Hippie Meeting NL

Discussion in 'Dutch' started by YoungHippieDream, Aug 24, 2006.

1. YoungHippieDream

YoungHippieDream Member

Hallo ik ben Pieter. En ik wil graag iets opzetten. Een hippie meeting voor alle hippies in Nederland. De meeting zal maar 1 dag duren en ergens worden gehouden in een bos met een open podium. Ik heb dit al heel lang willen opzetten, want ik mag niet naar een rainbow family meeting van mijn ouders. Ik weet genoeg plekken waar de meeting gehouden kan worden. Wat vinden jullie van dit idee?

Peace [​IMG]

Pieter

2. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Love the idea, maar heb het al vaker geprobeerd en moeilijk een goede datum te vinden.. welke plekken had je in gedachten dan..? aangezien ik helemaal in het noorden woon vind ik bijv. A'dam of richting Nijmegen bijv. nogal erg ver..

3. YoungHippieDream

YoungHippieDream Member

zoiets centraals als gelderland ofzo daar kan iedereen naar toe ( ik woon zelf in zuid-limburg maar dat maaktn iks uit)

4. Neo-hippie

Neo-hippie Member

ook ik probeer al een tijd je iets op te zetten, en het is idd moeilijk, waarom eigenlijk? misschien is het de weinig of laue reacties die komen, of misschien, zoals ik soms vrees, is er geen jonge hippie "cultuur" meer en zijn wij echt de laatste!... maar vrees niet die word vaak genoeg ontkracht...maar het is wel heeel goed zoeken.
    Misschien moeten we de krachen eens bundellen?

Peace

5. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

ik zou dolgraag is wat mensen van hier willen ontmoeten, maar tblijft lastig, al die verschillende agenda's. beste lijkt me om elkaar op te zoeken op een festival (landjuweel in ruigoord, of iets centralers, lowlands??) of de rainbowmeeting, ontmoet je ook meteen de ouderen, wiens ideeën (hopelijk) wat meer gerijpt zijn enzo.

6. Neo-hippie

Neo-hippie Member

!??! Lowlands? goed idee... moeten we weer een jaar op wachten...
    Ik heb het geprobeerd, heb een topic voor lowlands geopend, niemand ging op de ideeen in.
    zelfs in de nabeschouwing wordt nauwelijks op elkaar gereageert...internet has changed:(:confused:

7. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Hmm Lowlands ga ik niet meer heen..

8. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Jammer dat je niet meer naar lowlands gaat, i mean sure het is 130 euro, maar een concert is al snel 40 euro, dan zie je 1 misschien 2 bands als er een voorprogramma is.
    op lowlands zie je veel moois, bandjes; bekende en onbekende(persoonlijk ga ik vaak voor die laatste) in alle stylen; all Rocking, be it Drum 'n bass, ska, electro whatnot.
    altijd veel aan kunst en cultuur, films, activisme, you name it.
    de 4 dagen kamping zijn ook altijd iets bijzonders, on betaalbaar.
    Paradise; lots of sex drugs & rock 'n roll, and all in perfect harmony.
    vertel me; op welke plek nog meer regenbuien worden verdreven puur door de wils kracht van 60.000 mensen.
    Waar volgt er nog meer een loud aplaus als de zon door komt en er een schitterende regenboog tevoorschijn komt...

9. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

Was dit jaar op Dranouter, echt zoveel leuker dan Lowlands.

10. rainbowedskylover

11. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Daar ga ik de volgende keer ook liever heen dan naar Lowlands. Ben er nu al een paar keer geweest, 2006 niet trouwens, maar ik vond het iedere keer minder leuk. Nog steeds wel goed vermaakt, maar dat moet voor minder geld ook kunnen.
    Ik heb me deze zomer minstens zo goed vermaakt op andere festivals. En campings heersen bij bijna ieder festival waar ik ben geweest. Inderdaad de helft van het festijn. :)

12. lovelyhippiegirl

lovelyhippiegirl Member

Is t al geweest?
    Anders wil k ook wel komen :):)

13. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

dranouter is meestal in augustus.

14. frankboom

frankboom Member

hi ,
    wil graag ook mensen kennen die ook ongeschoren zijn zowel man als vrouw zoals echte hippies

15. nananie

nananie Member

ghehehe

16. rainbowedskylover

voor ongeschoren mensen moet je misschien wel bij de ongeschoren mensenclub zijn hehe.

17. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Ik heb wel rughaar, telt dat ook?

18. rainbowedskylover

om bij de ongeschoren mensen club te horen? zolang je het niet scheert wel natuurlijk. tzijn net omgekeerde fascisten, die mensen van de ongeschoren mensen club, aangezien die neo int algemeen dan weer helemaal geen haar schijnen te hebben

19. Neo-hippie

Neo-hippie Member

ik ben ook ongeschoren hoor;):p

20. rainbowedskylover

ja maar kaalkoppies zijn ook niet per se nazi's, zo geraffineerd ben ik dan weer wel :p. tis meer dat die mensen die tot de ongeschoren mensen club horen geschorne mensen niet dulden ;)

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice