eerste keer dat ik em zag toch wel een minuut of twee.. zag niet goed hoe die nou landde.. volgens mij heeft ie wel pijn gehad..
2 minuten is best lang, ben ik wel tevreden mee. Maar pijn had ie niet joh. Zie hier alleen voor de échte fans: http://fedor.bel.ru/video/randleman/Randleman_vs_Fedor.avi
Ik heb er ook wel een minuut of langer naar gekeken, nogal 'ouch' als je 't mij vraagt... wat er ook onder staat!
Heb de video ook effe bekeken... da's heftig! Hij ramt 'm daar een heleboel keer tegen 't hoofd vlak voor 't einde... Nou kijk ik eigenlijk nooit dus misschien is dit wel normaal allemaal... maar wat een klappen, en toch allebei weer rondlopen! (ik kan 't niet helpen maar ik denk trouwens nog steeds dat 'ie de volgende ochtend wel met wat spierpijn is wakker geworden hoor )
(Pride) MMA wat staat voor Mixed Martial Arts. alle vechtsporten worden dus door elkaar gebruikt. De een is een kickbokser, de andere judoka, en de andere weer een worstelaar, en ga zo maar door. In Nederlands wordt het alleen free-fight genoemt
Volgens mij wordt je uiteindelijk toch niet helemaal lekker in je hoofd van al die klappen erop.. hehe.. en dan nog zeggen ze dat sporten gezond is
mwah, tijdje, gelukkig is fedor wel open in zijn arrogantie... (dat is geen slechte eigenschap, je moet zelf maar weten hoe je het opvat...)
de eerste maal heb ik Fedor een keer of zes,zeven zien vallen , ondertussen zit ik al langer naar het schattige olifantje te staren...is dat ook een van je helden?
Ik heb geen knuffels.. Ben nog op zoek naar 1, het liefst een levende, van het mannelijk geslacht met een tepelpiercing..
als je een dooie neemt kun je gaten maken waar je maar wil mijn bed word compleet in beslag genomen door de katten dus geen ruimte voor knuffels ,ik heb wel heel lang een grote gorilla-knuffel van de kermis op m'n kamer gehad.