[x] geslaagd [ ] ongeslaagd ik ben geslaagd! en het hele jaar stond ik er krap voor, had ik problemen met naar school gaan en thuis... toen ik de examen inging stond ik nog twee onvoldoendes en nu is alles voldoende! ik ben echt heel blij!!!! sorry voor de mensen die niet geslaagd zijn dat ik nu echt zoon heel blij berichtje post, voel me beetje lullig tegenover jullie maar goed. hoe is het bij anderen gegaan?
gaaf, gefeliciteerd! Ik ben nog niet gebeld, ze beginnen om 4 uur en bellen dan eerst de gezakten, vervolgens op alfabet. Ik hoop dus dat ik om een uur of 5 gebeld word... maar heb er het volste vertrouwen in, had geen onvoldoendes van tevoren...
gefeliciteerd jullie allebei.. wanneer zijn de eindexamenfeestjes?? Eindexamenfeestjes waren altijd de leukste.. heb een hoop leuke en stomme dingen gedaan op eindexamenfeestjes.. damn.. ik ben oud hehe.. feestze!!
ah al genoeg, ik hoop dat een vriend van me nog terugbelt want dan kunnen we zuipen vanavondt... alleen verwacht ik er niet veel van
Details graag. Ohja en gefeliciteerd. En Myrtje is ook vast wel geslaagd ook al zei ze dat ze het niet ging halen.
Goeie moed aan de mensen die nog examens hebben. En een dikke proficiat aan de geslaagden, ... en aan de rest ook ;-)
En wat ga je nu doen? Ik ga volgend jaar vavo doen, natuurkunde en wiskunde alleen. En dan lekker politicologie studeren ofzo.
Vraag je dit nou aan mij? Ik ga gewoon nog een jaartje 6v doen op de school waar ik al 6 jaar zit. En daarna wil ik een jaar weg.