Ik ga samen met mijn vriend op Interrail: Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal en Marokko.
hehe.. op zich heb je gelijk.. maar lowlands is wel extreem cool.. errug goeie bands dit jaar en we gaan altijd met een enorm grote groep, dus das wel leuk.. En in mijn hoofd is vakantie niet compleet zonder lowlands.. En ik ga toch liever naar goeie concerten dan naar frankrijk ofzo, want veel verder kan je met dat geld niet komen..
okee, veel plezier dan mij is lowlands vorig jaar nogal tegengevallen... en ik denk dat ik het dit jaar niet leuker zou vinden... bovendien vind ik de line-up maar matig... maar dat is allemaal verschil in smaak.
Mij viel Lowlands ook (weer) tegen vorig jaar. En ik vind het ook echt te duur worden, ga er niet weer heen. Of ze moeten echt een superinteressante groep bands boeken en dat doen ze al een paar jaar niet meer, vind ik. Ik heb Wacken en Fairport Conventions festival in de planning, en heel misschien ga ik nog naar Fields of rock.
ik was vorig jaar ook niet gegaan, geen leuke line up en ze hadden veel tenten weggehaald.. maar er komen weer wat tenten terug en errug goeie bands (nick cave, bad religion) dus laat ik het maar weer eens proberen..
Ik ga begin juli ergens met mn beste vriendin naar Spanje, buurt van Barcelona. Daarna zijn haar ouders ook nog steeds weg dus woon ik gewoon een tijdje bij haar. Voor de vakantie werk ik bij de strandtent, na de vakantie ook nog bij een bejaardentehuis en verder zie ik het allemaal wel.
ik ga begin juli naar spanje, op bezoek bij Papa die daar woont. ..en verder wil ik 10 Augustus naar Lokeren, België om daar The Cure te zien optreden
The Cure! Gruwelijk, ben jaloers, moet helaas werken. Plannen verder: vanaf half augustus 2 weekjes naar Griekenland met 2 vrienden, hebben alleen retouretje Athene en weinig geld... Op ´de bonnefooi´, zoals mn ouders zouden zeggen. Tot die tijd fulltime vakantiewerken bij PhilipsSemiconductors om rood staan en vakantie te betalen, dat krijg je als je 2 jaar niet gewerkt hebt en de luie hond hebt uitgehangen. Maar als ik genoeg geld overhou wil ik voor t nieuwe jaar nog naar 1 der Amerika´s (Zuid of California of NY, maar waarschijnlijk Zuid Amerika om mn spaans n beetje bij te houden'
Haha, dat roze glazuur vooral. Maar tis wel lekker. Elke keer als ik die cakejes zag ging ik naar de AH om tumtums te halen