white rabbit - jefferson airplane is da maf liedje dat gebruikt wordt in fear & loathing in LV, zalig nummer 'k heb nie echt een all-time favorite, er zijn massaal veel goeie platen gemaakt in verschillende genre's, kies maar zelf uit volgende nummers: bohemian rhapsody - queen imagine - john lennon strawberry fields - the beatles the distance - cake anywhere is - enya zou lijsten vol kunnen typen, maar je snapt wel wat ik bedoel...
ok, het zijn stuk voor stuk bekende liedjes meestal ken ik de onbekende goeie nummers niet van naam en dus kan ik ze ook niet in mijn lijstje schrijven
ik weet het, maar heb het zelf nog nooit in de film opgemerkt :S haha ik was zo bang van die hagedissen...
Dat verschilt echt per moment.. Op het moment... Kenny Chesney - be as you are ennnnn.. Mic Christopher - Bones ennnn.. Luka Blooms versie van When doves cry (Prince)
vandaag is een Ballad>Wiser dag dat is Balllad In Urgency en Wisertime van de Black Crowes ,2 nummers die een geheel vormen omdat ze zo lekker in elkaar overlopen dat je niet weet waar de ene ophoud en de ander begint :H
clean steve - robyn hitchcock they don't come any dirtier than me better watch out all you space cats clean steve is a mineral man
De laatste tijd krijg ik een muzikaal orgasme van lichte elektro. Veridis Quo van Daft Punk is zoeen voorbeeld. Het geeft me een beetje het gevoel dat mdma me geeft, een gevoel dat alles loopt zoals het moet lopen en dat we er allemaal niet te veel moeten mee inzitten. Múm is een Ijslandse groep die geluid maakt in hetzelfde genre. Sigur Ross gaat ook die kanten op. Gewoonweg GREAT!!!
Alles van Kula shaker! probeer ze al jaren in de top2000 te krijgen van radio 2 maar wil maar nie lukken!
Kula Shaker is echt zo'n band waar ik ook moeite mee heb om een favoriet nummer te kiezen..303 mischien? of toch Great Hosannah,Govinda,Hey Dude,Golden Avatar,Smart Dogs of Last Farewell ??? tof orkestje :H
Blijft inderdaad moeilijk maar Tattva misschien? Of anders een B side nummertje wat ook geweldig is Drop in the sea?