijkt me een leuk experimentje.

21. Sinterklaas of de Kerstman?
    22. Wat is de door jou meest gewaardeerde uitvinding ooit?
    23. Welke

Voor mij is het:

21. Sinterklaas!!
    22. Hmmm... alcohol en muziek zijn eerder ontdekkingen he, in plaats van uitvindingen? Of niet? Lastig... oke dan maar... toiletpapier!
    23. Je hebt je vraag niet afgemaakt, droplul.

4. velvet

velvet Banned

Ikke dan ook maar weer even antwoorden:

Sinterklaaaaaas.. wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet.. lalalalalaaaaa..

Opzich is het wiel wel handig enzo.. maar is beetje een open deur hè.. ok.. deuren zijn ook wel makkelijk, maar dat spreekt voor zich.. misschien is taal wel een goeie, of dan iig schrift.. praat wel makkelijk als je niet bij elkaar in de buurt bent :)

Ik heb de vorige 20 vragen al verzonnen dus ik laat het hierbij.. NEXT! :)

5. MonoMike

MonoMike Member

Wat een leuk en lief topic. Daar gaan we:

1. Wat betekent je nick?
    Mike is mijn naam, Mono is een van de vaste nicknames die al jaren online gebruik. Ik heb iets met beginrijm, dus MonoMike is een schitterende nickname voor mij.

Ik weet het niet meer. Wat erg. Echt geen idee.

Deze vraag is niet te beantwoorden. Ik heb meer dan 1000 CDs, duizenden en duizenden MP3tjes en nog een paar honderd LPs - hier spreekt een echte muziekfreak. Het credo wat ik gebruik: Ik vind alles leuk, als het maar goed is. Van Jazz tot Rock tot Electro tot stikoude Blues. Als ik het goed is, vind ik het leuk. Ik kan hier nu wel een lijstje van favoriete bands en albums neer gaan pleuren; over een paar uur denk ik er vast anders over, het heeft weinig zin.

Ik heb een zwak voor Franse en Spaanse films. Geef mij geen Hollywood-pulp. Ik studeer Media&Cultuur aan de UvA, waarvan één van de hoofzaken waarop de studie zich focust film is. Ik zie alles wat in de bioscoop komt, ook al is het pulp. Ik ben een filmfreak, zelfs van slechte films kan ik nog genieten. Absolute favorieten, dat is eenzelfde verhaal als met muziek. Almodovar is geweldig, Abre los ojos ook (Vanilla Sky net zo goed, remake of niet).

5. Je beste eigenschap?
    Mijn rationele denkvermogen gecombineerd met verbale vaardigheden en open-mindedness maken mijn sterke eigenschap: mijn persoonlijkheid.

Ik ben veel te lui. Daar kunnen we kort over zijn.

Zoals gezegd ben ik een derdejaars universitair student, momenteel aan de UvA, Media&Cultuur. Heb ook een jaartje VU gedaan, bedrijfswetenschappen, dat was niet mijn ding.

Werk: Ik DJ op kleine feestjes die goed betalen, werk voor een radiozender en heb een eigen bedrijfje. Waarin, dat maakt niet uit, maar ik kan er zeer goed van leven.

Nu krijg ik een 'Creatief Met Kurk' gevoel. Ik hou van knutselen, puzzelen en hobbies.

Nu serieus: Feesten, Slapen, De geneugten des levens (waaronder drank, lekker eten, geestverruimende middelen, natuur, vrouwelijk schoon).

9. Seksuele voorkeur?
    Absoluut hetero.

10. Je sterrenbeeld?
    Stier - In hart en nieren.

11. Heb je'n huisdier?
    Ik heb een teckel die tot mijn grote frustratie niet luistert. Genaamd Floyd.

Amsterdam. Het voelt als een goede daad yanks te helpen met hun vragen. En wie weet wordt het Dutch forum ook wel een vaste stop.

Ik heb regelmatig contact met een paar Engelse users. Niets bijzonders eigenlijk.

Hier? Als in het Dutch forum? Omdat ik geen zin heb om discussies aan te zwengelen als enige. Simple as that.

Ik kwam vandaag toevallig http://www.popculturemadness.com tegen. Geweldige site, heb er een uur zitten lezen en hard gelachen. Als een liefhebber van extreem slechte popliedjes (gewoon omdat ze zo slecht zijn) waren de lijstjes met the 'worst songs of all time' echt geweldig - vooral het bijgevoegde commentaar.

16. Drop of kaas?
    Kaas. Jonge kaas. Volgens mij ben ik één van de weinige Nederlanders die niet van drop houdt.

Boven. Het enige lichtpuntje in Nederland onder de rivieren is voor mij Maastricht, erg leuke stad. België ligt ook onder de rivieren, dat is ook wel een hoogtepuntje. Kom vaak in Antwerpen.

Ik ben geen kroegtijger. Ik ga liever naar een goede club met een goede DJ. Geen eng DanceyTrancey popi-jopi gedoe voor mij hoor, denk dat niet. Goede Electro, Hiphop, Jazzy House ... dat is mijn ding, en daar dans ik graag op.

Wat een vraag. Ik heb me dit zo vaak afgevraagd. Ik zou het allebei even erg vinden denk ik. En met allebei zal je denk ik even makkelijk leren leven. Het maakt me niet uit. Denk ik.

Dominant. Maar ik kan me submissive voordoen als de situatie daarom vraagt. Wel met de kanttekening jegens de dominante persoon dat deze de baas mag spelen, maar dat ik het eigenlijk ben :)

I honestly can't be arsed. Ik heb niet zo veel met die familiefeesten. Het uitgebreid koken op Eerste kerstdag en lekker met je beste vrienden uitgaan op Tweede kerstdag vind ik wel fijner dan Sinterklaas geloof ik. Behalve toen ik nog in Sinterklaas geloofde. Maar dat is al lang, lang geleden.

Internet. Anders zouden we hier nu niet zo gezellig aan het keuvelen zijn met mensen over de hele wereld. Het is geweldig.

23. Een leven zonder internet, kun je je dat voorstellen?
    Ik niet. Meer. Stel je voor dat je geen Google hebt om je vragen te beantwoorden. Dat je voor muziek grotendeels afhankelijk bent van wat radio- en tv-zenders je voorschotelen. Dat je geen discussies kan hebben - at any time - met mensen van over de hele wereld over welk onderwerp je maar wenst. Internet is een luxe die ik niet meer zou kunnen missen. Niet meer zou willen missen, dat past beter. Ik zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.

24. De wereld vergaat over één dag. Wat doe je?
    Ik heb geen idee. Volgens mij zou ik zo perplex staan van zo'n voldongen feit dat er weinig uit mijn handen zou komen. Ik kan me niet voorstellen wat ik zou doen. Het is makkelijk te zeggen blahblah zuipen feesten. Maar zou je dat ook echt doen? En met wie? Het lijkt me dat veel mensen daar helemaal geen zin in hebben. Wel leuk overigens, een vraag verzinnen waar je het antwoord niet op weet.

Voor de duidelijk nog even de toegevoegde vragen:

6. velvet

velvet Banned

23. Een leven zonder internet, kun je je dat voorstellen

Nope.. zelfs op dit tijdstip (ben geen ochtendmens) kan ik me dat niet voorstellen.. het is zo'n enorme bron van informatie, plus een briljant medium om contact te houden met mensen van over de hele wereld.. wat zou mijn wereldje beperkt zijn zonder!

24. De wereld vergaat over één dag, wat doe je?

Mijn eerste instinct om te antwoorden zou idd ook heel corny zijn (geliefde opzoeken etc etc).. misschien zelfmoord plegen ofzo.. altijd al eens willen doen ;) Ligt er ook een beetje aan waarop de aarde vergaat.. als het potentieel pijnlijk gaat worden denk ik dat ik mijn konijn alvast een endje op weg help na het hiernamaals. Eigenlijk is het denk ik wel gezellig om met z'n allen tegelijk te gaan.. hoef je niemand te missen en niemand jou :)

7. Ellis

Ellis Member

1. Wat betekent je nick?
    Mijn naam is Alison, komt van Alice, dus Ellis... :)

Geen idee...

Och, ik luister naar vanalles. Maar het meeste is toch Classic Rock, Jazz, Folk, oude Punk, rock'n'roll, blues, en zo voort...

Mijn favoriete film is Amélie of Forrest Gump. Maar ik kijk ook heel graag naar een goeie griezelfilm. (The Others, Blair Witch Project..)

5. Je beste eigenschap?
    Ik trek me niet veel aan over wat de mensen van me zeggen, en maak nooit een groot drama over problemen. Ik laat het allemaal een beetje over me heen gaan.

Ik leer niet echt goed. Ik kan me niet concentreren. En op het studie vlak ben ik redelijk lui. Verlegen. Klungelachtig. Stil....

Kunstonderwijs. Beeldende en Architecturale kunsten.

Muziek, tekenen, schrijven, lezen, de mooie natuur, filosofie,...

9. Seksuele voorkeur?
    De jongens.

10. Je sterrenbeeld?
    Weegschaal

11. Heb je'n huisdier?
    Yep. Een ezel, een schaapje, een hondje en katjes.

Muziek, poezie, young hippies...

Ach...

Ach...

Hmm, ik kan niet echt een bedenken momenteel. Als ik iets weet zal ik het hier wel bijschrijven.

16. Drop of kaas?
    Bweu... Geen een van de twee. Geef mij maar chocolade!

pardon?

Kroegen hangen van zelfsprekend.

Dit is een vraag waarop ik echt geen antwoord kan geven... sorry.

submissive.

8. hailtothekingbaby

hailtothekingbaby Yowzers!

Nee, en ik denk dat de meeste mensen van rond mijn leeftijd dat niet meer kunnen. Het is een heel drastische verandering geweest met zeer verstrekkende gevolgen op vrijwel alle vlakken van het menselijk leven in de westerse cultuur. Enzo.

Eh, balen? Nee, ik weet niet. Misschien slapen. Niet veel in ieder geval.

9. ladygodivasoperation

ladygodivasoperation Member

1. Wat betekent je nick?
    een velvet underground nummer en een indicatie van m'n nakende geslachtsverandering.
    Effe kijke wat er gebeurt als'k hippy.com in tik.
    Velvet, Sones, beachboys en nog veel veel meer.
    trainspotting, goodfellas, taxi driver, mean streets, five easy pieces, enz...
    5. Je beste eigenschap?
    weet'k eerlijk waar niet.
    moodswings, moody.
    Ik studeer film
    muziek, films, zuipen.
    9. Seksuele voorkeur?
    alles met vier poten.
    10. Je sterrenbeeld?
    Leeuw
    11. Heb je'n huisdier?
    een kat die Ché heet
    muziek.
    niemand specifiek
    omdat jullie zo weinig posten.
    www.thehun.com
    16. Drop of kaas?
    Kaas, ik ben er verslaafd aan.
    wtf?
    Kroeg hangen.
    doof.
    lil' of colum A 'n a lil' of colum B

10. ladygodivasoperation

ladygodivasoperation Member

misschien niet mijn slechtste eigenschap maar toch twee dingen die me ergeren.
    Ik schijn me maar niet meester te kunnen maken van de Franse taal, ik kan niet schrijven zonder fouten, ik kan niet spreken voor een publiek, het duurt extreem lang voor ik vriendelijk kan zijn tegen mensen, ik geef mensen het gevoel dat ze smerige varkens zijn, ik hou graag mensen voor de gek, als ik me slecht voel moet iedereen er aan geloven, weinig communicatief, ik ben slordig, vreselijk slordig en vuil ook wel, soms draag ik vijf dagen na elkaar dezelfde onderbroek, ik kan simpelweg niet met geld om gaan, ik zuip te veel, ik werk te weinig. Infeite ben ik een echte eikel. Als ik niet verlegen en stil wees, ben ik bezig mezelf aan het aanstellen.

11. Floris

Floris Member

1. Wat betekent je nick?
    Nou, het is mn naam, maar tis ook latijn voor 'van een bloem' (leuk he!)
    Geen idee.
    uh... goed? ik hou van psychdingen, progdingen, klassieke dingen, skadingen, jazzdingen, electrodingen, housedingen,enz...

Ik heb een hekel aan spektakel... dus geen hollywood vor mij. Romantische komedies zijn ook verschrikkelijk. Zweedse, Franse en Spaanse films zijn leuk... en een heeel klein deel van de amerikaanse films (memento, mulholland drive, donnie darko, vanilla sky)
    5. Je beste eigenschap?
    pff... k ben aardig :)

uh... k heb een ontzettende hekel aan opppervlakkigheid, wat vaak leidt tot vooroordelen.

6e klas gymnasium, werk bij fotozaak en verdien bij met jongleren

acteren, jongleren, blowen, politiek, sex

9. Seksuele voorkeur?
    hetero met een biseksueel randje

10. Je sterrenbeeld?
    Weegschaal
    11. Heb je'n huisdier?
    Nee

music, performing arts, marijuana, politics, love&sex, amsterdam

niets bijzonders....

weet k niet... veel dingen die k bedenk zijn niet echt specifiek nederlands

uh.... ga jongleersites zoeken... www.thewjf.com is best goed, maar naar mijn idee veel te amerikaans...
    16. Drop of kaas?
    drop
    boven...
    Goede vraag... tis allebei wel leuk...
    geen idee... k hou te veel van muziek om doof te willen zijn en k hou te veel van jongleren en acteren om blind te kunnen zijn....

uh... kan allebei wel... ligt aan mn omgeving...
    Sinterklaas... vind k een stuk beter dan kerst, want k heb een verschrikkelijke hekel aan All I want for Christmas is you... en k ben atheist

zeep, fietsen, de natuur, vrienden... internet....
    Kan het me wel voorstellen... maar tis ook leuk met :)

uhm... ik denk... LSD proberen :)

12. Crush

Crush Member

Dit is best een goed idee, dus ik post ook maar :D

1. Wat betekent je nick?
    Nja, ik moest een naam hebben en ik had net een film gezien waar een Crush in voor kwam dus.

Via Google, toen ik zocht naar "hippy" kon weinig goeie sites vinden, behalve hippy.com. Later bleek dat ze ook een forum hadden. Ben daar toen heel veel geweest, maar daarna heb ik aan paar maanden niet meer gepost, maar ik ben nu aan het inhalen ;)

Dit is heel raar. Ik hou voornamlijk van oude dingen als Jimi H, Led Zeppelin, the beatlers, Jefferson Airlplane etc. Maar ook wel van chill-out dingen als Royksopp en een beetje jazz en experimentele muziek. Qua moderne dingen vind ik de chilli peppers wel goed en ik geloof dat het daar ook ophoud. Verder is 2pac ook wel ok. Hij pas eigelijk helemaal niet in het rijtje thuis, maar ik vind het gewoon cool dat hij ook serious iets te vertellen heeft.

Ik houd wel van films met inhoud of stijl, meer pulp fiction achtig. Ik kan bijna alle films wel kijken, als het maar boeiend is (en blijft) Maar enkele favorieten zijn bijvoorbeeld: Pulp fiction, the nightmare before cristmass en Spirited away, castle in the sky etc

5. Je beste eigenschap?
    Ben behoorlijk creatief en als ik iets leuk en intresant vind dan wil ik er ook veel van weten en moeite voor doen. Ik lieg eigelijk ook helemaal niet veel :D

Als ik iets heel erg klote vind dan moet ik dat ook laten merken en dat kan nogal negatief over komen. En als ik iets niet boeiend of intrestant vind dan kan ik me er absoluut niet op concentreren

Doe het Grafish Lyceum, heb geen werk. Ben niet zo heel erg van werken. Ik heb 3 jaar in een winkel gewerkt, en bijbaantjes zijn niet heel erg leuk. De mensen vaak wel, maar het werk niet. Ben er mee gestopt en ik sta niet echt te springen om weer iets te doen.

Guitar spelen, muziek luisteren, tekenen, animaties maken etc.

9. Seksuele voorkeur?
    Hetero

10. Je sterrenbeeld?
    Kreeft ^.^

11. Heb je'n huisdier?
    Kat! Katten zijn echt geweldig! Heb nu een kat en die heet gewoon kat of Cees. Niet echt een naam eigelijk ^_^ Ik heb geen idee hoe oud hij is, we hebben hem van een stichting gehad die voor straat katten zorgt en zorgt dat er niet meer van komen.

Hmm, denk vooral het " new posts" ondeel en de "love and sex" threads, zit een beetje overal en nu ook op het Nederlandse forum ^_^

Nog geen een eigelijk. Ik ben een tijdje weg geweest dus vandaar.

Aangezien de andere forums veel groter zijn vangt dit forum niet zo heel veel aandacht.

http://sivasakti.com/
    Gaat veel over Yoga en Tantra

16. Drop of kaas?
    Drop, kaas is echt niet te eten.

Ik woon onder de rivieren, maar toch denk ik liever boven. Ik ben niet zo heel erg van het Brabands of Limburgs. Gewoon een persoonlijke voorkeur, het bevalt me niet zo. Ik heb natuurlijk geen idee hoe het "boven de rivieren" is, aangezien ik daar nooit geleeft heb (of je moet mijn eerste 2 jaar meetellen, maar die weet ik niet meer )

Heb geen idee. Vind het altijd wel chill om een beetje met vrienden te hangen of naar een reggea concert te gaan

Dat is lastig. Ik ben heel erg grafishc ingesteld, teken veel ben veel met grafische dingen bezig dus zou ik op de eerste gedachten denken aan doof. Maar doof ik ook weer zo klote omdat je dan niks hoort en ik hou toch wel heel veel van muziek. Ik denk dat ik toch voor doof kies, omdat het me vreselijk lijkt om niets te kunnen zien. Ik kan me echt voorstellen dat je momenten hebt waarop je helemaal gaat panieken omdat je niks kan zien en niet weet waar je bent. Al hoewel het me ook heel klote lijkt om altijd maar stilte om je heen te hebben. Het is te lastig en niet aan mij om te oordelen.

Hmm, geen idee wat het betekend,maar ik denk dominant?

Nou ik vind kerst wel iets hebben. Alleen dan meer om het gewoon te vieren en met je famillie en vrienden een beetje te hangen. Kerstbomen zijn gewoon geweldig en al die lampjes zijn ook heel mooi in het donker. Sinterklaas is ook wel leuk, maar ik denk dat het leuker is als je of jong bent of kinderen hebt. Ik vind het amerikaanse, perfect familly, kerstmis alleen niet zo heel geweldig. Gewoon een commerciele marketings stunt.

hmmm. Nooit over na gedacht. Waarschijnlijk het schrift.

Kan het me wel voorstellen. Ik zou het waarschijnlijk niet eens zo heel erg missen. Zonder computers en moderne dingen keer je waarschijnlijk meer terug tot je vrienden of de natuur, wat ook wel goed is.

Ik zou geen LSD proberen aangezien dat waarschijnlijk een bad trip opleverd. Ik zou denk ik gewoon bij vrieden gaan zitten en een beetje chillen (voor zover mogelijk)

Extra dingen:

25.Carnaval?
    Nou niet echt eigenlijk. Het is wel leuk, maar om nou te zeggen: "yes het is eindelijk carnaval, NO WAY!"

26.Politieke opvattingen?
    Dit is een hippy forum natuurlijk, maar toch is het best intresant? Ik denk dat ik meer links zit, niet extreem links maar gewoon rond het midden links denk ik.

Cya!

13. Lucy_In_The_Sky

Lucy_In_The_Sky Member

1. Wat betekent je nick?
    Komt uit een liedje van the Beatles, Lucy in the Sky with Diamonds, mijn favoriet :). Doet me denken aan een erg leuk vakantievriendje, die ik helaas nooit meer gezien heb..:(

Via hippy.com

Alternatief meestal, maar eigenlijk van alles. Een aantal bands: The Beatles, Placebo, Tool, Pink Floyd, Sonic Youth usw.

Lievelingsfilm: Le fabuleux destin d'Amelie Poulain
    5. Je beste eigenschap?

Logisch nadenken

Erg perfectionistisch

VWO 6

Gitaar spelen, lezen, bij mn vrienden zijn, poëzie, politiek
    9. Seksuele voorkeur?

Hetero
    10. Je sterrenbeeld?

Tweelingen (hoewel ik er eigenlijk geen waarde aan hecht)
    11. Heb je'n huisdier?

Een goudvis, Albert Einstein (oh yeah)

Geen idee

Ben hier nog maar net

Idem

www.eenfijnezijde.nl
    16. Drop of kaas?

Kaas

Onder denk ik
    18. Kroeg-hangen of dansen?'

Kroeg

Dat is een rotvraag.

Dat moet je maar aan mn vrienden vragen.
    Sinterklaas denk ik toch. Kerstman is zo...commercieel.
    Internet
    Nee, moet er niet aan denken (the horror! the pain!).
    Blowen en poëzie lezen.

14. Floris

Floris Member

25. Carnaval?
    niet mijn ding... k kan me ontzettend ergeren aan slechte muziek en dan is t feest voor mij ook echt verpest... k hoor vaak 'aaaah maakt toch neit uit joh, neem nog een biertje' maar voor mij maakt t echt uit.... Verder is t idee van een paar dagen feest in nederland geweldig, maar de manier waarop he...
    26. Politieke voorkeur?
    Links. Mag nog niet stemmen dus weet niet waar precies links, maar vrij ver links van het midden (denk ik) Ben voor een overheid, dus geen anarchist, maar t moet wel eerlijk gebeuren allemaal.... ben socialistisch.
    27. Waar ergens woon je in Nederland (hoeft niet te specifiek als je nie wil)
    Amstelveen... Ligt tegen amsterdam aan, in het zuiden... Saaie stad, geen leuke mensen... hoog kak en ik-doe-alsof-ik-crimineel-ben gehalte... Maar zo dichtbij Amsterdam is heel tof! mn ex woonde midden in Amsterdam...

DUS de vraag is waar woon je?

15. Ellis

Ellis Member

Oooh, er zijn vragen bij gekomen! Fijn.

Kerst heeft toch iets gezellig vind ik, het is alleen jammer dat het zo overdreven commercieel is geworden...

Sokken. Zo van die lekkere dikke, warme sokken... Ik zou de winter niet doorkomen zonder. :)

Toch wel ja. Het zal natuurlijk wel even wennen zijn zonder MSN (kan ik geen e-mails versturen enzo.) Maar, ik denk wel dat ik het zou overleven.

Elke mooie jongen dat ik tegenkom een kusje op de wang geven, eens een jointje roken, mijn vrienden allemaal een knuffel geven en zeggen wat ze voor mij betekenen, mij eens goed zat drinken, op straat luidkeels Child In Time zingen (Mét de schreeuwen), en daarna naar muziek luisteren tot het einde komt.

25.Carnaval?
    Whaa, Carnaval is zaaalig!! Maar ja, ik kom uit een stadje waar Carnaval echt heel populair is. Hehe, tis gewoon leuk.

Ik ben redelijk links, soms misschien te fanatiek, maar zo voelt mijn hartje het aan... Ofzoiets...

27. Waar ergens woon je in Nederland (hoeft niet te specifiek als je nie wil)
    In Belgie...

28. Wat is het mooiste land waar je ooit geweest bent of welk land heeft het meeste indruk op je gemaakt?
    Ik ben nog niet verder geweest dan Frankrijk.... Frankrijk dus, alhoewel dat Nederland toch ook iets heeft.

16. bird_migration

bird_migration ~

1. Wat betekent je nick?
    Letterlijk betekent het vogel_migratie.

Geen idee, via google naar hippy.com en vandaar naar de hipfora waarschijnlijk.

Van alles, ligt aan mijn stemming.

Geen.

5. Je beste eigenschap?
    Geen idee.

Geen idee.

Helemaal niks.

Naast de standaard dingen zoals muziek maken, uitgaan, internetten etc. etc. heb ik een brede interesse voor ongeveer alles en niks.

9. Seksuele voorkeur?
    Hetero.

10. Je sterrenbeeld?
    Boogschutter/draak.

11. Heb je'n huisdier?
    Neen.

Random Thoughts.

Verschillende, stuk of 20 of 30 personen denk ik.

Bij hier wordt waarschijnlijk dit forum (Dutch) bedoeld.
    Ik post hier weinig omdat er hier vrijwel niks gebeurd.

Niks eigenlijk.

16. Drop of kaas?
    Kaas, maar wel jonge.

Onder.

Kroeg.

Doof.

Van allebei een beetje op verschillende momenten.

Geen van beide.

Geen idee, er zijn er teveel om uit te kiezen om er hier gauw één neer te zetten.

Ja, ik heb de pre-internet tijd nog bewust meegemaakt.

Mee vergaan.

25.Carnaval?
    Yep.

Maakt allemaal niet zoveel uit.

27. Waar ergens woon je in Nederland of Belgie (hoeft niet te specifiek als je nie wil)?
    Zuid-Nederland. Brabant om precies te zijn.

Mijn toegevoegde vraag:

28. Wat is het mooiste land waar je ooit geweest bent of welk land heeft het meeste indruk op je gemaakt?
    The Gambia.

17. Lucy_In_The_Sky

Lucy_In_The_Sky Member

25.Carnaval?
    Nee, nog nooit meegemaakt en is waarschijnlijk ook niet mijn ding.

Eerder rechts dan links denk ik..maar zweef nog een beetje.

27. Waar ergens woon je in Nederland of Belgie (hoeft niet te specifiek als je nie wil)?
    Zuid-Holland, op een eiland!

Goh, zoveel heb ik nog niet gereisd, maar ik denk dat ik Engeland wel het fijnste vond :)

Toegevoegde vraag:

29. Het meest verschrikkelijke boek dat je ooit hebt gelezen?
    Ongetwijfeld 'Verantwoord handelen' van Douma, een hele verhandeling over ethiek met een niet te negeren opgeheven vinger...de horror!

18. velvet

velvet Banned

25. Carnaval?

Waar ik in mijn middelbare schooltijd woonde werd het gevierd.. het feit dat ik meestal als vampier ging en in de enige kroeg zat waar ze geen carnavalsmuziek speelde maar metal zegt genoeg denk ik :) Opzich wel goede herinneringen eraan trouwens.. eerste keer bier gedronken enzo.. leuk vriendje ontmoet etc.

26. Politieke opvattingen?
    Qua stemgedrag zit ik links (meestal SP of Groenlinks, afhankelijk van specifieke standpunten en de aard van de verkiezingen).. wat breder gezien trekt het communitarisme me (NB: dit is wat anders dan het communisme dus). Voor geïnteresseerden: check materiaal van Etzioni.

27. Wonen?
    Ben geboren in Gelderland, daarna 3 jaar Duitsland, van daar uit naar Noord Limburg.. en nu weer Gelderland.. met zeer regelmatige uitstapjes naar Amsterdam, wat mijn tweede thuis is.

28. Mooiste land
    Ben helaas nog niet buiten Europa geweest.. mooi gebied daarbinnen vind ik Tirol (voor de natuur.. niet voor de wurst und bier cultuur ;)). Ben verder altijd gefascineerd geweest door Japan, omdat het een rijke 'eerste wereld' land is dat toch zo totaal anders is qua cultuur.

29. Meest verschrikkelijke boek?
    Hmz.. als ik iets niet leuk vind lees ik het over het algemeen gewoon niet verder.. en qua studieboeken heb je meer en minder interessante exemplaren. Ik heb wel al heel lang 'a midsummernights dream' van Shakespear liggen waar ik maar niet in kom.. om de een of andere reden heb ik moeite met verhalen die in toneeltrant zijn opgeschreven (kom even niet op het juiste woord.. ).

NIEUWE VRAGEN:

30. Meest leuke/interessante boek?
    Ik blijf bij Hitchhikers Guide to the Galaxy (en alsjebliiiieft niet de nederlandse vertaling!!!).. ik vind het briljant geschreven, zowel qua onderwerp (reisverhaal door het universum, maar dan zonder de moralistische StarTrek ondertoon) als qua schrijfwijze (heel veel woordspelingen, goeie Britse humor)..

31. Favoriete natuur? (bos, duinen, zee, bergen etc)
    Voor mij is het een mooi oud loofbos.. waar je loopt over een dikke laag van rottende blaadjes, dat veert zo lekker :) Mos op omgevallen boomstronken, eekhoorntjes, open plekjes met varens.. dat idee.

19. Skelter

Skelter Helter

1. Wat betekent je nick?
    Toen ik op dit forum kwam moest ik vlug een nick hebben, ik was net aan het luisteren naar 'Helter Skelter' van the beatles, dus...

Weet ik niet meer, ik was aan het zoeken op google naar iets denk ik...

de laatste tijd vooral jaren '60 (met vooral garage en psychedelische rock), maar ook goeie alternatieve muziek van de laatste jaren, favoriete groepen: the beatles, pink floyd (en syd barrett), the velvet underground, bob dylan, the smiths, joy division, pulp, aphex twin, ...

Ik kijk graag naar alle films (van stille films uit de jaren '20 tot de nieuwste films), ik heb niet echt een favoriet genre, maar ik kijk heel graag naar films van Hitchcock en Stanley Kubrick.

5. Je beste eigenschap?
    Ik trek mij niet zoveel aan van problemen.

Verlegen.

laatste jaar middelbaar; moderne talen - wiskunde

muziek, films, geschiedenis, ...

9. Seksuele voorkeur?
    Hetero.

10. Je sterrenbeeld?
    Ram

11. Heb je'n huisdier?
    Nee

Music en Movies

Een paar Amerikanen en Britten, waar ik soms mee praat.

Omdat er hier nooit nieuwe threads komen, en omdat ik geen inspiratie heb

niet echt...

16. Drop of kaas?
    Drop

Boven

Kroeg

Blind

Submissive

Kerstman

Internet

Nee helemaal niet!

Muziek luisteren.

25.Carnaval?
    niet per se

Niets echt links of rechts, middle-of-the-road dus.

Belgisch Limburg.

Egypte, prachtig land...

29. Meest verschrikkelijke boek?
    Ik lees eigenlijk nooit boeken die ik verschrikkelijk vind, misschien voor school ooit...

30. Meest leuke/interessante boek?
    'De ondraaglijke lichtheid van het bestaan' (Milan Kundera)

31. Favoriete natuur?
    De zee en de woestijn

toegevoegde vraag:
    32. Favoriete stad?
    Londen.

20. velvet

velvet Banned

32. Favoriete stad?

Heel cliché misschien maar Amsterdam. Misschien denk ik er anders over wanneer ik er daadwerkelijk woon, maar ik vind het een heerlijke stad.. zowel de gebouwen als de mensen. Parijs is ook ontzettend mooi, maar tja.. er wonen Fransen ;) Londen ken ik niet goed genoeg maar komt ietwat elitair over ofzo.. dat heeft Parijs wellicht ook trouwens.. in Amsterdam draait het tenminste voornamelijk om wiet en hoeren *grin*.. nee.. zonder geintjes.. iedere stad heeft z'n eigen vibe..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice